Chapter 2

448 45 27
                                    

Ulazeći u bus polu prazan ovaj put , sjela sam na jedno od prednjih sjedala znajući da Hayes i njegovi prijatelji uvijek sjede pozadi .
Pogledala sam na vrata i on je ulazio .
Sjedalo do mene bilo je prazno i sjeo je bez pitanja .
"Mogao si pitat možeš li sjest.." rekla sam oštro .
"Nisam navikao pitat nekoga nešto za dopuštenje , uostalom zašto bi mi zabranila da sjednem   ovdje ? " sa malim smiješkom na stranu me upitao , a ja sam nakon male stanke povikala                    
" Ok, dosta mi te je ili idi ili ja idem sjest pozadi "                       
" Zašto me prokleto tjeraš od sebe? "
" Ne znam,nisam raspoložena. "
odgovorila sam , na neki način tužno.
" Što ti je ? " upitao je
"Nije mi ništa , nikad mi nije ništa.
To i jest problem .. "
" Ohh.. " nasmijala sam se na njegovu reakciju
" Nisi očekivao to? "
" Ne , nego ... Imamo isti problem . "
" Ne činiš mi se takav " nakon kraće stanke sam nastavila
" Mislim, ma ne znam ... "
Rekla sam zbunjeno a on se nasmijao , a za njim i ja pomalo postiđeno .
"Je li bilo išta u školi ? " upitao je radoznalo.
Šaljivo sam odgovorila
"Nemoj molim te , podsjećaš me na moje roditelje ! "
na što se on nasmijao .
Nastavili smo pričati o školi sve do stanice na koju sam ja trebala izaći , pozdravila sam ga i na izlasku sam začula kako ga zadirkuju no zanemarila sam to i izašla .

Ispred kuće me dočekao pas,zove se Max mali je i ima smeđu dlaku malo sam se igrala s njim i zajedno smo ušli u kuću .
Ušavši u kuću , mogla sam osjetiti dobro poznat miris lazanja koje ja jako volim i moja mama ih često
pravi .
Moja kuća je jako mala , no slatka je i prostrana te odiše obiteljskom slogom i maminim kolačima .
Prošavši kroz dug hodnik na kraju,s lijeve strane dočekala su me vrata , a unutra je moja mama s pregačom oko vrata i osmijehom na licu .
Ona je savršena , nema savršen
posao , niti savršeno auto ali ima savršen osmijeh i figuru manekenke u 20-im .
Sjeli smo za stol ne čekavši oca , koji uvijek radi do kasno i kući dolazi iscrpljen sa žuljevima po rukama . Sjećam se,dok sam bila mala,i mene je učio popravljati auta .
Nakon večere , pomogla sam mami pospremiti i oprat posuđe , a zatim sam otišla u sobu , u moje carstvo , moj kutak .
Jako je mala , no znam da je pravljenja s ljubavlju mojih roditelja i uređena mojom ljubavlju .
Kad sam otvorila vrata sobe , na krevetu pokraj jastuka spavao je Max.
Lagano sam koračala i sjela na krevet pokraj njega .
Otvorio je oči i pogledao u mene a zatim se još pomaknuo u kut praveći meni mjesto za leći .        Uzela sam laptop i krenula obilaziti društvene mreže .
Opsjednuta sam društvenim mrežama.
Ozbiljno , jednostavno mi se sviđa to .
Možeš razgovarati s ljudima iz tvog okruženja , ali i upoznavati ljude iz drugih država , drugih nacija i najbolje od svega ne pokazuješ emocije .
Ljudi na internetu su drugačiji , prijateljski se ponašaju i bez obzira što se ne znate imaš osjećaj kao da te samo oni razumiju i da se samo njima možeš otvoriti i reći ono što zaista osjećaš .

Uzela sam mobitel , nazvala Jess i krenula sam joj pričati što se dogodilo  u busu i kao i inače o ranim glupostima o kojim inače razgovaramo .                                             Nakon dugog razgovora , u kojem već od davno razgovaramo o njenim problemima , pogledala sam na sati .
"Jess "zaustavila sam ju dok mi je pričala kako su se ona i Gabriel sreli i išli u kino.            
"Reci"rekla je
" Već je dva sata , ajmee ajde idemo spavat bit ćemo skupa sutra jojj jedva čekam rođendan i party.. "
"Oke,hvala ti čujemo se . Da i ja isto mislim " a zatim je nadodala " naravno da mislim , čovječe moj je rođendan "nasmijala sam se
a ona je prekinula .
Spustila sam mobitel na noćni ormarić , pokrila se dekicom i Max mi se popeo na noge .            
Malo sam se igrala s njim , zatim izgasila lampu na ormariću i zaspala.

Eto !! To je bio drugi dio moje priče,ovaj sam se put potrudila pisati kako ste me savjetovali i s više razmaka , molim vas da mi ponovno kažete mišljenja jer sam jučer bila jako iznenađena pozitivnim komentarima i savjetima,hvala vam od srca ne mogu vam opisati koliko sam zahvalna .. Volim vas sve ❤❤❤

DisillusionWhere stories live. Discover now