Louis POV
Toen we klaar waren met kussen riep Liam door de microfoon ;"En we hebben er 2 nieuwe meisjes bij! Proficiat voor Louis en Skye en voor Niall en Noa!" We moesten allemaal lachen en toen gingen we in de zetel zitten die op het podium stond. Ik en Niall trokken allebei de meiden op schoot en toen zei ik door de microfoon ;"Mensen in het publiek, ik wil dat jullie weten dat ik echt gelukkig ben met dit meisje!" Niall wees met zijn duimen naar hem en Noa en zei ;"He! Ik ben ook gelukkig hoor nu!" We lachten allemaal en toen zongen we nog wat verder. Toen het concert gedaan was hadden we nog 1 ontmoeting met 3 meisjes uit het publiek. De meiden zaten backstage wat te praten over het hele gebeuren. Ik denk dat ze wat geschrokken waren over alles. Maar goed. Ik en Niall liepen nog snel even naar de gastenruimte en we staken ons hoofd naar binnen. Noa en Skye keken om en lachten."Moeten jullie je fans niet gaan begroeten?", vroeg Noa. Niall en ik keken naar elkaar en zeiden toen op hetzelfde moment ;"Eerst een kusje!" We schoten alle vier in de lach maar daarna stonden Skye en Noa op om ons een kusje te geven. Ik sloeg mijn handen rond Skye's middel en zij sloeg haar armen om mijn nek. Ik vergat alles, ik had alleen nog maar oog voor haar. Skye, Skye, Skye zong ik stilletjes in mijn hoofd. Toen ze de kus stopte, keek ik nog even in haar ogen en toen vertrokken ik en Niall naar de ruimte waar de fans zouden komen. Op de gang kwamen we BTR tegen. Kendall gaf tekens dat hij me even wou spreken. Ik zei tegen Niall dat ik zo meteen zou komen en ik ging even mee met Kendall.
Kendall ; Ik heb begrepen dat je zojuist op het podium mijn zusje hebt gevraagd en gekust? Gast waarom deed je dat?!
Louis ; Euhh.. Omdat ik van haar hou en ik wou dat aan heel de wereld laten zien! Heb je een probleem ofzo met onze relatie?
Kendall ; Nee joh! Ik vind het juist hartstikke cool dat je mijn zusje nu als je vriendin hebt! Nu ik je al wat beter ken weet ik dat je een coole gast bent die goed voor mijn zusje zal zorgen! Maak er een mooie tijd van met haar en beloof me dat je haar geen pijn zult doen..
Louis ; Tuurlijk beloof ik dat! Skye is het meisje van mijn dromen! Ik zou haar nooit pijn willen doen! Thanks dat je onze relatie goedkeurd...
Kendall knkite nog even en ik liep dan door naar de Meet&Greet ruimte. De fans waren er al. We namen wat gekke foto's enzo en toen mochten ze vragen stellen. Een meisje, die blijkbaar Amber heette, vroeg aan mij waarom ik Eleanor bedroog. Ik zei haar ;"Ik bedrieg Eleanor niet, zij heeft mij bedrogen, en ik ben erachter gekomen. Toen ik het haar vroeg, ontkende ze niet. Ze had me diep gekwetst en er was opeens een meisje die bij me kwam om me te troosten. Dat meisje was Skye. En nu weet ik dat zij de enige echte ware is voor me." Ze knikte. Gelukkig begreep ze me. Toen we na een tijdje klaarwaren gingen we met zn allen naar huis. Naar Skye's huis, dat van ons moesten we nog afwerken. Owja, we moesten de meiden nog vertellen dat zij ook bij ons mochten komen wonen. Ze wisten gelukkig wel al dat we een villa hadden gekocht, dat hadden we vanmorgen gezegd in hun kamer. Toen we thuiskwamen was het best al laat... Maar het is nooit laat genoeg voor een feestje