M-am trezit mai devreme ca niciodata in dimineata aceasta. Imi amintesc ca am ramas aseara sa invat pana tarziu la romana. Astazi aveam test, dar e din ceva simplu.
Am coborat jos la bucatarie unde era mama si cu fratele meu. Am luat un mar, nu aveam de gand sa raman sa mananc. Mi-am luat ramas bun de la ei si am plecat, dar nu inainte de ai spune mamei ca astazi voi ramane la ore. Am ajuns in fata casei lui Amber, astazi mergem impreuna. Aveam prima ora cu ea, fizica o facem impreuna.
Am intrat in clasa, ma inteleg bine aproape cu toti colegii, mai putin cu 5 fete care sunt in gasca celor mari. Nu le inteleg cum pot umbla cu asemenea persoane, se drogheaza, au o reputatie foarte proasta. Singurul lucuru bun la ei este faptul ca fac box, adica unii dintre ei. Stiu de Niall, Harry e cel mai bun dintre toti, ma refer la box. A castigat multe meciuri si el are o reputatie buna, pot spune asa. Pe ceilalti nu-I cunosc, dar stiu ca mai sunt multi. Nu mi-am dorit niciodata sa-i cunosc, eram curioasa doar de Harry.
Orele s-au terminat repede, m-am intalnit cu fetele in fata liceului. Am mai ramas putin cu ele, dupa care am plecat. In cateva minute am ajuns in fata sali, am luat o gura de aer si am intrat. Josh era pe ring, se antrena cu un baiat, era destul de dragut, iar muchii lui aratau perfect. Cred ca practica de mult timp boxul. M-am asezat pe un scaun, asteptand ca acesta sa termine cu acel baiat. Ma sminteam ciudat ca sunt singura fata intre atatia baietii, dar e unica mea sansa sa fac asta. Nu pot veni impreuna cu prietenele mele, dar macar pot veni acum. Josh ma zari cu privirea cand adeversarul lui se intorarse cu spatele catre mine, i-a spus ceva si am vazut ca iasa din ring.
- Oh, hiade, ma lasi balta pentru aia?, spuse baiatul acela, care timp de cateva minute mi se parea super dragut.
- Se numeste Jessica si as vrea sa o respecti, ii spuse Josh.
- Mai vedem, spuse acel tip, foarte nesimtit.
Josh se fixase in fata mea, m-a intrebat daca sunt pregatita de prima zi de antrenament, iar eu am dat din cap afirmativ. M-am uitat inca o data spre tipul acela care tocmai mi-a scos limba. Nu i-am dat atentie. Saptamana a trecut foarte repede, la scoala am avut multe examene, dar am luat note destul de mari. Nu prea mai aveam timp sa invat ca inainte, dar asta nu conta. Ma descurc destul de bine cu totul. Astazi e sambata, am nevoie de putina distractie, pot merge la box mai tarziu. Mama pleaca astazi pentru doua saptamani la bunica, mereu pleaca la ea. Se simte foarte rau, iar de data asta pot spune ca ma bucura plecarea ei. Seba e intr-o excursie cu gasca lui, ehm, sper sa se distreze.
Mi-am luat ceva haine lejere, acestea fiind o perche de jeans mov, un tricou alb si perechea de converse albe. M-am intalnit cu Josh si David, baietii de la sala in parc, erau la alergat. S-au oprit cu mine pe o banca unde am inceput sa vorbim. Mi-am luat ramas bun de la ei si am plecat. Trebuia sa merg la Emily.
* Dupa o luna*
Astazi e ziua in care am examenul la romana, tot ce imi doresc este sa iau o nota mare.
Am ajuns mai devreme ca niciodata la scoala, m-am asezat in banca mea si am inceput sa citesc romanul predat de profesor. Eram foarte atenta la ceea ce citeam, nu am observat cine e in fata mea.
- Ce vrei? , l-am intrebat eu nervoasa.
- Nici cum pe tine.
- Esti foarte amuzant, dar nu am timp de tine.
- Josh mi-a spus sa te anunt ca astazi vei avea primul tau meci.
- Cee? , am tipat eu ridicandu-ma din banca.
- Stii.. mai am nevoie de urechea stanga, rase el.
Nu l-am mai bagat in seama, nu puteam merge astazi la sala. Astazi mama pregateste cina si vin si ceva rude din Spania. De ce tocmai astazi? De ce cand pot avea in sfarsit primul meu meci? Am inceput sa citesc, dar degeaba.. nu ma mai puteam concentra.
Am dat examenul, pot spune ca m-am descurcat destul de bine. Sper doar sa iau o nota prin care sa o conving pe mama ca am facut ore particulare.
Am ajuns acasa, deja rudele erau la noi. A venit si verisoara mea preferata. Am luat-o in camera si i-am spus ce am de gand sa fac. S-a dus sa vorbeasca cu mama, iar apoi s-a intors in camera cu fata trista.
- Nu a fost de acord? , spun eu intristandu-ma.
- Ba daaa! , tipa aceasta sarind pe pat.
- Multumesc mult, Cataaa!
Mi-am pregatit lucrurile in rucsac, in cateva ore trebuie sa plecam. Stiu ca dupa ziua aceasta mama va afla, dar nu conteaza. E normal sa afle, loviturile ce vor aparea pe fata mea vor spune tot. Macar sa stiu ca fac ce vreau, iar dupa meciul acesta nu va mai trebui sa platesc sala. Voi avea abonament gratuit. Si orice vor spune ai mei nu voi renunta.
Telefonul incepu sa sune, am raspuns imediat vazand ca e Josh
- Da, am raspuns eu
- Poti veni acum? Ai nevoie de antrenament, Jessica, spuse Josh.
- Voi incerca sa ajung in 20 de minute.
- Okay, te astept.
M-am uitat spre Cataa care se uita la mine, mi-am luat o bluza de trening si rucsacul in spate. Am iesit foarte grabita afara urmata de Cataa.
- Am nevoie de tine, okay?
- Sunt aici pentru tine, proasto si nu-mi vine sa cred ca faci asta.
- Te iubesc, am spus eu imbratisand-o cu o mana.
- Si eu, mi-a raspuns aceasta zambind.
Am luat autobusul pana la sala, ajunag foarte repede. Am dus-o pe Cataa in camera in care urma sa ma antrenez cu Josh. Acesta ma astepta deja pregatita. Am lovit de cateva ori sacul dupa care am inceput sa ma antrenez cu Josh.
- Josh, puteai sa o alegi pe Mariam, se descurca mult mai bine decat ea.
- Inceteaza!, am tipat catre el.
Ma enerveaza si deja nu-l mai suport. Cateodata imi vine sa-l lovesc grav, dar ma abtin. Se comporta urat, ma jigneste in fiecare zi, imi distruge toata viata.
- Printesa noastra s-a enervat, rase el.
- Termina Zayn, nu astazi, te rog fa asta pentru mine, spuse Josh.
- Okay omule, dar asta nu va castiga.
- I will win! , i-am tipat in fata.
Mai aveam inca o ora pana cand trebuia sa inceapa meciul, m-am asezat pe banca langa Cataa luand o sticla cu apa si rucsac.
- Esti sigura ca vrei sa faci asta?
- De ce nu?, ii spun eu uitandu-ma la ea.
- Poate pentru ca.. nu stiu, se opri ea.
- Voi castiga, sper, am incercat sa fortez un zambet.