"Umudun tükendiği yerde mucize başlar"
Bölüm Şarkısı:Şebnem Ferah-Yalnız
İYİ OKUMALAR....
Şu anda ahşap yanan bir evin içerisindeyim.Hiçbir çıkış kapısı yoktu.Olan tarafta ise kapı alev almıştı.
-Yardım edin!
Diye bağırmaya başladım.Artık ölüceğime kanaat verdiğim vakit bir ses duydum.Ayak sesi evet evet ayak sesiydi bu.Sesin olduğu tarafa döndüğüm de ise 1 kişi vardı.Her taraf sis olduğu için hiçbir yeri belli olmuyordu.Sadece vücut kısmının yalısı az çok anlaşılıyordu.
-Yardım et ne olur?
Diye bağırmaya başladım.Ama o vücut ise ne geliyordu nede gitmek için birşey yapıyordu sadece kıpırtısız bir şekilde duruyordu.Belli bir sonra evin ahşap tavanından bir odun aniden düşünce çığlık attım.Çığlığımdan sonra konuşmaya başladı.
+Ölümden mi korkuyorsun?
Diye sordu.Sesini ilk defa duyuyordum.Çünkü bu tarz bir ses duysam hemen hatırlardım.Peki kimdi bu yabancı adam?
-Hayır ölmekten korkmuyorum.Sadece onun canını yakmadan ölmek istemiyorum.
Dedim ondan bir tepki bekledim beni buradan kurtarması için ama hiçbirşey yapmıyordu.Neden kurtarmak için birşey yapmıyordu diye düşünürken aniden sordum
-Neden kurtarmıyorsun beni?
+Seni bende kurtaramam çünkü bende yanıyorum.
Dediğinde şaşırmıştım.
-Peki nasıl kurtulacağız?
Diye yeni bir soru sordum.
+Ya beraber olup ateşi söndürceğiz ya da beraber olmayayıp tek başımıza kül olana kadar yanacağız.
-Peki nasıl birlikte olacağız kim olduğunu bile göremiyorum senin?
+Onu bende bilmiyorum ama kader bizi birleştirecek
Dedikten sonra sis çoğalmaya başladığı için onu artık göremiyordum.
Bugün iki bölüm paylaşmak istedim.
Peki karanlıktaki kişi kimdir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Parçam
RandomO herşey rağmen yaşamaya çalıştı.Yanında biri olsun ya da olmasın Aden'in acıları çok büyüktü ama o hep dimdik kaldı çünkü eğer düşerse bir daha kalkamıyacağını biliyordu. (13.12.2015 Tarihinde yayınlamaya başlandı.)