met One DIrection en Big Time Rush! Zayn vroeg wat we gingen doen. Ik riep zo luid ik maar kon ;"TRUTH OR DARE!!" Iedereen keek me raar aan maar dan lag iedereen op de grond van het lachen. Ik keek iedereen verbaasd aan en ze moesten nu nog harder lachen. Ik keek naar de grond en zei geïriteerd ;"Whatever, zullen we nu spelen?" Ik ging naast Skye zitten en keek een beetje naar mijn voeten. "Wat is er,schat?", vroeg Skye. Ik keek naar haar en fluisterde in haar oor ;"Lieve schat er is niks, ik snapte het gewoon niet waarom jullie lachten! Maar goed gaan we nu spelen? Ik heb zin om Niall iets aan te doen! MUAHAHAHAHAHAHA" Skye grinnikte en ik sloeg mijn arm om haar heen. Noa zat op Niall's schoot en ze zaten samen in een bak popcorn te graaien. Die 2 zijn echt allebei verslaafd aan eten! Niet normaal! Ik vroeg aan Niall wat hij koos. "Dare", zei hij. Ik dacht na.. IK HEB HET! "Niall, loop door deze straat in je onderbroek en je T-shirt en roep ; IK BEN EEN SUKKEL WANT IK KOOS VOOR DARE!!" Hij zette Noa van zijn schoot af en deed hoofdschuddend zijn broek uit. "Louis, waarom ben jij ook zo raar.. Nu zal iedereen me zien in boxer.. Maar beloof me wel, geen foto's, anders doe ik het niet!" Hij liep door de deur en wij volgden hem. We riepen ;"START!" en hij begon te lopen. We hoorden hem roepen ;"IK BEN EEN SUKKEL WANT IK KOOS VOOR DARE EN NOA IK HOU VAN JE! IK BEN EEN SUKKEL WANT IK KOOS VOOR DARE EN NOA I LOVE YOU! IK BEN EEN SUKKEL WANT IK KOOS VOOR DARE EN KENT ER NOG IEMAND EEN VERTALING VOOR I LOVE YOU?" Skye riep terug ;"JE T'AIME!" Toen hij terug op de oprit liep ging hij naar Noa en zei ;"Ik ben een sukkel want ik koos voor dare en Noa, je t'aime!" Ohh dat was schattig! Hij gaf haar een kus op haar mond en toen liepen we weer naar binnen. De BTR-boys vroegen hoe het was. Toen we alles hadden verteld zei Carlos ;"Had ik ook maar een meisje.. Ik voel me zo eenzaaaam wheeeheee..." Na een poosje hadden we Carlos getroost en hadden we nog wat verder gespeeld. Oh help, nu kwam ik aan de beurt. Oh nee, het was Harry die me koos... Ik koos voor truth, want met Harry weet je maar nooit... Iedereen riep mietje en zo van die dingen, maar ik trok me er niks van aan. Harry vroeg ;"Het spijt me dat ik het vraag maar waarom laat je me in de steek?" Ik moest lachen, ik wist wat hij bedoelde. Blijkbaar Zayn ook want hij zei ;" OH NEE! LARRY STYLINSON IS DEFINITIEF GEDAAN!" En hij trok zo'n gezicht zoals dat schilderij van 'De Schreeuw' ((google het desnoods even!)) Na nog een halfuur spelen werd iedereen een beetje moe.. We gingen dus gaan slapen! Ik mocht boven bij Skye in bed slapen en Niall bij Noa. Ik heb Niall nog nooit zo verliefd en gelukkig gezien! Wat een meisje toch niet allemaal kan doen met een jongen zijn humeur... Toen ik de jongens van BTR en 1D gedag zei liepen ik en Niall naar boven. Skye en Noa lagen nog wat te brabbelen en onnozel te doen in bed maar dat zijn we al gewoon. We stonden voor hun bed en Niall zei ;"Kijk he meisjes, we weten dat we vroeg om verkering hebben gevraagd en dat we jullie nog niet lang kennen.. Maar we kenden jullie wel goed genoeg om te weten dat we jullie dolgraag zien, en dat we niet zonder jullie kunnen. Noa, je hebt heel mijn leven over een