Louis POV
Ik en de boys deden onze zwemshorten aan en we hoorden Perrie roepen ;"IK HEB GEEN BIKINI, AAAAAAAAHHH!" En dan horen we Skye ;"JE MAG LENEN!" Even later lopen de boys en ik naar de kamer waar de meiden waren. We zeiden ;"Wij zijn al naar beneden, kom over 10 minuutjes ook he!" Wij liepen naar beneden en legden allemaal kaarsjes op de salontafel buiten. We staken ze aan en we schreven een briefje met daarop de tekst 'Zoek ons tussen de bomen achterin de tuin'. We liepen naar de bomen en we verstopten ons erachter. Muahahaha! Eens kijken of ze ons zullen vinden zonder te schrikken! Hehehehe...
Skye POV
Toen we ons bijna allemaal hadden omgekleed kreeg Danielle opeens telefoon. Ze liep naar de gang en na een tijdje kwam ze terug."Sorry meiden, maar ik moet gaan. Mijn manager belde net om te zeggen dat ik morgenochtend om 4u al het vliegtuig moet nemen naar Zweden. Ik moet nu snel mijn koffers gaan pakken en nog een paar uurtjes slapen. Sorry meiden! Ik bel jullie nog wel!" Ze gaf ons allemaal een knuffel en liep toen snel naar huis. Jammer dat ze niet lang kon blijven. We bekeken onszelf in de spiegel en deden een soort van modeshow. Ik had een blauw met wit gestreepte bikini aan. Mijn lievelingsbikini! We liepen naar beneden en we zagen de jongens nergens. We liepen naar buiten en zagen allemaal kaarjes branden. Er lag een briefje."Zoek ons tussen de bomen achterin de tuin staat erop. Zullen we ze gaan zoeken of wachten we nog even?", grijnsde ik. "We gaan ze al gaan zoeken, ik mis mijn Nialler!", jammerde Noa. Ahw, die 2 zijn zo cute samen! We liepen tussen de bomen en keken rond. "Ziet iemand ze al?", vroeg Sophia."Neen, ik zie nog niets!", zei Perrie. We zochtten nog 5 minuten verder. Nog altijd niks. "Brrrr ik heb het koud!", jammerde ik. Opeens voelde ik 2 armen om me heen en hoorde ik achter me een stem zeggen ;"Heb je het al wat warmer, babe?" Ik keek achter me. "LOUIS JE DEED ME SCHRIKKEN!" Ondertussen liepen de andere boys ook naar hun meisjes. Maar alleen Harry stond een beetje met zijn vingers te draaien."He Harry, jij en Eleanor komen toch supergoed overeen? Je bent toch niet bang van haar?", vroeg ik als we even alleen stonden. "Nou euh, kijk ik vind haar, nouja, ik vind haar misschien een heel klein beetje leuk.. Maar ze komt nog maar uit een relatie snapje, ik wil niet opdringerig zijn... Maar hou het voor je! Ik wil niet dat iemand dit te weten komt! Zeker Louis niet, ik wil mijn best vriend niet kwijt omdat ik voor zijn ex val..." Ik gaf hem een knuffel. "Bij mij is je geheim veilig!" We ging naar het terras waar de kaarjes nog altijd brandden. Iedereen zat er al en Louis klopte op de bank. Ik plofte naast hem neer en legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij sloeg zijn armen om me heen en trok me nog wat meer naar zich toe. Wat hou ik toch van hem! Met hem wil ik oud worden...
Louis POV
Skye lag in mijn armen op de bank, Noa bij Niall op schoot, Perrie en Zayn zaten hand in hand, Harry had zijn arm om Eleanor geslagen en Liam en Sophia waren hapjes aan het maken in de keuken. Wowowow wat?! Harry zit met zijn arm rond Eleanor?! Ogjaa, zo erg is het niet. Ik en Eleanor zijn weer vrienden en Harry heeft al een tijdje geen vriendin meer gehad. Eleanor en Harry verdienen het beiden om gelukkig te zijn, dat is zeker! Is dat nou met elkaar, of met iemand anders, ik gun het hen! Mijn gedachten werden onderbroken door Liam en Sophia die naar buiten stormden en luidkeels riepen ;"Hapjes van Paynoo & Smithoo!" Niall sprong recht waardoor Noa (weeral) van zijn schoot afvloog. "NIALL!", riep ze geïrriteerd. Hij draaide zich om naar Noa en ze lag plat van het lachen. We keken haar verbaasd aan. "N-N-Niall heeft allem-maal hapjes in z-zijn mond! HAHAHAHA h-hilarisch gewoon! hahaha", lachtte ze. Nu keek Niall naar ons en zaten we ook met de slappe lach.. Toen we uitgelachen waren liepen ik en de boys naar binnen om een plan af te spreken. (gesprekje)
Zayn ; Zo, wat is het plan jongens?
Harry ; Ik heb een plan!
Louis ; Kom op vertel dan Hazz!
JE LEEST
My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~
Fanfic'Liam POV We tellen af. "3... 2...1... OP NAAR BINNEN!" Harry stampt de deur open en Noa en Skye schrikken zich rot! Ik en Niall lagen zowat op de grond van het lachen! Louis liep naar het bed toe, keek naar het beeldscerm van de pc en klapte de pc...