Aro mögött lévő lány halkan nyöszörögni kezdett. Csak nem ennyire féltené a mesterét?
- Ne légy ennyire ideges kedvesem. - mondta Aro.
- Talán hozz magaddal két testőrt, hátha megnyugszanak. - javasolta Edward. Aro bólintott majd kettőt csettintett.
- Felix, Demetri. - a két említett szempillantás alatt mestere mellett termett. Pontosan olyanok voltak mint amikre emlékeztem.
- Bella kérlek, hozd Renesmee-t és... néhány barátot. - Belláról sütött az ellenszegülés de aztán bólintott majd körbe nézve Emmetten állapodott meg a tekintete és Jacobon. A nagydarab mackó vámpír Bella mellé sétált és négyen elindultak a találkozó pont felé. A falkának nagyon nem tetszett, hogy Jake olyan közel van a veszélyhez. De mind tudtuk, hogy nem tudna elszakadni Nessietől. Demetri mondott valamit Edwardnak mire Jacob morogni kezdett. Felix minden mozdulatát figyelte a hatalmas, vörös farkasnak.
- Üdv Bella. - mosolygott rá pimaszul – Jól áll a hallhatatlanság. Kár, hogy... - nem fejezte be a mondatot de mint tudtuk mire gondol.
Kár, hogy nem sokára meg kell ölnünk. - gondoltuk egyszerre mire mindegyikőnk torkából halk morgás tört utat.
- Hallom a szívdobogását és érzem a vérének illatát. - mondta szinte már dalolva Aro Nessiet nézve – Bella még különlegesebb vagy mint emberként, te erre a létre születtél. Üdvözölhetem a lányod, Bella? - kérdezte mézédes hangján. Mind tudtuk, hogy ez milyen nehéz lehet Bellának de ez volt az amiben reménykedtünk. Bella tett két lépést Arohoz.
- Tökéletes a gyermek, mint a szülei. - mondta Aro elbűvölten – Helló Renesmee. - köszönt a kislánynak.
- Helló Aro. - köszönt vissza Nessie csilingelő hangján mégis volt benne valami hivatalos. Aronak majd ki esett a szeme.
- Mi van? - türelmetlenkedett Caius. Mintha nem lenne annyi ideje mint a tenger...
- Félig ember, félig halhatatlan. - felelte Aro le nem véve vörös szemeit Nessie-ről – Bella emberként szülte meg.
- Lehetetlen. - köpte Caius hitetlenkedve és felháborodva.
- Akkor mivel magyarázod a szívének dobogását és vérének illatát? Nyugalom barátom, légy körültekintő. Azért jöttünk, hogy igazságot tegyünk és én meg fogom ismerni azt minden oldaláról. - még, hogy igazságot! Frászt!
Nyugalom Liz! - gondolták egyszerre. Feszülten figyeltük ahogy a kis lány kezét Aro felé nyújtja amin Aro még csak meg sem lepődött engedte, hogy a kislány arcára tegye a kezét.
- Természetesen nem akarom bántani a barátaid Renesmee. - Érdekes... - mondta alig hallhatóan Aro és csodálva mérte végig Jacobot majd tekintete ránk vándorolt.
- Ez nem így működik... - felelte Edward az öreg gondolatait hallva.
- Csak egy kóbor gondolat. - felelte Aro csodálattal a hangjában.
- Nem a mi parancsainkat követik, Aro. Azért vannak itt mert itt akarnak lenni. - mondta Edward.
- De ragaszkodnak hozzátok. Hűségesek. - felelte Aro, hangja lágyan cirógatta a szavakat, felfordult a gyomrom.
- Ők azért vannak, hogy védjék az emberi életet. Aligha tudnának veled együtt élni, kivéve ha nem változtatsz az étrendeden.
- Csak egy kóbor gondolat barátom, tudod, hogy van ez.
- Igen Aro, tudom, hogy van ez. És az évek során már megtanultam megkülönböztetni a kóbor gondolatokat és a tudatosságot is. - felelte Edward keményebb hangon, Jacob Edward felé fordult – Érdekelte a testőrkutyák...ötlete... - mondta. Erre a gondolatra én és a farkasok vadul morogni kezdtünk kimutatva a nem tetszésünket.
ESTÁS LEYENDO
Holdgyermeke • Twilight ff. / Hun
FanficHoldgyermeke (2010) Lehetnek benne helyesírási, fogalmazási hibák, elvégre évekkel ezelőtt írtam, s azóta nem foglalkoztam vele. Inkább csak azért rakom fel ide, hogy ne vesszen el az internet bugyraiban, így bárki elolvashatja, akinek kedve van h...