Motor je išao sporo,sasvim lagano,a na njemu je sjedio zgodan momak s kacigom,a iza njega netko s meni jako poznatom jaknom .
Kad se osmjehnuo shvatila sam da je Hayes.
Primijetio me i mahnuo sa laganim smiješkom na licu .
Sakrila sam smješak i nastavila hodati ulicom prema kući dok su oni odlazili.
Moje misli je zaustavila vibracija mobitela u džepu .
Izvukla sam mobitel ih džepa i vidjela Jessicino lice na ekranu.
"Hej" rekla je radosno
"Što hoćeš ?" navikla je na moju hladnoću
"Hvala ti,ajme baš ti hvala.
Odužit ću ti se hoću stvarno ajme volim te !" rekla je ubrzano
"Što je bilo?" moja znatiželja je prevladala
"Pozvao me van večeras !" vrištala je.
"Doći ću da ti pomognem sa spremanjem ako želiš ."
"Ajme da moraš doći .Vidimo se oko četiri ?"
"Vidimo se"prekinula sam i krenula nazad kući.
Dok sam čekala da Max obavi svoj posao,mobitel mi je ponovno zavibrirao. Mislila sam da je Jess ali nije .
U poruci je pisalo
*Je li Emily ?*
Utipkala sam *Tko je traži ?* i poslala.
Nakon jako kratkog vremena stigla mi je nova poruka , malo sam pričekala pa krenula odgovoriti
*Ne želim pričati ako mi ne kažeš tko si !*
Ušla sam u kuću i krenula skinuti Maxa s uzice, a mobitel je ponovno zavibrirao .
*Takvi te volim ,borbenu i hrabru.
Ne trebam brinuti hoće li te netko drugi ukrasti *
Ok , već sam se malo zabrinula jer čija je god ovo bolesna šala htjela bih da prestane.
Odlučila sam ne odgovarati,trošim vrijeme,a i novac s računa .Dignuvši pogled na sat , vidjela sam da je 15:45
Zatvorila sam knjige,položila ih na stol i krenula pitati mamu kad me vozi kod Jess .
"Mama,kad krećemo ?" upitala sam i uzela jaknu u ruke
"Idemo odmah , samo da uzmem jaknu." rekla je i pokupila ključeve sa stola i jaknu,te krenula oblačiti čizme.
Nakon desetak minuta smo stigli pred trgovinu u blizini Jessine kuće i mama je zaustavila auto da izađem.
Kupila sam žvake i krenula preći cestu ne osvrtavši se previše na auta ."Uđi !" začula sam Jessicin glas koji odjekuje cijelom kućom i ušla unutra.
Kad sam ušla u sobu nisam bila sigurna jesam li to njezina jer je po cijeloj sobi bilo odjeće , mnogo parova različitih štikli i baletanki , a na stolu su stajali pegla i šminka .
"Hoćeš me ti našminkati ?" upitala je , a ja sam počela skakutati po sobi od sreće .
Obožavam je šminkati i lakirati joj nokte , a i ona to voli .
Nakon što sam ju našminkala i ispeglala joj kosu , krenula je isprobavati odjeću .
"Požuri Jess 17 i 05 je "
"Evoo idem " povikala je , a zatim se začulo kako otvara vrata .
Bila je savršena , genijalac sam pomislila sam u sebi i nasmijala se na glas , Jess me čudno pogledala no nije reagirala.Nakon što je pospremila i napunila torbicu potrebnim stvarima, skupa smo krenule do dna ulice gdje ju je čekao Gabriel.
Otvorio je prozor i pozdravili smo se
"Ej" rekao je sa smiješkom dok je njegov pogled odlutao prema Jess koja je stajala lagano se njišući ne skidajući osmjeh s lica.
Još smo malo pričali kroz otvoren prozor , a zatim su otišli i ja sam nastavila hodati prema autobusnoj stanici .
Kao što sam rekla , dva nastavka za danas , pišite mi mišljenja jer mi to mnogo znači i hvala vam mnogo na svemu .. Nemam vam više što reći jer svaki put ponavljam isto ahaha ali stvarnoo vam hvala mnogo ❤❤❤
YOU ARE READING
Disillusion
RomanceOboje su bili bezosjećajni i drski. Bili su isti,no na neki način različiti. Konci koji su spajali njihova srca bili su spojeni tako da ih ni jedna osoba ne može razdvojiti . Naučili su jedno drugo osjećati,no na kraju je Emily požalila zbog promjen...