BODY ELECTRIC

715 5 0
                                    

1.BÖLÜM/ LOUD.

Kendi kendine konuşmayı huy edinmiş biri olarak hayattan çok fazla beklentim var sanırım. İnsanları mutlu etmek için ne kadar çok çaba sarf ediyorum acaba?

/01.06.2010/. (Londra):

Baharın verdiği sıcak duygularla kalktım, her zaman geç girdiğim yatağımdan. Banyo için ayaklandığım da kapıyı açtım ve kendi banyomun tadilatta olduğunu hatırladım. Odamdan çıktım ve banyoya girdim,inanın oraya gelene kadar burnum ve ben acı çektik. Denissa yine bildiğini okumuştu. "Tanrım! Kahvaltı nefis kokuyor." diye seslendim ve Denissa'nın kahkası bana karşılık verdi. Denissa benim 9 yıllık arkadaşımdı yani Londra'ya geldiğimiz den berii. Kahvaltı için ona teşekkür ettim ve yanağını öpüp hazırlanmak amacıyla odama çıktım. üstüme bol bir tişört ve şort geçirip evden ayrıldım. Güneşin yüzüme vurmasıyla gözlerimi kıstığımı farkettim. O şekil bana yakışmıyor. 

Red Cafe /02.06.2012/ 23.56/ (Londra):

Katani'nin partisi zevkli olabilirdi. Ama beni pek sarmıyacağını düşünüyorum. Evet tam da öyle oldu. Çok fazla kalabalıktı. Gözüme bir çift yeşil göz çarptı çok etkileyiciydi. Derin bir parlaklığı vardı. İnsanı alıp başka diyarlara götürebiliyordu. Önüme dündüm ve yeşilleri düşünmeye başladım. Belime büyük bir elin dokunmasıyla arkamı döndüm ve yeşil gözler tam karşımdaydı. Gülüşü daha da uzaktaydı. Daha farklı. Beynimde ki düşünceler şuan nerede bilmiyorum. Etkilenmiştim biraz. Çocuğun gülücükleri kayboldu. Şaşırmıştım. Gülümsemek sadece ona yakışıyordu sanki. Bunu kesinlikle kullanmalıydı. Belimden tuttu ve çekti. Sertti, hoşuma gitmedi. Kendimi geri çektim. Ama çok daha güçlüydü. Bu neydi şimdi? Dans etmeye başladık. Müziğin sonlarına doğru adımı sordu. Sesi kalındı. Yavaşca "Allie" dedim. Bende "Harry." Sanırım beynime kazınmıştı. Bir anda herkes çığlık atmaya başladı hiç bir şey duyulmuyordu. Kafamı önüme çevirdiğimde, Harry dudaklarımı emiyordu,ıssırıyordu. Kendimi ondan kurtarmak için çektim. Dişleri alt dudağımı kanatmıştı. Gözümden yaşlar akıyordu. Bunu farkedince durdu. Bir kaç saniye o şekilde bekledi ve yavaşca dudağını dudağımdan çekti. Büyük elleriyle gözlerimi sildi ve elini arka cebime soktu. Amacının sadece telefonumu almak olmadığını anladım. Telefona numarasını yazdı ve kendine mesaj attı. Bu sayede benim telefonumu da almış oldu. Ellerini üzerimden çekti. Ondan korkmuştum. Ona karşı ne düşünüyorsam hiç bir şey kalmamıştı. Eve gitmek için yokuştan aşağı hızlı hızlı koşuyordum. 15 dakika koştuktan sonra eve vardım. Bahçeden kapıya döndüm ve kapıda o saçlar vardı..

Bazen görmek istemediklerimizdir gerçekler,sadece duyduğumuz şeylerle yetinmektir belkide. Yalnız olmaya alışık biri için bir duvar kenarı kesinlikle olmalı bence. O da özler belki birisini. Yanlızların kalbi de hep yalnız kalmaz ya? 

Selaam kızlar :D Öncelikle ben Beren aslında aylardır bu sitede bir sürü hikaye okuyorum ama kendi hikayelerimi paylaşmadım. Umarım beğenirsiniz, hikayemin başları Harry hakkında yabancı bir kız tarafından yazılmış Dark hikayesine benziyor olabilir çünkü hikayeden çok etkilenmiştim ama diğer bölümleri benzemiyor ve benzemeyecek. Hey neyse sizi seviyorum

 bu arada hikayede Harry ünlü değil tamemen farklı

BODY ELECTRICHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin