Trecusera ceva timp si m-am saturat sa stau inchisa in camera mea. Mama nici macar nu mai vorbeste cu mine. Nu-mi vine sa cred ca mi-a interzis sa mai merg la sala sau sa ma mai vad cu prietenele mele. Mi-a mai luat si telefonul, nu mai pot ramane nici macar o clipa in camera asta. Mi-am pus cateva haine in rucsac si am iesit pe geam, mi-am pregatit planul de aseara. sunt sigura ca Sophie ma va primi la ea, aparatamentul ei e destul de mare si nu ar deranja-o ca cineva sa-i tina companie. Sunt sigura ca ai mei dorm deja, puteam sa ies si pe usa, dar nu risc. Daca cineva imi spunea acum 3 saptamani ca va urma sa fug de acasa, nu credeam. In timp ce am sarit de pe balcon, bineinteles cu ajutorul cearsafului pe care l-am legat de balustrada de la balcon, m-am lovit putin la picior. Am inceput sa rad, dar apoi am inceput sa merg. Stiu ca era tarziu si as putea sa intalnesc un om care s-ar putea sa ma violeze, dar sunt sigura ca nu ar vrea sa-mi cunoasca loviturile. Serios, faptul ca am castigat meciul m-a facut foarte fericita, parca cand m-a pedepsit mama nici nu m-a durat asa tare. Nici macar nu mi-a pasat primele zile, dar apoi plictiseala a aprut . Am ajuns in fata blocului lui Sophie, ma tot rugam sa nu stric o partida frumoasa dintre ea si Niall. Stiu cat de mult m-ar uri amandoi. Am batut la usa, am asteptam cateva minute. In fata mea aparu un baiat cu zamebtul pe buze, analizandu-ma din cap pana-n picioare. Am inceput sa chicotesc, gandindu-ma la felul cum ma priveste. Ma asteptam sa-mi traga o injuratura si sa-mi inchida usa in nas. Din contra, mi-a facut loc sa intru, gestul acesta m-a impresinat foarte mult la el. Din cate am auzit el nu e genul de baiat, ci din contra nu lasa o fata sa intre prima, cel putin nu in fata lui.
- Buna Jessica, spuse acesta afisand un zambet superb pe fata.
- Heii Harry, am raspuns si eu zambind.
Toti erau asezati pe jos, intr-un cerc, cred ca jucau ceva. Ups, credeam ca la ora asta dorm sau stiu eu ce ar putea face ei. Fetele s-au ridicat si au venit spre mine, imbratisandu-ma toate deodata.
- Hmm, am nevoie de aer, am spus eu razand.
- Scuze, au spus toate in cor.
- E okay, mi-a fost dor de voi.
Puteam sa le spun ca mama m-a tinut inchisa in casa si nu mi-a dat voie sa vorbesc cu ele? Nu, nu puteam si mai ales ca era si el acolo, chiar nu voiam sa rada de mine, astazi nu. M-am asezat pe canapea, care spre norocul meu era gol. Ei continuau sa se joace, in timp ce eu ii priveam. Isi dadeau niste provocari plictisitoare, ma asteptam cu totul si cu totul la altceva din partea lor. Am iesit cu ei doua zile afara, daca nu gresesc si erau foarte amuzanti, dar acum parca nici nu traiesc. Fara sa-mi dau seama mi-am dat drumul la gura, acestia incepand sa rada.
- Frate, jucati si voi mai cu viata, am spus eu razand.
- Ti se pare ca jucam fara viata, raspunse Zayn privindu-ma cu toata ura care exista in el.
- Da si nu te mai uita asa la mine, chiar nu ma impresionezi.
- Am spus eu ca vreau sa fac asta?
- Hei, gata, nu va mai certati.
Am tacut din gura si ma uitam in continuare la ei, au inceput sa-si dea provocari mult mai interesante. Sincer, era interesant sa-l vezi pe Louis cum da din fund, adica Lily zambea si cred ca face asta si cand sunt doar ei. Am uitat sa spun multe detalii, Harry e cu Emily, chiar nu stiu cum au ajuns ei doi sa fie impreuna, dar nici macar nu m-am stresat. Louis e cu Lily, Amber cu Liam. Am primit un mesaj despre aceste 3 cupluri noi, cu cateva ore inainte ca mama sa-mi ia telefonul. Maine voi avea nevoie sa aflu tot, sunt chiar curioasa. M-am hotarat sa ma joc si eu, m-am asezat langa Emily. Cred ca nu am ras in viata mea atata, pot spune ca toti am ras de aproape am facut pe noi. As vrea sa tin minte toate viata noaptea asta. Sophie mi-a aratat camera in care voi ramane, pana ce ma gandesc sa plec asa. Nu foarte curand. Mi-am luat pijamaua, adica o pereche de pantaloni scurti si un tricou mai lung. M-am bagat sub patura sutire si am adormit. Dimineata cand m-am trezit sa merg la bucatarie pentru a bea un pahar cu apa, toti erau intinsi pe jos. Poate am facut-o intentionat, dar l-am lovit pe Zayn cu piciorul in stomac. S-a ridicat nervos si mi-a prins incheietura mainii, m-a tras pana in camera din care am iesit si a trantit usa.