Dalších pár dní se nic extra nestalo. Scott se od nás novu odřízl, bylo to jako předtím, nevěděl jsem jak mu zlepšit náladu ať jsem zkoušel cokoli skoro se neusmál. A to je co říct.
.....
Bylo pondělí .. vypadalo to jako normální nudné pondělí, ale normální opravdu nebylo.
Ráno jsem se stavil pro Scotta abych ho odvezl do školy, ale nebyl doma a na zprávy taky neodpovídal. Neudělal jsem nic moc, prostě jsem jel do školy s myšlenkou, že Scott jel na kole.
Když jsem dorazil ke škole, čekala tam Kira a Lydia obě byli docela vyděšené.
Když jsem se zeptal co se stalo řekli, že když jeli ráno do školy našli Scottovo kolo a batoh ležet u cesty. Malia a Theo tam nebyli, protože ho prý šli hledat, ale jako podle mě dělali něco jiného.
No a Liam o tom nepadla ani zmínka....
Já a Kira jsme se rozhodli, že ho půjdeme taky hledat.
Lydia radši zůstala ve škole, za 1. kdyby se náhodou objevil Scott a za 2. aby aspoň někdo do té školy přišel.
Kira byla snad ještě vyděšenější než já,chytl jsem jí za ruku podíval se jí do očí, řekl jí pár povzbudivých slov a pak se vydal k Jeepu, který stál na školním parkovišti.
Viděl jsem jak se jí celou cestu co jsme jeli třásly ruce, nevím asi strachem o Scotta, nebo prostě už toho měla dost, protože poslední dobou se toho stalo hodně.
Přišli jsme k Jeepu, otevřel jsem jí dveře, protože se dost často zasekávaly a taky jsem prostě chtěl působit jako gentleman, ale nejspíš mi na to neskočila.
Jakmile nasedla na místo spolujezdce oběhl jsem Jeep sedl si na místo řidiče, nastartoval jsem a pomalu se rozjel.
.........................................
Ano, ještě pořád žiji :D Ale ne, opravdu se chci omluvit za takovou pauzu, ale vůbec jsem neměla nápady :/ Snad už to bude lepší.... :)
Takže tak, mějte se krásně a snad se příběh líbí :)
YOU ARE READING
♥Beacon Hills♥
WerewolfJmenuji se Stiles Stilinski, žiji ve městě jménem Beacon Hills kdysi to bývalo nudné město, kde se občas něco šustlo ..... Ale když si všímáte a vnímáte všechno okolo dojde vám, že se tu děje něco víc. Můj otec je místní šerif, takže když se něco st...