Louis POV
"Hahaha, heb je echt zoveel pijn omdat ik je 1 keer in je maag stomp?" Ik lag op de grond met mijn benen tegen mijn buk aangedrukt. Best een rare pose, maar zo kon hij niet weer in mijn maag stompen. Liam vroeg of het ging. Ik knikte. Hij moest niet weten dat ik zeer veel pijn had aan mijn maag. De deur vloog open net toen ik een slag in mijn gezicht kreeg. "Louis? Liam? Jason stop daar onmiddellijk mee!" Hij keek opzij en toen zag ik wie er stonden. Daar stond Eleanor met achter haar Niall, Zayn, Harry, Noa en Skye. Mijn Skye. Ze kwam naar me toegelopen en knielde naast me neer. Ze had tranen in haar ogen."Gaat het Lou? Wat heeft hij met je gedaan?" Ik ging zachtjes recht zitten en knikte."Hij heeft niks ernstig gedaan liefje, het gaat. Ik ben blij dat jullie ons hebben gevonden." Ze ging opzij en zei ;"Ik denk dat je Eleanor ook moet bedanken. Zij heeft ons binnengelaten." Ik keek naar Eleanor."Bedankt El, zonder jou zaten we hier nu nog! Echt bedankt! Je hebt mijn leven zowat gered, en dat van Liam ook." Ik gaf haar een knuffel. Ze knikte en vroeg ;"Blijven we nu wel vrienden?" Ik knikte. Nu liep ik naar de boys en Noa. Liam was er ondertussen ook al bij gaan staan. "Dankje! Echt waar! Jullie zijn de beste vrienden die ik me kan wensen!" Ik draaide me om naar Skye."En jij het beste liefje." En ik gaf haar een kusje op haar lippen. "Jullie zijn echt een superschattig koppel!", zei Eleanor. Ik gaf haar een bedankend knikje. Weetje, eigenlijk weet ik niet waarom ik zo bang was. Ik ken Eleanor al lang, we konden perfect vrienden blijven. Ze zal wel snel een ander vriendje vinden. En ik, ik ben perfect gelukkig met Skye. Ze is het meisje van mijn dromen! Zonder haar zou ik nog altijd in de put zitten. We gingen eerst nog wat drinken samen en toen kreeg Eleanor een smsje van Jason.
Jason ; Hoi Eleanor. Ik begrijp dat je me nu niet meer wilt. Ik besef nu pas wat ik heb gedaan. Ik heb mezelf aangegeven bij de politie en ik krijg nu 4 jaar celstraf voor ontvoering van onschuldige mensen.Ook als ik vrijkom zal ik je niet meer lastigvallen. Ik hou enorm veel van jou, en dat zal waarschijnlijk nooit veranderen. Het spijt me enorm. I love you, Jasonxx
Ze las het smsje luidop voor. We stonden allemaal versteld. "Wat ga je nu doen?", vroeg Niall die met zijn arm rond Noa zat. "Ik wil nu even single blijven en nadenken of ik hem wel terugneem. Hij deed Louis pijn, maar hij deed het wel om me gelukkig te maken. Het was wel een rare manier, maar hij heeft zijn fout ingezien. Ik weet het niet. Ik denk er nog even over na." We knikten. Skye zat bij me op schoot en opeens sprong ze recht. Ik schrok me een bult en stootte mijn koffie om over tafel."Ow sorry, ik wou vragen of we naar huis konden en daar verder feesten!" Nu sprong Niall ook recht en Noa vloog van zijn schoot af. "GOED IDEE SKYE!" Noa mopperde ;"Zeg Niall, je kan me eerst even van je schoot afzetten voordat je rechtspringt!" Niall keek nu Noa aan en trok haar naar hem toe."Sorry babe, het was nooit mijn bedoeling jou pijn te doen! Vergeef je me?", zei hij met een pruillipje."Hoe kan ik nee zeggen tegen zo'n schattig gezichtje?" en ze gaf hem een zachte en lange kus op zijn lippen."Doe niet zo klef, ik ben nog single hoor! Ik wil ook een kusje!", zei Harry nep-verdrietig. Skye gaf hem een kusje op zijn wang."Dankje Skye! Haha, wat zouden we toch moeten doen zonder jou, Eleanor en Noa! Jullie zijn 3 topmeiden en samen met Sophia en Perrie zijn jullie mijn 5 beste vriendinnen!" Toen riepen de 4 andere jongens in koor ;"Bij mij zijn ze ook mijn beste vriendinnen!" Noa en Skye moesten blozen. "Ahw, niet blozen! Wees blij dat je zo geliefd bent bij de lads!", zei ik tegen Skye. We liepen naar huis. Ja naar onze nieuwe villa! Blijkbaar, toen wij weg waren, hebben de 3 jongens al alle kamers geschilderd, behalve die 2 waarvoor we verf te kort hadden... De meubels stonden er ook al enzo! Maar over die 2 laatste kamers ( die van Noa en Skye) moesten we ons nog even geen zorgen over maken, want die zullen wel bij mij en Niall op kamer slapen! Hahaha ik ben zoooo gelukkig! Ik en Skye liepen hand in hand en Niall had zijn arm om Noa geslaan en Noa had haar arm rond Niall's middel geslaan. We passeerden langs Sophia's huis en dat van Perrie. Toen we hen hadden opgehaald gingen we ook nog even langs Danielle en toen naar huis. Toen Zayn de deur opendeed liepen de meiden naar de zetel, sprongen erin en dan riepen ze alle 6 (Skye, Noa, Perrie, Sophia, Danielle & Eleanor) in koor ;"FEESTJE!!!!!!" We lachten en wij riepen op onze beurt ;"Bikini's en zwemshorten aandoen! We krijgen een ZWEMBADFUIF!"
Hoi :)
Sorry dat jullie zolang moeten wachten..
1) Ik probeer nog zoveel mogenlijk te posten!
Maar maandag begint school weer..
Ik schrijf wel vanaf het lukt!
Maar ik kan er niks aan doen als jullie lang moeten wachten op een hoofdstuk...
2) Dit verhaaltje krijgt nog maar 1 of 2 hoofdstukken.
Persoonlijk denk ik nog 2 :)
Maar wat willen jullie?
1 of 2?
3) LOVEYOUGUYS ! :)
4) Ik ben This Is Us gaan kijken op Liam's verjaardag! SUPERRRRRRR!
5) vergeet geen vote/comment/follow achter te laten! Jullie maken me daar echt blij mee :)
Doeii :)
JE LEEST
My Carrot Girl ~Louis Tomlinson FanFic~
Fanfiction'Liam POV We tellen af. "3... 2...1... OP NAAR BINNEN!" Harry stampt de deur open en Noa en Skye schrikken zich rot! Ik en Niall lagen zowat op de grond van het lachen! Louis liep naar het bed toe, keek naar het beeldscerm van de pc en klapte de pc...