Chapter 3

402 34 25
                                    

Nakon što sam se probudila trebalo mi je par trenutaka da se razbudim,protrljala sam oči i vidjela Maxa kako leži pokraj mene.
Lagano sam ustala da ga ne probudim i krenula obaviti higijenu.
Oprala sam zube i pao mi je na pamet on .
Kako to da se u tako kratkom vremenu čovjek uspije promijeniti zbog nekog drugoga ?
On me natjera da se osjećam na način kao nikad prije .
Moje tijelo gori kraj njega,moje srce lupa jako kao da planira iskočiti iz mog tijela i predati se njemu.
Laganim koracima kroz prostoriju stala sam pred ormar i počela vaditi haljine.
Bilo je raznih,a ja nisam planirala kupovati novu ionako pola od ovih nisam obukla.
Nakon dugotrajnog razmišljanja i stajanja nad ormarom bez da zapravo mislim o odjeći , odlučila sam prošetati Maxa .
Uzela sam vezicu zakopčala ga i krenula.
Išla sam na naše mjesto..
Moje i Jessicino.
Na to mjesto uvijek idemo.
Kad sam stigla na prostranu livadu pri vrhu brda,
popela sam se na ruševinu tko zna koliko staru.
Gledajući u smjeru grada zapitala sam se .. Gdje je ? Što radi ? Kako je da li se osjeća kao sada ja i na koga misli ? Bezbroj je pitanja prošlo kroz moju glavu,a ja i dalje sjedim ovdje s Maxom kraj mene i ne znam odgovor ni na jedno.

Sjedim u dnevnoj,gledam TV i pogledala sam na mobitel.
16:16
Jao zakasnit ću moram se spremat.
Uvijek sam takva,svugdje moram bit prva i na vrijeme.
Uzela sam sve potrebne stvari i krenula se tuširati.
Topla voda klizila je niz moje tijelo i jako mi je odgovaralo.
Ne mogu si pomoći,svaka moja misao pripada njemu ..
Osjećala sam se jadno i razočarano u samu sebe,nisam se željela ovako osjećati,ali on me natjerao na to...
Nakon peglanja kose koja je već kovrdžava.
Odlučila sam obući usku crnu haljinu ne pre kratku sa detaljima oko vrata,zlatne naušnice i narukvicu.
Obožavam se šminkati i svaku priliku koristim za šminkanje.
Našminkala sam se normalno,ne pretjerano.
Koristila sam malo malo pudera jer imam čistu kožu, stavila sam malo rozo-crvenog rumenila i crveni ruž i napravila sam smokey eye.
Namirisala sam se svojim najdražim parfemom i pogledala na sat.
17:15
Ondje trebam biti u 18:00 h.
Super,zgrabila sam crnu sljokičastu torbicu,u koju sam najprije ubacila potrebne stvari.
Otrčala sam po hladnim pločicama po štikle.
Bile su crne šljokičaste štikle s visokom petom i krenula van u nadi da se neću vratiti bez nosa.

U vožnji me zvala Jess
"Vozimo se,reci"
"Gdje si ?"upitala je Jessica
"Uhh evo tek sam pošla stižem za desetak minuta"

Kad sam došla,još nikoga nije bilo a Jess je izgledala kao kraljica.
Nosila je bijelu usku haljinu.
Na nogama je imala crvene štikle s dijamantima.
"Zatvori usta" rekla je smijući se.
"Wow,jesi li zvala Gabriela ?"rekla sam s još uvijek otvorenim ustima.
" Da,ali sumnjam da će doći,zašto?"
"Ne znam kako će izdržat a da te ne zbari ovdje pred svima.."
"A daj Emily,ti i tvoji perverzni komentari"
"Što je,samo sam iskrena." obadvije smo se nasmijale,no prekinuo nas je zvuk zvona.
"Prvi gost stiže"
rekla je pomalo nervozno no sretno i protrljala ruku o ruku,a zatim potrčala prema vratima.
Njena kuća je velika,uređena na starinski no u isto vrijeme moderan način bez topline doma jer nema mnogo detalja i slika.
"Ćao." rekla sam,a grupa naših prijatelja a oni su uzvratili u isti glas.
Prišla mi je cura iz škole.Lucy.
"Ejj šta ima?"Upitala me
" Evo ništa očekujem nekog,kod tebe?"rekla sam po malo oštro očekujući da će nastavit dalje.
Sama sebi sam po nekad bezobrazna.
"Ništa,ovaj.."
"Koji" prekinula sam je "čekaš Gabija ili?"
"Da,moram porazgovarati s njim."
"Pa jel on i Jessica još uvijek hodaju?"
"Nikome ne polažem račune.Lucy."
Naglasila sam njezino ime.
"Oprosti nemam vremena na trošenje" rekla sam s osmijehom i nastavila dalje.

Novi nastavak je tu ! Nadam se da vam se sviđa,trudim se poboljšati i poslušati vaše savjete ..
Hvala vam svima na pozitivnim komentarima i nadam se da ćete nastaviti čitati moju priču .
Nadam se lijepim komentarima i hvala vam puno za sve ❤❤

DisillusionWhere stories live. Discover now