Part-11

2.6K 255 10
                                    

[Zawgyi]

"ကဲ..အားလံုးပဲထမင္းစားနားရေအာင္လား.."

"Nae.. Kim PD nim.."

လြတ္တဲ့စားပြဲတစ္ခုမွာဝင္ထိုင္ၿပီးထမင္းစားေနလိုက္တယ္..

"Luhan Ssi .."

ကၽြန္မနာမည္ကိုေခၚတဲ့အသံပိုင္ရွင္..

Lu : nae.. Won Bin Ssi..

Won : ထမင္းစားေနၿပီလား..

Lu : nae..Won bin ssi ေရာ..

Won :ကၽြန္ေတာ္ေဆးရံုမွာစားခဲ့ၿပီးပါၿပီ..ဒီဘက္ကိုလာရင္းနဲ႔Luhan Ssi ဆီဝင္ခဲ့တာ.. အလုပ္မ်ားေနလား..

Lu : Arniyo..Gwinchanayo..

Won :ေတာ္ေသးတာေပါ့..ကၽြန္ေတာ္ကအေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာစိုးေနတာပါ..ဒီပတ္ရက္အားလား..

Lu : nae..အားပါတယ္..

Won :ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ရေအာင္လား..

Lu :အင္း..ေကာင္းပါတယ္..ကၽြန္မရုပ္ရွင္မၾကည့္ရေသးဘူး..

Won :Khadal..ဒါဆိုကၽြန္ေတာ္ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္..

Lu :nae..ဂရုစိုက္ၿပီးကားေမာင္းပါ..

Kim Won Bin ဆိုတာ.. ကၽြန္မမ်က္စိကိုခြဲစိတ္ေပးတဲ့ဆရာဝန္ပါ..သူကလူေကာင္းပါ..ကၽြန္မေဆးရံုကဆင္းတဲ့အခ်ိန္ထိလည္းဂရုစိုက္ေပးၿပီးအခုလိုမ်ိဳးႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာတဲ့ထိအနားမွာရွိေနေပးတာပါ..ကၽြန္မရဲ႕မိသားစုလိုပါပဲ..သူက ကိုကို..Ah..Lee Hun Oppa နဲ႔ အသက္တူတူပါပဲ..သေဘာေကာင္းၿပီးေတာ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ..ကၽြန္မကေတာ့ YB ရုပ္သံဌာနမွာ PD ျပန္လုပ္ေနပါၿပီ.. အရာအားလံုးကအနည္က်သြားပီတဲ့လား.. ဟင့္အင္း..ကၽြန္မအတြက္ေတာ့မေန႔တစ္ေန႔ကလိုပဲ..ကၽြန္မသူ႔ကိုေတြ႕ခ်င္တယ္..သူကတိေပးထားသလိုမ်ိဳးကၽြန္မမ်က္လံုးဖြင့္တဲ့အခါသူရွိေနမယ္ဆိုတဲ့ကတိကိုဖ်က္ခဲ့ေပမယ့္သူ..ကၽြန္မလာရွာမွာမလားဟင္..Hun ah I miss you..

Flash Back..

Hun : Lu ah.. Luခြဲစိတ္လို႔ရၿပီ မ်က္လံုးအလႉရွင္ရွိၿပီ..

Lu : Jinja??တကယ္ပါေနာ္.. အိပ္မက္မဟုတ္ပါဘူးေနာ္.. :'( :')

Hun :အဲ့ေလာက္ေတာင္ေပ်ာ္လား..

Luမ်က္ရည္ေတြကိုသုတ္ေပးရင္းေမးတယ္..

Lu : imm..jinja joayo..ah! Hun ah.. Luကိုကတိတစ္ခုေလာက္ေပးပါလား..

Stay With Me [ hunhan ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon