Skye POV
Stond One Direction nu werkelijk voor mijn deur?! Dat is haast niet te geloven! Ik ging langs de kant en liet ze binnen. Ik gaf James, Carlos, Kendall en Logan een knuffel en aan de jongens van 1D een hand en stelde me kort voor. Noa deed hetzelfde. Ik zei ;"Kendall, in het vervolg mag je wel even zeggen dat de jongens van One Direction meekwamen! Ik heb maar 10 zakken chips gekocht! Niall kennende is dat niet genoeg!" Niall keek me nep-beledigd aan. Ik plofte neer op 1 van de matrassen en toen vroeg Harry ;"Heb je toevallig voor ons ook nog een plaatsje, Skye?" Ik zei ;"Plaats heb ik genoeg, maar geen matrassen! Of wacht, Noa mogen we jouw matrassen gebruiken?" Ze knikte en samen gingen we wat matrassen halen. De jongens gingen elkaar wat beter leren kennen ofzo... Toen we bij Noa thuis waren keken we elkaar aan en begonnen toen keihard te gillen. En toen zongen we opeens. Ik snap niet hoe het kwam! Toen werden we weer rustig en namen 3 luchtmatrassen en 2 gewone matrassen mee. Vraag me niet hoe we het hebben gefikst... Toen we de matrassen hadden neergelegd namen we wat drinken en chips en we begonnen te kletsen. Ik keek af en toe eens subtiel naar Louis en zag dat hij verdrietig keek. Ik stond op en trok Louis mee naar de keuken. Het kon me niet schelen dat alle jongens in de woonkamer zaten te fluiten en te doen, ik wou Louis helpen. ( Ik typ het gesprekje nu zo, omdat ik dat makkelijker vind! Als jullie dat niet zo goed vinden, zeg het me dan! )
Louis ; Waarom trek je me mee? Het was juist zo interessant! Het ging over wortels!!
Skye ; Louis, ik ken je nu nog maar 2u ofzo en ik zie je al de hele tijd verdrietig kijken en nu we over wortels bezig waren had je gewoon een nep-glimlach op je gezicht en normaal zou je helemaal beginnen doordraaien en door het huis lopen. Wat is er met je?
Louis ; Oke, ik denk dat ik je wel kan vertrouwen...
Skye ; Tuurlijk kan dat! Louis, al vanaf X-Factor keek ik naar je op en was je een soort van grote broer voor me. Zelfs Kendall keek naar je op! Ik en Kendall keken vroeger altijd naar X-Factor met een bak popcorn en vanaf dat jij het was met de andere boys keken we heel aandachtig hoe jullie zongen. Wij wisten dat we jullie waarschijnlijk nooit zouden zien, maar wij voelden ons verbonden met jullie.... Snap je me? Louis Tomlinson, je was een voorbeeld voor ons, een idool, een broer...
Hij keek me aan en hij had tranen in zijn ogen. Hij gaf me een knuffel en huilde verder op mijn schouder.
Louis ; Een paar dagen geleden heeft Eleanor het uitgemaakt omdat ze al 2 maand met iemand anders had die leuker was dan ik en minder kinderachtig was dan ik... Ik ga er nu nog altijd kapot aan... De jongens steunen me wel, maar die vergeten het al direct... Ik ben blij dat ik er nu eens met jou over kan praten, ookal weet je niet hoe ik me voel nu...
Skye ; Ik weet hoe je je voelt, ik heb het zelf ook nog meegemaakt. Ik ben verder gegaan met mijn leven. Ik heb gedacht ;"Als die rotzak mij niet goed genoeg vind, dan is hij me niet waard." En toen ben ik voor een andere jongen iets gaan voelen, ookal weet ik dat ik die jongen toch nooit zal krijgen...
Louis ; Skye, je bent een toffe meid voor zover ik je al ken! Jij zal zeker wel nog die ene jongen krijgen hoor! Ookal denk je dat hij onbereikbaar is, je zal hem op een dag jouw vriendje kunnen noemen! Daar ben ik zeker van.
Oke, wat Louis dus niet weet is dat HIJ die ene onbereikbare jongen is! Maar goed, ik kom wel over hem heen...
Louis ; Skye? Waar denk je aan?
Skye ; Oh euhh niks hoor.. Maar ik heb een vraagje, willen jullie eens wat zingen voor mij en Noa?