andere boeg gegooid. Ik was al superlang alleen en propte me vol met eten. Eten was mijn enige liefde. Maar nu ik jou heb, weet ik maar al te goed dat een meisje zoals jij, zelfs meer waard is dan eten. Ik hou van je!" Noa glimlachte lief. Ze keek naar Skye, wees naar Niall en zei geschrokken;"Wow! Hij moet wel echt van me houden! Ik ben zelfs belangrijker dan eten!" Niall sprong op Noa's bed en zei ;"Als je dat maar weet!" We moesten allemaal lachen. Ik ging bij Skye op bed zitten en ik legde mijn hoofd op haar schoot. Ik grinnikte en zei ;"Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Ik dacht dat ik de mooiste van de wereld was, maar toen zag ik jouw." Ik draaide mijn hoofd zodat ik naar haar gezicht kon kijken. Ze bloosde. Ahw wat was ze schattig als ze bloosde! Eindelijk was ze van mij en kon ik mezelf bij haar zijn. Toen ze ging neerliggen zei ze nog weltrusten tegen Noa en Niall en Skye gaf mij nog een lange kus. Een kus waar ik al zolang op wachtte. De perfecte kus van het perfecte meisje! Toen lichtte mijn telefoon op. Ik keek van wie het was. Eleanor?!
Eleanor ; Hoii Louis.. Ik zag op het nieuws dat je een vriendinnetje hebt? Kijk ik weet dat ik fout was en ik wil daarvoor nog eens sorry zeggen. Ik heb nu terug een vriendje, ik weet het het is snel maar hij is gewoon super!, en ik wil dat je weet dat ik gelukkig met hem ben. Ik zal je relatie met Skye niet in de weg staan, ik wil je niet nog eens kwetsen... Maar wat ik eigenlijk wilde vragen, kunnen we niet eens wat afspreken? Ik weet dat ik je veel pijn deed maar we kunnen toch gewoon vrienden zijn? Als je niet wil, begrijp ik dat volkomen! Skye mag ook meekomen als je dat wil, ik wil haar wel eens ontmoeten! ;D xxxEl
Wow.. Ik toonde het smsje aan Skye en ze typte wat op mijn IPhone. Toen ik keek zag ik wat ze had getypt en ik drukte op verzenden.
Louis ; Hoii Eleanor! Ja ik heb een nieuw vriendinnetje.. Ik vind het heel leuk voor je dat je ook opnieuw gelukkig bent! Ja er is veel gebeurd, maar ik zou ook opnieuw een vriendschap met je willen starten.. Maar weet 1 ding, als ik plots niks zeg, het is normaal.. Het zal raar doen om na onze breuk terug met je te spreken... Ja ik denk wel dat Skye erbij zal zijn... Dankje voor je berichtje! Morgen om 3u bij Starbucks? xLou
Ik glimlachte naar Skye. Ze wist dat ik van haar hield en dat ik haar nooit meer zou laten gaan. Ik hoopte nog op een mooie vriendschap met Eleanor, maar een relatie wil ik niet meer. De enige echte ware voor me ligt nu in mijn armen na te denken. Ik gaf haar een klein kusje op haar voorhoofd en ze keek me aan. "Ik wil je nooit meer kwijt", zeiden we op hetzelfde moment. Ik ging liggen, nog steeds met Skye in mijn armen en viel in een diepe, gelukkige slaap...Wajooh hoii mensjes!
Dit is het stukje waarop jullie zolang moesten wachten.
I'm so sorry!
Ik had gewoon geen inspiratie!
Maarja, het staat erop nu.. Groetjes! x
JE LEEST
My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~
Fanfiction'Liam POV We tellen af. "3... 2...1... OP NAAR BINNEN!" Harry stampt de deur open en Noa en Skye schrikken zich rot! Ik en Niall lagen zowat op de grond van het lachen! Louis liep naar het bed toe, keek naar het beeldscerm van de pc en klapte de pc...