[Zawgyi]
ကၽြန္ေတာ္ေတြးထားတဲ့အနာဂတ္မွာသူမနဲ႔ေဝးရမယ္ဆိုတာမ်ိဳးမပါဝင္ခဲ့ပါဘူး။သူမကိုမ်က္စိကုေပးၿပီးတဲ့အခါမွလက္ထပ္ၾကမယ္ဆိုတဲ့သူမရဲ႕ဆႏၵအတိုင္း ဘုရားေက်ာင္းမွာလက္ထပ္မယ္။ၿပီးရင္သူမသိပ္သေဘာက်တဲ့PD အလုပ္ကိုျပန္လုပ္ခ်င္လုပ္ပါေစေလ။သူမနဲ႔လက္ထပ္ၿပီးရင္ေနဖို႔ျခံဝန္းေလးနဲ႔၂ထပ္အိမ္ေလးကိုကၽြန္ေတာ္ဝယ္ဖို႔ေငြစုေနတယ္။အဲ့ျခံေလးကိုကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ထားပီးပီ။ကၽြန္ေတာ္တို႔လက္ထပ္ၿပီးတဲ့အခါအဲ့ျခံေလးထဲမွာသူမသိပ္ႀကိဳက္တဲ့ပန္းေလးေတြစိုက္ထားမယ္။ခံုတန္းရွည္ေလးကေတာ့ကတၱီပါစိမ္းေရာင္ျမက္ခင္းေပၚမွာတည္ရွိေနတယ္။အဲ့ခံုတန္းေလးကသူမအတူၾကယ္ေတြေရတြက္ဖို႔ပါ။အိမ္ေလးကိုလည္းသူမႀကိဳက္တဲ့အေရာင္ေလးျခယ္မယ္။သူမကအေအးမိတတ္ေတာ့ေႏြးေႏြးေထြးေထြးျဖစ္ေအာင္စီမံရမယ္ေလ။အေပၚထပ္ကအိပ္ခန္းေနာက္တစ္ခန္းမွာကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လုပ္ထားတဲ့ကေလးသစ္သားကုတင္ေလး။ဒါကေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Oh မ်ိဳးဆက္သစ္ေလးအတြက္ပါ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ေတြတိုင္းသူမကိုအံ့ဩေအာင္လုပ္မယ္။သူမေမြးေန႔ဆိုခရီးတိုထြက္ၾကတာေပါ့။သူမရဲ႕အျပံဳးေလးနဲ႔ႏိုးထမယ္။သူမစီစဥ္ေပးတဲ့အက်ႌေလးကိုကၽြန္ေတာ္ဝတ္မယ္။သူမက necktieေလးကိုစီးေပးေပါ့။သူမခ်က္ေကၽြးတဲ့မနက္စာေလးစားၿပီးကၽြန္ေတာ္ေဆးရံုသြားမယ္။ေဆးရံုသြားရင္းနဲ႔ကေလးကိုမူႀကိဳဝင္ပို႔မယ္။သူမအလုပ္ရွဳပ္တဲ့ေန႔ဆိုကၽြန္ေတာ္ကကေလးထိန္းေပးမယ္။အိမ္မႈကိစၥေတြအားလံုးကၽြန္ေတာ္တာဝန္ယူမွာေပါ့။သူမဟင္းခ်က္တဲ့အခါသူမခါးေလးကိုခိုးဖက္မယ္။သူမလွည့္ၾကည့္ေတာ့ပါးေလးကို Kiss။သူမလက္ကိုတင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ၿပီးဘဝတစ္ေလၽွာက္လံုးျဖတ္သန္းမယ္။ေနာက္ဆံုးအတူတူအိုၾကမယ္။ကၽြန္ေတာ့္မိဘေတြလား။ကၽြန္ေတာ္မစဥ္းစားခ်င္ဘူး။Appa နဲ႔ Omma ကို သူမနဲ႔ထပ္မေတြ႕ေပးေတာ့ဘူး။အခုလည္းသူတို႔က America မွာဆိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္အဆင္ေျပတာေပါ့။ကၽြန္ေတာ္ကစိတ္ကူးယဥ္တန္တဲ့လူမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး။လက္ေတြ႕သမားပါ။သို႔ေသာ္..အခ်စ္ကေျပာင္းလဲေပးလိုက္တယ္ထင္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ဦးေႏွာက္အျပည့္စိတ္ကူးယဥ္ထားတဲ့အနာဂတ္plan ေတြခ်ည္းပဲ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ရွင္လ်က္နဲ႔ဘယ္ေတာ့မွမခြဲဘူးလို႔ဆံုးျဖတ္ထားေပမယ့္ကံၾကမၼာဆိုတာကလက္မခံဘူးထင္ပါတယ္။မထင္ထားတဲ့အလဲအလွယ္ေတြနဲ႔ရင္ဆိုင္လာရတယ္။ရက္စက္လိုက္တာလို႔ပဲျပာပါရေစ...
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
ဒီေန႔အားလပ္ရက္ဆိုေတာ့hun ေဆးရံုမသြားဘူး။သူဒီေန႔နားတယ္ဆိုရင္ပိုမွန္လိမ့္မယ္။hunရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနေတာ့ hun ေပါင္ၾကားထဲဝင္ထိုင္ေနရင္းhun ရင္ခြင္ကိုမွီထားတယ္။ရုပ္ရွင္ကမျမင္ရေပမယ့္ၾကားရတယ္ေလ။ရုတ္တရက္hun ကၾကည့္ေနရင္းပ်င္းလာလို႔ထင္ပါတယ္။သူမလည္ပင္းေလးကိုpuppy ေလးကိုတရွံဳ႔ရွံဳ႕နမ္းေနတယ္။သူမကေတာ့မတားျဖစ္ပါ။ ခ်စ္ရတဲ့သူကခ်စ္လို႔က်ီစယ္ေနတာပဲေလ။
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stay With Me [ hunhan ]
FanficZawgyi × Unicode version Oh Sehun >> Hyung ... Minyahae က်ြန္ေတာ္သူမကိုခ်စ္မိသြားျပီ Kim Luhan >> Hun ah ... Saranhae Someone >> Saranhae Lu ... ကိုကို မင္းနဲ႔မခြဲနိုင္ဘူး