Co se stalo ?
Byli jsme na tělocviku a běhali jsme kolečka, kouč chtěl aby jsme vyběhali duši - a to doslova - běželi jsme asi 5 kolečko a já už opravdu nemohl.
Najednou jsem sebou sekl o zem a udělal si něco s kotníkem jako první ke mě přiběhl Scott, no přiběhl spíš došel, protože se předtím plazil přede mnou ....
No, ale když ke mě přišel chtěl se na ten kotník podívat a jak na něj sáhl jako by mi odebral bolest, prostě mě ten kotník přestal bolet i to škubání přestalo ..
A co dál ?
Hned potom ke mě přiběhl kouč a seřval mě, na co si to hraji a sebral mě ze země.
Když mě kouč postavil, teprve se zeptal jestli mi něco není, řekl jsem mu, že ne a on odešel.
Potom jsem se dobelhal ke Scottovi, ten kotník mě pořád bolel ale mohl jsem chodit, když jsem k němu "došel" podíval jsem se takovým tím vyděšením a přitom nevěřícným pohledem a on mi ho opětoval, protože jsme oba netušili co se vlastně stalo.
Zajímavé! Co se dělo potom ?
Scott mě chtěl odvézt do nemocnice na vyšetření, protože ten kotník zase začínal bolet, skoro celou dobu jsme mlčeli.
Potom Scott najednou zastavil a řekl, že to che zkusit znovu, přistoupil jsem na to a on mě chytil za kotník a najednou mu žílami začala proudit něco jako černá krev, vypadalo to jako krev ale to nebylo celé, najednou se mu rozsvítili oči do žluta a to už jsem opravdu nedával a uskočil jsem od něho, protože mě ty žluté oči celkem vyděsili.
A nastalo takové to trapné ticho, protože Scott netušil, že se mu oči rozsvítili do žluta.
Když jsem mu to řekl, tak byl celkem v klidu a to mě znervózňovalo ještě víc.
Asi po 5 minutách dodal, že oči se mu rozsvítili už předtím a to po tréninku, když se šel převléknout do šaten a když se podíval do zrcadla, tak mu oči svítili žlutě ...
Doufám, že se vám nová část líbí .
A snad vás tento příběh celkově baví :)
YOU ARE READING
♥Beacon Hills♥
WerewolfJmenuji se Stiles Stilinski, žiji ve městě jménem Beacon Hills kdysi to bývalo nudné město, kde se občas něco šustlo ..... Ale když si všímáte a vnímáte všechno okolo dojde vám, že se tu děje něco víc. Můj otec je místní šerif, takže když se něco st...