Louis ; Tuurlijk! Kom we gaan terug! En dankje dat je me hebt opgevrolijkt meid! Het betekent veel voor me dat ik iemand heb met wie ik kan praten over mijn problemen... Je kan mij ook alles zeggen he!
Skye ; Oh dankje Louis!
Louis ; Zeg maar Boo, Boobear of Lou ! Dat zeggen al mijn vrienden!
We liepen naar de woonkamer en ik ging mijn gitaar halen. Toen Niall mijn gitaar zag nam hij die van hem ook en samen begonnen we een beetje te spelen. Kendall kwam naast me zitten en nam me op schoot. Noa zat naast Niall en net toen ik keek knipoogde hij naar haar. Dat was gewoon fucking schattig! Ik sloeg de eerste akkoorden van 'Little Things'. We zongen allemaal mee, het was zo mooi ! Stel je voor, Big Time Rush en One Direction zitten gewoon in mijn kamer een liedje te zingen! Dat is gewoon super! Na een halfuurtje zingen besloten we naar bed te gaan. Ik en Noa liepen naar boven naar mijn slaapkamer."Noa, wat zou je ervan denken als we de muur die jouw huis van mijn huis scheidt kapotsloegen? Ik wil samen met jou in een groot huisje wonen!" Noa sprong recht en lachte ;" Is het niet makkelijker als we gewoon een vilaatje zoeken hier in Londen? Zo met keiveel kamers! Dan kunnen je broer, Carlos, James en Logan ook vaak komen logeren!" Ik dacht even na."Noa, dat is het beste idee dat ik ooit hoorde! Morgen gaan we op zoek! Slaapwel" En ik viel in slaap met in gedachten de schattige Louis...
Louis POV
Ik moet nu al de hele tijd denken aan Skye. Ze is zo lief voor me! Ik ken haar nog niet zo lang en toch voelt ze zo speciaal voor me! Ze was wel blij toen wij er ook bijwaren want ik had ze in Noa's huis horen gillen. Maar ik hoorde ook mijn naam... Wat zou dat betekenen? En wie is toch die ene jongen? Ik vraag het haar morgen wel eens. Ik schrik wakker uit mijn gedachten door mijn telefoon die oplicht. Gelukkig worden de andere jongens niet wakker. Die gasten van Big Time Rush zijn echt wel chill. Ik kijk naar mijn sms. Het is van Eleanor?!
Eleanor ; Heej Lou, euhh.. Hoe moet ik dit zeggen... Kijk, ik mis je en ik wil je terug! Ik heb meer gevoelens voor jou dan voor die andere gast! Please neem me terug!xxxEl
Oke, dit was dus gewoon een smoes.. Dat zag je zo... Die andere gozer had het gewoon met haar uitgemaakt en nu kwam ze een beetje smeken omdat ze niet alleen wil zijn. Maar ik hield niet meer van haar. Sinds ze mijn hart heeft gebroken heeft ze me nooit meer iets laten weten en daarom zijn mijn gevoelens weggegaan. Ze verdient me niet. Mijn gevoelens zijn zich stilletjesaan aan het opstapelen voor iemand anders, maar voor wie? Ik zal het wel nog te weten komen... Maar goed, ik stuurde terug.
Louis ; Eleanor, het spijt me, maar je hebt me teveel verdriet aangedaan om nu zomaar alles te vergeten en opnieuw te beginnen. En eerlijk gezegd, mijn gevoelens voor jou zijn weg. En weet je waarom? Omdat jij vreemdging met een ander! Je hebt me diep gekwetst. Zoek maar een ander slachtoffer die je kan bedriegen, want mij krijg je toch niet meer te pakken! Nog een leuk leven verder!
Zo, dat deed deugd! Nu kon ik rustig gaan slapen...
Mijn 2de stukje...
Ik vind dit niet echt goed...
Ik kan niet schrijven I Know!
Maar het lucht zo hard op !
Op naar het volgende stuk! ;p
JE LEEST
My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~
Fanfiction'Liam POV We tellen af. "3... 2...1... OP NAAR BINNEN!" Harry stampt de deur open en Noa en Skye schrikken zich rot! Ik en Niall lagen zowat op de grond van het lachen! Louis liep naar het bed toe, keek naar het beeldscerm van de pc en klapte de pc...