7.

24 6 1
                                    


Rozjel jsem se ani nevím kam, prostě někam a doufal jsem, že ho objevíme zrovna my, protože kdyby ho našla Malia nebo nedej bohu Theo bylo by to horší, mnohem horší.

Scott ho má Thea sice rád, ale nemá k němu důvěru.

A od toho kousnutí se Scottem dějí divné věci, například často trpí obří změnou nálady. A Theo už s ním měl takový menší střed zájmů, který došel až ke zlomenému nosu, v ten okamžik se zapřisáhl že mu to vrátí.

............

Kira si opřela hlavu o okénku Jeepu a koukala na cestu. Když jsem jí tak viděl prolétlo mi hlavou, že by jsme se měli jít podívat tam kde viděli jeho kolo.

Prudce jsem zastavil, abych mohl jet na druhou stranu, jenže jsem Kiru nevaroval a jak jsem šlápl na brzdu dala si hlavou o palubní desku, až jí po lící začala téct krev.

Když jsem jí viděl okamžitě jsem vyletěl ven z auta, oběhl ho a pomohl Kiře ven, aby si mohla sednou na zem a já se jí na to mohl aspoň zběžně podívat.

Podíval jsem se jí na to i přes můj odpor ke krvi, ale tak když jsem za to mohl já musel jsem jí přeci pomoci. Zvedl jsem se doběhl do auta pro lékárničku a ránu na boku čela, až spíše na lícní kosti jsem jí vydezinfikoval.

Nechápu jak, ale pořád se smála i když jsem jí do rány stříkl dezinfekci úsměv jí nezmizel. Je to silná holka ke které se Scott hodí..prolétlo mi v tu chvíli hlavou.

Když už jsem si doošetřil pomohl jsem jí na nohy. Docela jsem se divil, že se jí po takové ráně nemotá hlava, ale ona tvrdila, že jí ani nebolí..prostě nic, co by jste u člověka čekali.

Když si stoupla podívala se mi dlouze do očí, což jsem jí oplácel a pak mě nečekaně, ale pevně objala.

Objetí jsem na chvilku prodloužil, ale pak jsem jí od sebe odtáhl, protože jsem za ní zahlédl pohyb.

Stál tam, napůl oblečený Scott stál naproti nám a pozoroval nás svýma žlutýma očima a drápy místo nehtů.

............................................

Tak a je tu další díl.......Co myslíte, že Scott udělá ? Jak na ně bude reagovat ? :) Za vaše názory budu ráda...:) 

♥Beacon Hills♥Where stories live. Discover now