9.bölüm(1.part)

42 3 2
                                    

ALISON

Bayağıdan beri Kris ile konuşmadım. Onu ariyim nasıl olduğunu öğreniyim. Telefonumu elime aldım ve Kris i ardım.

Cevap yoktu. Tekrar tekrar aradım ama cevap yoktu başına bir iş mi geldi acaba?

Üstümü değiştirdim ve arabama binip hemen Kris in evine gittim.

Kapıyı çaldım ama kimse açmıyordu inadına daha fazla kapıyı çaldım.Hala kapıyı açmıyordu.Endişelendim. Kapıyı yumruklamaya başladım. Kapıyı açan kimse yoktu. Daha fazla endişelendim. Dael in haberi vardır diye düşünerek onu aradaım ama o da telefonunu açmıyordu. Kate yi aradım belki o biliyodur.

A-Alo?

K-Efendim Alison

A-Kris e ulaşamıyorum. Sen neler olduğunu biiliyorsundur belki
K- Evet biliyorum. Kris ile telefonda konuşuyordum. Eve giriyordu. Sonra Kris çığlık attı ve telefon kapandı. Ben bu kadarını biliyorum. Birkaç yere baktım ama yoktu.

A-Başına birşey geldiğini biliyordum.
Bilgi için teşekkürler. Hoşçakal

K- Hoşçakal Alison

Kris in başına bir şey geldiğinden emindim ama nasıl yardım edebilirim ki

Aklıma hırsızların yöntemi geldi saçımdaki tel tokayı aldım ve kapıyı açtım ve yavaş bir şekilde ilerlemeye başladım telefonum çaldı. Arayan Marcus tu. Açmadım. Kendimi dedektif gibi hisediyorum. Heyecanlandım ve kormaya başladım. Yavaşça salonun kapısı ittirdim ve içerisinin bomboş olduğunu fark ettim. Yan odada biri vardı. O odaya girdim ve...


DEVAMI GELECEK 💜💜

Zor AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin