Takže říkáš, že už se mu to stalo jednou ?
Ano, ale jak spěchal, tak se nad tím moc nezabýval ...
No dobře, takže pokračuj ...
Seděli jsme na zemi a přemýšleli jsem co budeme dělat nebo spíš, jak zjistíme co mu vlastně je.
Pořád jsme seděli na zemi u auta, když mi zavolala Lydie.
Co chtěla ?
Řekla nám, že ten chlap v nemocnici se probral a že si na něco vzpomněl .. Vzpomněl si na to, že když ho cosi jako vlk pokousalo, tak ještě nebyl v bezvědomí a viděl, jak se to staví na zadní nohy, prostě, že to odešlo po dvou.
Típl jsem hovor ani jsem nenechal Lydii domluvit ... Řekl jsem to Scottovi a ten úplně zbělal a začal koktat ať se otočím ...
Když jsem se otočil, tak asi tři metry ode mě stál vlk.
Co jste udělali ?
Rychle jsme se sebrali ze země a utíkali jsme do Jeepu .. Nasoukali jsme se tam, tak rychle, že jsem ani nepostřehl, že jsem venku zapomněl bundu i s klíčema.
Takže jsme seděli v Jeepu a čekali co bude dál, nevím proč, ale ten vlk asi po 10 minutách prostě odešel zpátky do lesa ....
A dál ?
Jako strašlivý hrdina jsem vylezl ven z Jeepu a šel jsem pro bundu ... když jsem se ohnul abych jí zvedl, tak jsem se krátce podíval do lese, kde jsem zahlédl nějakého člověka kráčejícího klidnou chůzí hlouběji do lesa ...
Sebral jsem bundu a rychle jsem se vrátil do Jeepu ... Scottovi jsem nic neřekl, jenom ať nastartuje a a odveze mně domů ...
A co vlastně tvůj kotník ?
Už vůbec nebolel, prostě to přestalo .. buď to přestalo tím šokem nebo tím, jak mi Scott zkoušel odebírat bolest ...
................................................
Znovu se omlouvám, že je nový díl až po takové dlouhé době :/
Snad se vám nová část bude líbit .....
Krásný zbytek dne .. :)
YOU ARE READING
♥Beacon Hills♥
WerewolfJmenuji se Stiles Stilinski, žiji ve městě jménem Beacon Hills kdysi to bývalo nudné město, kde se občas něco šustlo ..... Ale když si všímáte a vnímáte všechno okolo dojde vám, že se tu děje něco víc. Můj otec je místní šerif, takže když se něco st...