[Zawgyi]
Hun's pov : Huu 😧 Seoul ေတာ့ေရာက္လာၿပီ..အခုဆိုLuတစ္ေယာက္ေပ်ာ္ရႊင္ေနမွာပါ..ေလာကႀကီးရဲ႕အလွတရားေတြကိုလည္းျမင္ၿပီးေလာက္ၿပီေပါ့..ေနေကာင္းတယ္မလား..ေနေကာင္းမွာပါေလ..
"Hun ah !! "
Hun :လန္႔လိုက္တာ..ဘာလဲဟ..ေယာက်္ားေလးအခန္းထဲဝင္လာတာတံခါးေခါက္ပါလား..
Cherry :ဟဲ့..တံခါးေခါက္တာပဲ..နင့္ဟာနင္လင္တရူးၿပီးမၾကားပဲနဲ႔..😡😡
Hun :ထားပါေတာ့..ဘာကိစၥလဲ..
Cherry :ငါမနက္ျဖန္ၾကရင္Seoulအႏွံ႔သြားခ်င္လို႔အဲ့ဒါနင္လိုက္ပို႔..
Hun :ဟဲ့ Jan Cherry .. ဒီကိုလာတာအလုပ္ကိစၥနဲ႔ေနာ္..ကုမၼဏီကိစၥနဲ႔..နင့္လိုေတာသူမကိုေလၽွာက္လည္ခိုင္းဖို႔အေပ်ာ္ခရီးထြက္လာတာမဟုတ္ဘူး..
Cherry :ဟဲ့ငါကLAမွာေမြးတဲ့ႏိုင္ငံႀကီးသူဟဲ့..ေတာသူမမဟုတ္ဘူး..ၿပီးေတာ့နင့္အလုပ္ကိစၥကMondayမွေလ..ငါမသိဘူးမွတ္ေနလား..မရဘူးလိုက္ပို႔ရမယ္
Hun :မပို႔ႏိုင္ဘူး..
Cherry :Okayေလ..နင့္သေဘာပဲငါကေတာ့ေျခဦးတည့္ရာသြားမွာပဲ..
Hun :ေတာ္ေတာ့..လိုက္ပို႔မယ္..နင္ျပန္ေရာက္မလာရင္ငါလိုက္မရွာႏိုင္ဘူးအလုပ္ပိုတယ္..ဒါပဲမလား..သြားေတာ့..
Cherry :ၿပီးတာပဲ..
Jan Cheeryဆိုတဲ့ဟာေလးက ေမ်ာက္နဲ႔ေလာက္နဲ႔ဆက္ထားသလားမွတ္ရတယ္..ယြတာယြတာဆိုတာေမ်ာက္လႊဲေက်ာ္တို႔ေမ်ာက္ဖင္နီတို႔အရွံုးေပးရမယ္..ျပႆနာအိုးဆိုတာသူမွအစစ္..တစ္ေယာက္တည္းလႊတ္ေပးလိုက္တာနဲ႔အမႈတြဲေတြရွင္းရၿပီ..တခါတခါမအားရတဲ့ၾကားထဲသူ႔ကိစၥလိုက္ရွင္းရေသးတယ္..တခါတခါက်ျပန္ေတာ့လည္းသူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ျပံဳးရယ္ရလို႔သူမကိုေက်းဇူးတင္မိတယ္..ကၽြန္ေတာ့္ဘဝမွာအရယ္အျပံဳးဆိုတာနည္းသြားၿပီေလ..ဒါေပမယ့္သူမေၾကာင့္ေတာ္ေတာ္ရယ္ျဖစ္ခဲ့တယ္..Luကိုသတိရတဲ့စိတ္ေတြနည္းနည္းေတာ့ေလ်ာ့တာေပါ့..
------------
Won : Luhan Ssi..ဗိုက္ဆာေနၿပီမလား..
ညေစ်းဘက္မွာတစ္ခုခုစားရေအာင္..Lu : Wow..Won Bin Ssiကအကဲခတ္တတ္သားပဲ..Luကဆိုင္ႀကီးမွာဟိတ္ဟန္ႀကီးနဲ႔စားရတာထက္ညေစ်းမွာတစ္ဆိုင္ဝင္တစ္ဆိုင္ထြက္စားရတာကိုပိုႀကိဳက္တယ္..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stay With Me [ hunhan ]
FanficZawgyi × Unicode version Oh Sehun >> Hyung ... Minyahae က်ြန္ေတာ္သူမကိုခ်စ္မိသြားျပီ Kim Luhan >> Hun ah ... Saranhae Someone >> Saranhae Lu ... ကိုကို မင္းနဲ႔မခြဲနိုင္ဘူး