1.

66 9 3
                                    


Čím to vlastně začalo ?

Všechno se to rozeběhlo po smrti Allison, vlastně až po jejím pohřbu. Asi si dokážete představit jaké to bylo, docela mě překvapilo jak to sebralo Thea. Na pár dní jsme se od sebe nějak odřízly aby jsme to všechno vstřebali, zdálo se mi že si každý udělal menší skupinku se kterou se s tím srovnával teda až na Scotta, ten se odřízl od všech.

Většinu času trávil doma v posteli, už mě to docela štvalo jak se pořád obviňoval že za to může. Nevěřil tomu že jí napadla puma, v tu dobu jsme ještě neměli o nadpřirozenu tušení.

Takže říkáš že nevěřil tomu že to byla obyčejná puma ?

Ne, stál si za tím že puma to rozhodně nebyla.

Dobře, pokračuj ...

No a jednou v noci jsem zaslechl tátu jak s někým telefonuje a strašně křičí do telefonu. Když jsem se ho ráno zeptal kvůli čemu tak vyváděl řekl mi že byl napaden další člověk. Ale tentokrát to napadení přežil a byl převezen do nemocnice ...

Do nemocnice kde pracuje Scottova mamka ?

Ano, přesně do té, do nemocnice Beacon Hills Memorial Hospital.

Hádám že jste se tam se Scottem vydali, že ?

Ano, ale ne jenom se Scottem byl s námi ještě Theo a Liam.

Theo a Liam se zrovna v lásce neměli, takže to pro nás byla trochu přítěž ale i tak jsme něco zjistili.

Co jste zjistili ?

Že toho člověka nenapadla puma, jak mi řekl táta ale vlk. 

♥Beacon Hills♥Where stories live. Discover now