Part-8

2.6K 275 2
                                    

[Zawgyi]

Tee Tong ( bell )

"Thukusalyo "

Luလည္းခပ္တည္တည္နဲ႔ေမးလိုက္တယ္..ကိုယ့္မွာကအားနည္းခ်က္ရွိေတာ့လာသမၽွလူကိုတံခါးမဖြင့္ေပးရဲဘူး..ဒါေတာင္ hun ကအိမ္ထဲမွာ CCTV တပ္ေပးထားလို႔..

"Dr. Oh Sehun တို႔ေဆးရံုကပါ.. "

သူမလည္းဖြင့္ေပးလိုက္တာေပါ့..ထိုသူကဆိုဖာတြင္ဝင္ထိုင္ကာ..

"ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ Dr. Hyun Bin ပါ .. အကူအညီေလးတစ္ခုေတာင္းခ်င္လို႔.. "

Lu : ေျပာပါ..

Bin :Dr.Ohကေဆးရံုမွာပါရဂူဘြဲ႕ယူဖို႔ေစလႊတ္တဲ့ထဲပါတယ္..

Lu :nae ?? Jinja !!

ဝမ္းသာလံုးစို႔ေနေသာေလသံႏွင့္ေမးလိုက္သည္..ဟုတ္သည္ေလခ်စ္ရသူကပါရဂူႀကီးျဖစ္ေတာ့မယ့္အေရးပဲဟာ..

Bin :ဒါေပမယ့္.. Dr.Oh ကလက္မခံဘူးျဖစ္ေနတယ္..သူကေျပာတယ္..Luhan Ssi ကိုမထားခဲ့ႏိုင္ဘူးတဲ့..တကယ္ဆိုသူကပါရဂူအရမ္းျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ..

Lu :ရွင္ေျပာခ်င္တာကိုကၽြန္မသေဘာေပါက္ပါၿပီ..

Bin :nae..အကူအညီေတာင္းတာပါ..ကၽြန္ေတာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါဦး..
---------
Hunအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့တစ္အိမ္လံုးအပ္က်သံပင္မၾကားရေလာက္ေအာင္တိတ္ဆိတ္ေနသည္..ခါတိုင္းၾကားရေနက်တေယာသံေလးမွာလည္းတိတ္ဆိတ္လို႔..ဝရံတာတြင္ေတာ့Luhan ထိုင္ေနသည္..

Hun :Lu..ၿငိမ္လွခ်ည္လား..ဘာျဖစ္လို႔လဲ

Lu : Lu..Jelju ကၽြန္းကိုသြားေတာ့မယ္hun..

Hun :Bor !!! ဘာသြားလုပ္မွာလဲ..

Lu :ဒီတိုင္းသြားေနမလို႔..ေလေကာင္းေလသန္႔ေလးရွဴရင္း..

Hun :အဲ့ဒီမွာဘယ္သူရွိလို႔လဲ ??

Lu :ရွိတယ္..

Hun :ဘယ္သူလဲ..

Lu :ဒီတိုင္းအသိ..

Hun :ဒီတိုင္းအသိဆိုတဲ့လူကငါ့ေလာက္မင္းကိုဂရုစိုက္မွာတဲ့လား..ငါ့ေလာက္မင္းအေပၚေကာင္းမွာတဲ့လား..

ေဒါသဖစ္ဖစ္နဲ႔luပခံုးကိုကိုင္လုပ္ကာေအာ္လိုက္သည္..luကျပန္ေအာ္သည္..

Lu :နင္ကငါ့အေပၚအေကာင္းဆံုးမလို႔....ငါသြားေတာ့မွာ..ငါနင့္အနားမွာေနရင္နင့္အတြက္ဘာအက်ိဳးမွမရွိဘူး..ငါကဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးတစ္ခုသက္သက္ပဲ..

Stay With Me [ hunhan ]Where stories live. Discover now