Part-9

2.7K 285 1
                                    

[Zawgyi]

"Nae!!! ဟားဗတ္လား ေဆးရံုအုပ္ "

အုပ္ :ဟုတ္တယ္ Dr.Oh ဟားဗတ္မွာ၃ႏွစ္တက္ၿပီးရင္ဘြဲ႕ရမွာ..မျဖစ္မေနသြားရမွာမို႔.. ျပင္ဆင္ထားပါ..

Hun :တျခားသူကိုလႊတ္ပါ..ကၽြန္ေတာ္သြားမွာမဟုတ္ဘူး..

အုပ္ :မင္းနဲ႔သင့္ေတာ္လို႔လႊတ္တာေလ..

Hun :ရပါတယ္..မျဖစ္မေနဆိုေတာ့လည္း..ကၽြန္ေတာ္ေဆးရံုေျပာင္းရံုပဲ..ကၽြန္ေတာ့္လိုလူအတြက္တျခားေဆးရံုေတြကႀကိဳဆိုၿပီးသားပါ..Seoul မွာေဆးရံုမရွားပါဘူး..ခြင့္ျပဳပါဦး..

Hunလွည့္ထြင္လာလိုက္တယ္..ပထမတခါပါရဂူဘြဲ႕တုန္းမတက္ပါဘူးလို႔ျငင္းထားတာကိုအခုဟားဗတ္ကိုပို႔ေနျပန္ၿပီ ..ကၽြန္ေတာ္ဒီေျမကေနတစ္လက္မေတာင္ေရႊ႕မွာမဟုတ္ဘူး..
--------------
"ရတယ္ေလ..သူကအဲ့ေလာက္ထိေတာင္ေျပာလာမွေတာ့ငါကလည္းဘယ္လိုဆိုတာျပရမွာေပါ့ "

Hunညေနေဆးရံုကျပန္လာေတာ့ကားအနက္ေပၚမွာအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ဆင္းလာၿပီး..

Hun :Om..Omma ???

Omma :Sehun ah.. Omma ကအရမ္းလြမ္းေနတာ..Omma တို႔ေအးေဆးစကားေျပာရေအာင္ကားေပၚတက္ေလ..

Hunလည္းမေတြ႕တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့Ommaကိုလြမ္းတဲ့စိတ္နဲ႔Ommaနဲ႔အတူလိုက္လာခဲ့တယ္..

Omma :သားAppaကအေမရိကကိုထြက္လာကတည္းကOmmaနည္းနည္းမွမေပ်ာ္ဘူး..သားႀကီးကိုဆံုးရံႉးရၿပီးတၿပိဳင္နက္ သားငယ္ကပါအဲ့လိုလုပ္ေတာ့..

Hun :Miyahae Omma..ကၽြန္ေတာ္လည္းအဲ့မလုပ္ခ်င္ပါဘူး..ဒါေပမယ့္ကံတရားအရပါ..

Omma :အခုေရာ..ဘယ္လိုလဲ ??အဆင္ေျပရင္Ommaနဲ႔ျပန္လိုက္ခဲ့ပါသားရယ္..

Hun :Arni..miyahae omma..သားအိမ္ေထာင္က်ေနၿပီ..Kim Luhan Ssi နဲ႔..

Omma : Huh ??တကယ္လား...ျဖစ္ခဲ့တာေတြထားပါေတာ့ Ommaလည္းမျပန္ျဖစ္ေသးပါဘူး..သားမိန္းမပါေခၚၿပီးOmmaနဲ႔လာေနပါ..

Hun :OmmaကLu ကိုလက္ခံေပးတာလား..

Omma :အခုခ်ိန္မွာသားကိုသာျပန္ရမယ္ဆိုOmmaလုပ္ရမွာပဲေလ..ေခၚခဲ့ပါ..Ommaေမၽွာ္ေနမယ္..

Hun :Nae Omma .. Gomawor..

တစ္ဖက္ကလွပေသသပ္တဲ့မဲ့ျပံဳးကိုေတာ့Sehun သတိမထားမိခဲ့ေခ်..
**********
Sehunတို႔၂ေယာက္Sehunအရင္ေနခဲ့တဲ့အိမ္ႀကီးကိုေျပာင္းခဲ့ၾကသည္..Luအေနနဲ႔သူခံစားခ်က္ေတြကိုခ်ိဳးႏွိမ္ကာSehunသေဘာက်Sehunမ်က္ႏွာတစ္ရြာထင္ၿပီးလိုက္လာခဲ့ရသည္..ႏွစ္အေတာ္ၾကာကြဲေနတဲ့သားအမိကိုလည္းသူမမခြဲထားခ်င္ပါ..သူမတြင္Sehun၏ရင္ေသြးကိုမလြယ္ထားေသာ္ျငားလည္းသူမတြင္မိခင္စိတ္ေတာ့ရွိပါသည္..ဒါေၾကာင့္Sehunအေမသူမကိုျပဳလုပ္မယ့္မည္သည့္အျပဳအမူကိုမဆိုသည္းခံမယ္ဟုလည္းဆံုးျဖတ္ၿပီးသား..

Stay With Me [ hunhan ]Where stories live. Discover now