*
Doi ani au trecut foarte repede, doi ani departe de casa. Nu am mai fost acasa nici in vacante, imi iubesc noua viata.
Sunt anul doi la facultate si pot spune ca o ador. Colega mea de camera Emma Holz, e super de treaba si ma inteleg foarte bine cu ea. In vacante de obicei mergem la casa bunicilor ei in Irlanda si uneori ne petrecem Craciunul cu matusa mea in Spania.
Mama si tata au mai venit pe aici sa ma vada, dar nu atat de des cat ma asteptam. Trebuia sa terminam proiectul pentru stiinte, dar Em era prea coupata pentru a se uita dupa bunaciuni. Cam asta facea ea mereu cand venim sa mancam, iar apoi normal ar trebui sa lucram la proiect, dar nu. Ea trebuie sa filtreze timp de o ora si abia dupa putem merge acasa. Intr-adevar, e foarte frumoasa si orice baiat ar vrea o relatie cu ea, parul ei blond usor buclat la varfuri se potriveste de minune cu ochii ei verzui, culoarea buzelor ei e rozalie iar tenul se asorteaza perfect. Dupa ce am terminat de mancat, am luat o gura din cola. Ma amuza rau cum baieti se uitau la ea, daca nu ar fi un loc public as rade ca o idioata. Am simtit cum telefonul meu vibreaza, asta e Zack. Zack e cel dulce baiat, ma face mereu sa ma simt frumoasa si imi spune lucruri pe care nimeni nu mi le-a spus vreodata. Singurul defect este ca umbla cu persoane ciudate, dar totusi e un amic foarte de treaba. Stiu ca el vrea ceva mai mult, dar nu pot... l-as dezamagi. Am fost indragostita de o singura persoana, persoana care nu merita, persoana care ma facea sa ma simt oribil. Dar am facut-o, m-am indragostit de el, cel mai bun lucru pe care l-a facut a fost ca plecat. A plecat si nu am apucat sa-i spun ce simt. Sa-l refuz si de data asta? Nu, merita o sansa. E frumos, ai putea incerca ceva, nu vrei sa ramai toata viata singura. Mi-am scos telefonul din buzunar, aveam un mesaj, acel mesaj pe care l-am primit de multe ori. Am tastat un ' Da' si l-am bagat inapoi. Incerc si daca ma simt bine, cred ca-i voi da sansa. Dupa ce a terminat si Em de mancat, am pornit spre internat. Camera era destul de curata, daca nu as face in fiecare zi curatenie.. nu vreau sa-mi imaginez cum ar arata.
- Hei, Jessica, te-ai hotarat sa-i dai o sansa lui Zack?
- De ce nu!?
- Cred ca a asteptat ziua asta de un an.
- Stiu, am spus eu razand.
- Terminam proiectul si putem merge in seara asta la club?
- Da, oricum maine e sambata.
- Ma ocup eu de scris, pana aunci tu gaeste imaginile de care avem nevoie.
Dupa ce am terminat proiectul, ne-am cautat fiecare o tinuta pentru club. Am ales sa port una dintre rochitele primite de ziua mea de la mama, mi-am lasat parul pe spate. Port rochite, dar nu ma machiez, deloc. Ador boxul, nu am renuntat la el. Dupa ce s-a terminat si Emma am coborat jos, taxi-ul ne astepta in fata, am urcat amandoua si i-am spus soferului unde vrem sa ajungem. In acest timp i-am dat si lui Zack mesaj, stiam cu siguranta ca e acolo, nu rateaza nici macar o zi. I-am platit soferului si am coborat jos, in fata clubului sunt gasca lui Mark, niciodata nu mi-a placut baiatul asta, dar e prieten cu Em si Zack. L-am imbratisat pe Zack si i-am dat un mic sarut pe obraz.
- Esti frumoasa, printeso! imi soptise el la ureche.
- Multumesc, i-am spus eu intrand in club.
Imi place sa vin la club, dar e mult mai bine cand sunt cu fetele. Lily e si ea aici la facultate, suntem la fel de bune prietene. In schimb cu celelalte nu am mai vorbit. Stiu sigur ca si Niall, Harry, Liam si Louis sunt aici la facultate, dar nu stiu la care. De cand m-am mutat, nu am mai auzit absoult nimic de ei.
- Vrei sa dansam, printeso?
- Da, am raspuns eu ridicandu-ma si urmandu-l prin multimea de oameni care se miscau in toate directile.
Incepu si melodia mea preferata Jason Derulo- The other side. Am dansat cu Zack, e foarte bun la dans, fata de mine care sunt ''bata''. Dar si cu chestia asta el ma place sau cel putin asta cred eu. Ne-am intors la masa, am ramas blocata. Te rog, te rog, te rog sa nu ma recunoasca. Era Denise, sora lui... nici nu vreau sa-i spun numele. Sunt schimbata si nu cred ca ma va recunoaste, intr-un timp m-am inteles foarte bine cu ea.
- Jessica, ea e verisoara mea Denise, spuse Zack. Verisoara? Oh, iti bati cumva joc de mine?
- Ne cunoastem, raspunse ea.
- Hei Deni, am spus eu zambind. Am imbratisat-o, desi imi doream sa nu ma recunoasca, a facut-o.
- Mi-a fost dor de tine, imi spuse aceasta.
- Si mie, am spus eu imbratisand-o inca o data. Chiar ti-a fost Jessica? Da, mi-a fost.
Acum ar trebui sa apara si el si viata mea e distrusa. Sper doar ca el sa fie in alt oras sau nu-mi pasa. De ce vrei sa fie in alt oras? Tu iti doresti sa-l revezi, nu te minti singura.
**
- Emma, opreste naibi telefonul ala!
- Nu e al meu, idioato.
Am luat telefonul cazut pe jos si am vazut un apel ratat. E un apel ratat de la un ratat. De ce naiba suna la ora asta? M-am uitat la ceas, era 2 pm si noi dormeam, am intrat la baie pentru a face un dus. Am luat o perna de pe patul meu si am inceput sa o lovesc pe Emma cu ele. Am inceput sa rad cand i-am vazut fata, era nervoasa si cred ca mai avea putin si ma omora . am intrat inapoi in baie si am inchis usa.
- Jessica Clark esti moarta!
- Dar eu te iubesc!
- Nu ma vei ma iubi, iesi acum!
- Nu! Vreau sa mai traiesc, am spus eu razand.
- Serios, iesi, trebuie sa ma pregatesc. Ma intalnes cu Mark in doua ore.
- Buna gluma.
- Vorbesc serios, idioato.
Am deschis incet usa, eram sigura ca minte, de ce sunt asa proasta? Ne bateam cu pernele, nu am primit in viata mea atatea perne in cap, camera noastra era plina de pene. Am inceput amandoua sa radem, dupa care ne-am apucat sa adunam mizeria din camera. Telefonul meu suna, am raspuns vazand ca e Zack. Voia sa ne invite pe mine si pe Emm la petrecerea verisoarei lui. De ce nu ne-a invitat ea, e prietena mea. Am acceptat, nu-l puteam refuza, as vrea ca asta sa fie intalnirea noastra, dar stiu ca el vrea sa fim doar noi doi.
Imi cer scuze pentru intarziere. Promit ca nu se va mai intampla asta. Vreau sa multumesc pentru ca-mi cititi povestea, inseamna mult pentru mine. Ly all. :) x