Chapter 11

206 23 18
                                    

/Hayes/

Gledao sam u njega držeći ruke u džepovima i grickavši usnu , dok su njegove oči suzne i kosa razbarušena . Zatim se iza njega stvorio Mark .
Mark ? Što on radi ovdje ?
S Lucy ..
" Ej . " rekao sam na što su oni samo kimnuli glavom .
" Lucy , što ti radiš ovdje ? " upitao sam ju dok mi je prilazila da me zagrli .
Uzvratio sam joj i poljubio ju u blizini njenih usana .
Nasmiješila se gledajući me izbliza i još uvijek u mom zagrljaju .
Izašli smo iz lifta prije nego se zatvorio , a ona je odgovorila
" Bili smo ispred škole kad je netko nazvao Gabriela , a zatim smo Mark i ja krenuli da vidimo što ti imaš s ovim . "
" Dobro ." rekao sam naživcirano ne pokazujući to i nasmiješio sam se .
" Ti si krenuo kući ili ? " upitala je smješkajući se i gledajući me zavodljivo .
"Ne , idem kupiti sendvič i vraćam se gore .
Emily me treba . " pogledala je u mene sa skupljenim obrvama i stisnula mi je majicu koju je već držala na mom tijelu pribijena uz mene .
"Oh , pa mislila sam da ćemo večeras u provod . " rekla je pogledavši u Marka i Gabriela dok su oni smješkajući se pogledali u mene .
Nasmiješio sam se lagano jer je njezina ljubomora bila očigledna što je i njima očito vrlo zanimljivo .
"Oke , ja idem do trgovin... " rekao sam ,
no Mark me prekinuo
"Ne , idem ja a vi idite gore . " pružio sam Marku novčanicu dok je Lucy pozvala lift .

/Emily/

Sjedim na hodniku već dvadeset minuta .
Pokraj mene je Hayes koji uporno zapitkuje jesam li dobro i želim li nešto , a Lucy se stalno vrti oko njega .
Jessini roditelji su upravo stigli i pokušavaju ući Jessici skupa s Gabijem koji je jako shrvan i ne prestaje plakati .
Nikoga više ne puštaju unutra .
Čula sam korake s lijeve strane hodnika i pogledavši tamo , stajao je Mark s vrećicom u ruci .
" Daj mi to . " rekao mu je Hayes na što sam ja samo pogledala u njega .
Uzeo je vrećicu iz Markovih ruku i počeo je vaditi stvari na svoju stolicu .
Pratila sam ga pogledom , a on je rekao smiješeći se
" Ajde Em , moraš pojest malo zamantat
ćeš . " odmahnula sam glavom brišući suze s lica .
"A što je to ? " začula sam Lucyn glas pokraj sebe .
" Mark je donjeo Emily da jede . " Hayes je rekao ne gledavši u nju nego pripremajući hranu .
" Ajme Em .." nakon kraće stanke je nastavila " zar zaista jedeš ovo ? "
Pogledala sam u nju , a na njezinu je licu bio izraz lica kao da joj se gadi hrana koju mi je Mike donio .
" Zašto ? " upitala sam začuđeno gledajući u nju , a ona je rekla .
" Ja sam vegetarijanac ." rekla je smješkajući se , a ja sam joj hladno odgovorila
" Nisi vegeterijanac ako ližeš svako drugi kurac .. I to je meso zar ne ? "
Muškarci su se cerili , a ja sam pogledala u nju dok je ona gledala u mene širom otvorenih očiju i usta .
" Uplakana ljepotica koja se lijepi za svakog mi govori . " rekla je , a ja sam počela osjećati vrućinu u obrazima dok su me šake počele peckati od stiskanja i ustala sam .
Krenula sam lagano prema njoj uzdignute glave i spremna na još jednu pobjedu u nizu .

Yo people ...
Šta imaa ?! Kako stee ?
Evo još jednog nastavka , ajme meni je dosadilo pisati ovo ali nezz kako bi na pisala pa eto
ahaha .. Recite mi mišljenja i nastavite me podržavati kao što ste do sad , nadam se da vam se sviđa nastavak i da će biti više pregleda nego na prošlom ahaha ali sve u svemu pree zadovoljna sam jer priču pišem za sebe , a ne zbog pregleda .. Oke ovo vas vjerovatno ne zanima tako da neću pričati ( to jest pisat -_- ) više ...
Argh uglavnom , hvala na svemu i volim vas ❤❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DisillusionWhere stories live. Discover now