Hs 6 ;) A new Home :)

588 18 9
                                    

Louis POV

Ik werd wakker. Ik had zojuist een keigrote nachtmerrie. Ik droomde dat Skye in een ravijn viel en dat ik haar achterna dook. Maar toen ik naar beneden sprong zag ik haar hangen aan een tak. Ze was dood. Ze hing gewoon dood aan een touw! Toen viel ik nog naar beneden en toen op de grond. Het werd zwart voor mijn ogen. Dat was echt een rare droom! Ik keek naast me en Skye lag wat te brabbelen in haar slaap. Ik kon er niks van verstaan behalve een paar woorden. Louis,Eleanor,date, ik hem kwijt, ongelukkig, ik hou van Louis. Meer verstond ik niet. Dacht ze echt dat ik weer voor Eleanor zou gaan? Ik liep op mijn tenen naar beneden en daar zag ik Niall in de keuken staan. Dacht ik het niet, die jongen is hier ook zo veel! "Hoi Nialler!" Hij liet zijn sandwish uit zijn handen vallen op het bord. "Wajooh Louis je deed me schrikken! Je hebt geluk dat mijn sandwish niet kapot is! Ik had er juist extra veel sla en spek op gedaan!" Ik gaf hem een schouderklopje en nam een plateau. "Ga je een ontbijt op bed maken voor Skye?", vroeg Niall. "Ja, maar kijk ik zit met wat. Ik kreeg gisteren een smsje van Eleanor. Ze zei dat ze een vriendje had en dat ze met me wou afspreken als vrienden en dat het haar speet." Niall keek me opeens aan. "En je hebt met haar afgesproken?" Ik knikte. Nu keek hij me een beetje raar aan. "Kijk he Louis, ik hoop dat je weet wat je doet! Je houd van Skye he? Waarom spreek je dan met haar af?" Ik dacht na."Eigenlijk weet ik het niet Nialler.. Ik wil niet met Eleanor afspreken, maar Skye had het getypt en ik wilde haar niet teleurstellen...Ik dacht dat ze wou dat ik en Eleanor weer vrienden werden, maar toen ik haar daarnet in haar slaap hoorde zeggen dat ze me niet kwijt wou aan Eleanor, wist ik dat ze dat deed om me gelukkig te maken.. " Ik zag dat Niall nadacht en toen zei hij ;"Als je echt niet wilt afspreken met Eleanor, dan zeg je dat toch gewoon tegen Skye? Ze zal heus niet kwaad zijn hoor!" Ik ging even zitten en dacht na. Ik wist zeker dat ik Eleanor nog niet wou zien! Dus ik maakte het ontbijt verder en besloot het af te zeggen. Ik legde alles op de plateau :

-2 glazen versgeperst sinaasappelsap

-2 boterkoeken

-2 croissants

-2chocoladekoeken

-een fruitmandje

-gebakken spek

-gekookte eitjes

Ik nam de plateau en liep triomfantelijk naar de kamer van Skye. Ik liep op mijn tenen naar binnen en zette de plateau op het eind van het bed. Ik keek nog even naar haar mooie gezicht en maakte Skye toen wakker met allemaal kleine kusjes op haar wang. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht en toen begon ze te ruiken. "Wat ruik ik? Spek met eieren?" Ik knikte hevig. Ze zette zich recht op bed en kreeg een twinkeling in haar ogen toen ze het ontbijt zag. Wow! Haar ogen waren..magisch. Ik nam het eten en zette het bij ons. Samen aten we bijna alles op! "Euhh Skye, ik denk dat ik ons koffie-momentje met Eleanor ga afzeggen, ik ben er nog niet klaar voor. Ik spendeer liever mijn tijd met mijn meisje snap je?" Ze knikte. Ik zette de plateau op tafel en klom terug bij Skye op bed. Ik nam haar in mijn armen en zette haar op mijn schoot. Onze voorhoofden leunden tegen elkaar en we keken diep in elkaars ogen. Aan wat zou ze nu denken? Ze verstoorde mijn gedachten door haar lippen zachtjes op die van mij te drukken. Na een tijdje zoenen liepen ik en Skye hand in hand naar beneden. Iedereen zat voor de tv. Harry keek achterom en riep ;"EINDELIJK LOUIS WE WAREN OP JOU AAN HET WACHTEN VOOR HET NIEUWS!" Skye liep naar Noa en ze vroegen in koor ;"Welk nieuws?" Ik keek naar Niall. Hij knikte."Euhh Noa en SKye, wij hebben cool nieuws, dat denken we toch. Je weet wel die villa he, waar we eerder al over spraken? We hebben die gekocht omdat er ook 2 kamers en 2 badkamers zijn voor jullie, zodat jullie bij ons konden komen wonen, als jullie dat zouden willen?..." Noa en Skye zaten even tegen elkaar te fluisteren en te grinniken. Dan keken ze naar ons. Opeens hoorden we een superluide gil en dan een superluide ja. "Wow meiden onze trommelvliezen moeten niet kapot hoor!", zei Liam met een glimlach. "Als ik had geweten dat ze zo enthousiast zouden reageren, dan had ik oordopjes ingedaan!", lachte Harry. Skye stak haar tong uit en samen met Noa stonden ze rond te springen en gaven ons toen allemaal een knuffel. Als Skye mij een knuffel gaf en naar Niall wou lopen, hield ik haar vast zodat ze geen kant opkon. "Krijg ik al geen kusje meer? Ik ben wel DE Louis Tomlinson he!" Skye keek me afgekeurd aan. "Zorg maar dat het popsterrengedoe niet naar je hoofd stijgt! Haha blijft gewoon het schatje dat je nu bent!" Ik gaf haar een klein kusje en zei toen speels ;"Oh dus je vindt me een schatje? Ik verander niet, want als jij me cool vindt, dan moet de hele wereld dat ook maar doen!" Harry onderbrak ons ;"Mensen, niet te klef doen he! Maar euhh de dames gaan wel maar naar de villa gaan kijken als hij af is en helemaal bemeubeld, we hebben nog wat werk daar.. Dus je zal wel zien wanneer we er allemaal intrekken. Mogen we voorlopig hier blijven?" Skye knikte en nu was het onze beurt om vrolijk rond te springen. De meiden lagen plat van het lachen! We keken wat tv, babbelden wat en toen riep Niall ;"Beste mensen, het is nu tijd voor het nieuws van 7u in de avond. Ik krijg net te horen dat de Niall Horan honger heeft en dat hij nu momenteel naar Nando's wil vertrekken. Wie gaat er mee?" Noa stak haar hand op en al snel volgden we allemaal haar voorbeeld. "Wow Niall, jij zou als bijbaan nog nieuwslezer moeten worden!", zei Skye geschrokken. Niall stond op en boog voorover. We klapten als een mooi publiek en we deden onze jassen aan. Toen we aankwamen bij Nando's riep Niall ;"Heej Jack! Een tafeltje voor...7personen alstublieft! En het liefst een beetje achterin, je weet wel!" Ik zag Skye en Noa verbaasd kijken naar Niall."Hij kent hier iedereen! En zij kennen hem ook maar al te goed! Als weekelijkse klant!",legde ik uit. Skye grinnikte. Toen we gingen zitten en de menukaarten kregen, bestelden we allemaal hetzelfde. Volgens Niall was dat het beste van Nando's. Toen de borden voor onze neuzen stonden, keken we allemaal de ogen uit ons lijf. Hiermee kon je een heel leger voeden! Ik keek naar Skye, zij dacht er precies hetzelfde over. Ze wees naar het bord en playbackte met haar mond ;"Dit krijg ik helemaal niet op!" Ik playbackte toen ook ;"Ik ook niet hoor! Niemand krijgt dit ooit op!" We aten zoveel we konden, maar iedereen stopte al met eten toen hun bord nog halfvol was. Maar 1 iemand at smakelijk verder, dat was Niall. Toen zijn bord op was, vroeg hij aan Harry, die naast hem zat ;"Eet je dat nog op?" Harry schudde zijn hoofd en schoof zijn bord door. We zaten allemaal met open mond naar hem te kijken. Niall keek op en vroeg ;"Wat? Is er iets?" Noa trok een verbaasd maar ook lachend gezicht en vroeg ;"Hoe krijg jij dat allemaal op zonder ook maar iets aan te komen?" Niall trok zijn schouders op en at toen verder. Toen we betaald hadden gingen we nog naar een typische Londense club. Eerder een discotheek maarja wij vonden het daar echt cool! Normaal kwam ik altijd dronken terug van daar maar deze keer zou ik me inhouden. Ik zou maar 2 biertjes drinken deze keer. Valt best mee toch? We kwamen binnen en direct kwam de luide muziek ons tegemoet. We gingen in de zetels zitten en ik en Liam gingen drinken halen. Toen we terugkwamen zag ik Noa en Skye nergens. Ik keek rond en toen zag ik dat ze al op de dansvloer stonden met zn tweetjes. Dat zijn echt 2 handen op 1 buik! Moest je hen uit elkaar drijven.. Samen met de boys kletsten we even en wat later gingen we ook gaan dansen. Ik liep naar de dansvloer en toen zag ik iets wat ik totaal niet wilde zien...

Oehhhhh...

Willen jullie weten wat er gebeurd?

He? He? He?

Nou sorry dat is dan pech voor jullie want jullie zullen moeten wachten op het volgende hoofdstukje :) 

MWUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Oke ik voel me gemeen nu...

Ik weet het dit stukje is slecht en staat vol bullshit enzo..

Maar weet dat ik van mijn lezertjes hou !

Mwah Mwah Mwah

( dat zette Niall gisteren op twitter :) ik wou dit er eens bijzetten :) hihi )

My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu