Astazi era ziua in care voi afla un raspuns. Tot ce imi doresc este ca ei sa fie de acord cu mine, stiu ca pare ciudat, dar chiar imi doresc sa fac asta. Mama mereu si-a dorit sa fiu genul de fata sensibila, civilizata si tot pachetul. Nu, in nici un caz asta nu ma caracterizeaza. Prefer sa ies seara afara impreuna cu prietenele mele si sa petrec multe ore cu ele in spatele unei cladiri parasite. Sunt mandra de mine, invat destul de bine si nu fac asta pentru a-mi face parintii mandri, fac asta pentru mine. Sunt zile in care prefer sa stau in casa sa citesc o carte si sa-mi fac temele, dar sunt si zile in care tot ce-mi doresc este sa fiu intr-o sala plina de oameni boxand. Ador boxul, boxul e unul dintre lucrurile mele preferate. Astazi voiam sa le spun parintiilor mei despre asta, vreau ca ei sa fie de acord cu mine, sprijinindu-ma in ceea ce-mi doresc sa fac. Am coborat jos in bucatarie, mama si tata ca de obicei se certau. Si nu se certau dintr-un motiv serios, mereu se cearta pe motive banale. Mi-am pus un pahar cu suc, gandindu-ma cum sa le spun. M-am tot invartit pe acolo pana cand m-am asezat jos. Imi formulam cuvintele in minte, fara sa-mi dau seama am inceput sa vorbesc. Le-am spus ce am de gand sa fac, dar raspunsul lor a fost 'NU'.
- Multumesc pentru sprijinul vostru in singurul lucru pe care mi-l doresc, le-am spus eu ironica.
Am iesit din bucatarie ca un fulger, ii auzeam cum vorbeau singuri. M-am trantit pe pat gandindu-ma la o idee. Nu vreau sa renunt, chiar nu vreau. Imi doresc mult si nimeni nu ma va putea opri. Aveam nevoie de banii pentru a putea merge la box. Mi-am amintit de examenul la romana. Mi-am luat cartea trecand o data cu ochii prin ea. Nu aveam chef sa invat, pot invata si maine. Era inca devreme, aveam timp sa ies si afara. M-am intalnit cu prietenele mele la locul nostru. Daca ar afla parintii nostri cate s-au intamplat aici, nu cred ca vreodata le-as mai vedea.
- Hei Jess, ai vorbit cu ai tai?, intreaba Niall razand.
- Da, dar..
- Raspunsul lor a fost 'nu', rase el.
Niall, e iubitul prietenei mele, Sophie. E genul de baiat dragut la prima vedere, dar dupa ce-l cunosti cu adevarat, nu vei mai crede asta. Se droga pana cand a gasit-o pe Sophie, pot spune ca nu mai e acel Niall Horan de la inceput, dar tot nu-l simpatizez. Prima zi cand l-am cunoscut parea super de treaba, mai ales cand am aflat ca-i place boxul. Eram fericita, dar si trista. Cu ajutorul lui am vizitat sala de box, m-am indragostit de ea. Tipul de acolo, Josh, era super de treaba. M-a invatat ceva lucruri noi, am incercat o lovitura sub centura, dar acesta mi-a spus ca sunt nepermise. Am aflat multe lucruri noi si imi facea placere cand vorbeam cu cineva despre acest sport. Nu erau prea multe fete, decat Lily, Amber si Emily.
Amber e prima mea prietena, una dintre cele mai importante persoane. Faptul ca amandoua suntem pasionate de asta, ma face sa o iubesc si mai mult. Au trecut doua ore, era deja seara. Maine aveam scoala si sunt sigura ca dimineata voi intarzia. Daca nu aveam prima ora romana, cu siguranta nu m-as fi grabit sa ajung.
Am ajuns acasa, tata era plecat, habar n-am unde, dar nici macar nu-mi pasa. Mereu pleaca si se intoarce dupa o perioada lunga de timp. Mama de multe ori ma lasa singura si pleaca la bunica. Fratele meu Sebastian, e mai tot timpul plecat. El e foarte important pentru mine, daca l-as pierde vreodata... nu stiu cum as mai putea trai. Am luat o gura de aer, dupa care am intrat in bucatarie.
*
Am ajuns in clasa, chiar inainte cu doua minute ca profesorul sa intre. Mi-am scos rapid cartea, si m-am ridicat la auzul salutului acestuia. In timpul orei de romana mi-a venit o idee geniala. As putea minti spunandu-le ca am nevoie de ore particulare pentru examen, cu siguranta mi-ar spune sa-mi gasesc un profesor. Am zambit, gandindu-ma la tot. M-am intalnit cu Amber in pauza, in fata cantinei. Urasc sa merg acolo, sunt cei mari si sunt foarte rai. Mereu se leaga de cineva si urasc faptul ca nu le pot lua apararea. I-am povestit ideea mea geniala lui Amber, aceasta spunandu-mi ca suna genial. Ma intreb, oare ar crede mama asta? De tata nu-mi prea pasa, oricum se va intoarce peste cateva luni, dar ea e mult mai greu de mintit.
Au venit si celelate fete, nu le-am spus nimic. Deocamdata voiam ca doar Amber sa afle despre planul care sigur va esua. Am apucat sa vorbim putin timp, se sunase si aveam mate.
Orele au trecut destul de repede. Am luat autobusul pana acasa, ajungand mai repede ca niciodata. Deobicei preferam pe jos, dar sa o apuc pe mama, voiam sa fie acasa. Am intrat inauntru, aceasta fiind in bucatarie cu Doamna Horan, exact... mama lui Niall. Mama si mama lui sunt prietene foarte bune de la un timp, cred ca de cand suntem vecinii. Am intrat in bucatarie, asezandu-ma pe scaunul liber din fata mamei. I-am zambit, dupa care i-am spus.
- Am nevoie de ore suplimentare, mama.
- Pentru?
- Examen.
Exact cum ma asteptam, la inceput i s-a parut totul suspect, dar dupa ce Doamna Horan i-a spus ca si Niall anul trecut a avut nevoie, aceasta s-a razgandit.
Exact, Niall e mai mare decat noi, e in gasca celor de-a 12-a. Si chiar am ramas aseara uimita ca a venit cu noi, desi gasca lui dadeau o petrecere destul de mare.
Am plecat in camera mea, trebuia sa o sun pe Amber. I-am spus ca voi veni in sfarsit si eu la box, nu aveam nevoie de ore la romana. Aceasta s-a aratat foarte fericita pentru mine. Mi-am dat uniforma jos, imbracand o pereche de jeansi negri, un maieu alb si perechea nelipsita de all star. Am coborat jos luandu-mi ramas bune de la mama si Maura. In sfarsit i-am spus pe nume, de multe ori mi-a spus sa-i spun pe nume, dar pur si simplu nu puteam.
M-am intalnit cu Amber, Lily, Sophie si Emily in statia de autobus. Le-am spus si lor vestea dupa care am plecat spre sala. Trebuie sa vorbesc cu Josh, sper doar sa fie de acord ca dupa ore sa vin mereu aici. Am ajuns, erau acolo si cei mai mari, dar pur si simplu i-am ignorat. Am ajuns fata-n fata cu Josh, acesta strangandu-ma intr-o imbratisare prieteneasca.
Am vorbit cu el, ma bucur ca nu ma refuza. Ar fi culmea ca sa vin seara cu fetele, mama si-ar da seama, dar dupa ore e perfect. Eram la categoria '' Tineret''.
Am iesit cu fetele, trebuia sa mergem undeva sa mancam. Asa ca am ales sa mergem la mall, nu-mi amintesc ultima data cand am venit la mall pentru cumparaturi cu ele, dar nici nu-mi doresc asta. Venim aici cand ne plictisim si avem nevoie de macare.
Ne-am comandat ceva de la KFC, am mancat, dupa care am mai ramas putin sa vorbim. Trebuia sa plec acasa, e tarziu si nu vreau sa ma cert cu mama..