Part-10

2.7K 261 4
                                    

[Zawgyi]

Hunအိမ္ျပန္လာေတာ့Ommaရွိမေနပါ..သို႔ေသာ္ဟင္းခ်က္ေနတဲ့ArjimaနားမွာLuရွိေနေတာ့သူမီးဖိုေခ်ာင္ကိုပဲေလၽွာက္လာခဲ့သည္..

Arjima : Luhan Ssi.. မ်က္စိျမင္ခ်င္တယ္မလားဟင္..

Lu :ဒါေပါ့..အဆင္ေျပပါတယ္ဆိုတာတကယ္ေတာ့လိမ္တာ..hun..ကဘယ္လိုပံုမ်ိဳးလဲ..hunရယ္တဲ့အခါဘယ္လိုပံုလဲေတြ႕ဖူးခ်င္တယ္..ဒီတစ္သက္ေတြ႕ဖူးပါ့မလားဟင္..

Arjima :အားမေလၽွာ့ပါနဲ႔..ေတြ႕ရမွာပါ..သားငယ္ကအရမ္းၾကည့္ေကာင္းတာ..ရယ္ရင္လည္းမ်က္လံုးေလးေတြမွိတ္တဲ့ထိရယ္တာ..Luhan Ssi..တစ္ေန႔ေတာ့ေတြ႕ရမွာပါ..

Sehunလည္းLuhanကိုမေခၚေတာ့ပဲ..အေပၚထပ္ကိုပဲတက္လာခဲ့လိုက္တယ္..Luေျပာတာေတြၾကားေယာင္ၿပီးသူစိတ္မေကာင္းပါဘူး..အလႉရွင္ရွာမေပးႏိုင္တဲ့အတြက္လည္းအျပစ္ရွိသလိုခံစားရတယ္..ေပးလို႔သာရရင္သူ႔မ်က္လံုးေတြကိုေပးလိုက္ခ်င္တဲ့ထိပဲ..

Lu : hun..ျပန္ေရာက္ေနတာလား..

လက္ကေလးကစမ္းၿပီးသူ႔အနားေလၽွာက္လာေတာ့သူကုတင္ေပၚမွာLuကိုထိုင္ခိုင္းလိုက္တယ္..

Hun :imm..ဒီေန႔ဘယ္လိုလဲ..ဘာေတြလုပ္လဲ

Lu :ေထြေထြထူးထူးမရွိပါဘူး..hunေရာအဆင္ေျပတယ္မလားေဆးရံုမွာ..

Hun :ေျပပါတယ္..Ommaေရာ??

Lu :အျပင္သြားတယ္..ေနာက္က်မယ္ေျပာတယ္..

Hun :ဒါဆိုၿပီးရင္ထမင္းစားမယ္ေလ..

Lu : Arraso..
-----------------
"Luhan..ေအာက္ဆင္းခဲ့ဦးမွာစရာရွိလို႔"

Hun omma ကေခၚေတာ့သူမလည္း အခန္းထဲကထြက္လာခဲ့တယ္..ေလွကားဆင္းရမွာဆိုေတာ့Arjimaမ်ားလာေခၚမလားေစာင့္ေပမယ့္Ommani ေအာ္တာသာခံလိုက္ရတယ္ေလ..

Omma : Luhan ျမန္ျမန္လာပါဟဲ့.. အျပင္သြားစရာရွိပါတယ္ဆိုမွ..

Arjima :ကၽြန္မသြားေခၚလိုက္မယ္..သူေလွကားဆင္းဖို႔ခက္ေနမွာ..

Omma :ဒီအိမ္မွာေနတာ၂လေလာက္ရွိေတာ့မယ္..အခုထိမရေသးဘူးလား..ထားလိုက္သူ႔ဘာသူဆင္းပေလ့ေစ..

"Omma !!!"

"ဝုန္း..ဝုန္း! အား!!"

Hun's ommaရဲ႕အေျပာကို အိမ္ဝမွေရာက္ေနတဲ့Sehunကၾကားၿပီးစိတ္တိုကာေအာ္လိုက္သံနဲ႔အတူ..ေလွကားမွတစ္ဝုန္းဝုန္းျပဳတ္က်သံလည္းထြက္ေပၚလာတယ္..

Stay With Me [ hunhan ]Место, где живут истории. Откройте их для себя