8.bölüm

51 3 0
                                    

LİLY

Daha dün sevgili oldular bu orospu kendini ne zanetmeye başladı?! Oyun istiyor ama ben oyun değil savaş başlatacağım. Görücek benim ne kadar tehlikeli olduğumu.

ALİSON
Marcus a şaşkınlık ve aşkla bakıyordum. O bana daha çok sarılmaya başladıkça bende ona daha çok sarılmaya başladım. Lily nin suratını görmeniz gerekirdi. Sinirden kıpkırmızı olmuştu. Kalktı ve bana el hareketi çekti. Umrumda değildi.

M- Seni eve bırakıyım mı?
A- Yok. Sağ ol ben kendi arabam ile gideceyim.
M-Tamam. Yarına görüşürüz
A- Görüşürüz.

Arabama bindim ve eve doğru gitmeye başladım

Eve doğru giderken karşıma bir araba çıktı. Az kalsın çarpıcaktım.

A- Dikkat etsene kör müsün?

Araba kenarda durdu ve arabayı kullanan kişi dışarı çıktı. Şaşkındım. Çünkü arabayı kullanan Zayn di.

A- Zayn senin olduğunu bilseydim bunları söylemezdim.

Z- Sorun değil. Suç bende. Ehliyetimi daha yeni aldım. Bu da ilk ehliyetimi aldıktan sonra arba kullanışım.

A- Anlıyorum. Neyse yarına görüşürüz.

Z- Görüşürüz.

Tekrardan arbaya bindim ve yola koyuldum.

Eve gelmiştim, çantamı fırlattım. O kadar mutluydum ki..

Hayallerim yavaş yavaş gerçekleşiyordu.Çok mutlu olduğumu söylemişmiydim.

KRİSTİNA

Ne arayan var ne soran. Unutuldum iyice. Okulda da karşılaşmıyorduk ki Alison la. Aniden esen bir fikirle dışarı çıkmaya karar verdim. Param baya vardı zaten belki sinemaya gider ondan sonrada burnumu deldirebilirdim. Üstümü giyinip çantamı aldım ve kapıyı kapatıp. Kendimi dışarı attım.

SİNEMA ÇIKIŞI

Ilk önce burnumu delirmiş, sonra da sinemaya gitmiştim. Gez gez gez bıktım gezecek yer kalmadı artık. Abla mı arayıp abur cubur almasını söyleyebilirdim. Belkide Dael yüzünden depresyona girerdim. Evet son kararım ablamı aramak.

KR-Alo Kate?
KA-Efendim Kris.
KR-Eve gelir-....(çığlık sesleri duyulur.)
KA-Kristina?
KR-Bırak beniiii!!!(tekrar çığlık sesleri duyulur.)
KA-KRİSTİNA!?

(ve telefon kapanır.)

-Sizce Kristina ya ne oldu?

-Lily nin planı ne?

-Dael kendini affettirebilecek mi?

-Alison la Marcus sevgili kalabilecek mi ?

Hepsi ileri ki bölümlerde... (televizyon programları gibi oldu lan. :D)

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin