Ii iubim si nu putem trai fara ei, dar suntem atat de diferiti... Se spune ca opusurile se atrag, iar daca aruncam o privire asupra relatiilor din jurul nostru, tindem sa dam crezare acestor vorbe din popor. Pentru ca suntem atat de diferiti, uneori se ivesc mici conflicte intre noi si partenerul nostru, iar pentru a le evita, trebuie sa avem o comunicare eficienta. Aceasta consta in cunoasterea problemei in detaliu si gasirea unei solutii. Iata ce ar trebui sa stiti despre ''obiceiurile'' iubitilor vostri parteneri.
1.Barbatii sufera mai mult decat femeile in urma unei despartiri insa nu arata acest lucru.
Barbatii tineri suporta mai greu o despartire si asta pentru ca partenera lor este prima sursa de intimitate fizica si emotionala, spre deosebire de femei care au deja experienta relationarii afective mai profunde cu familia si prietenii apropiati.
2.Barbatii nu plang in public, femeile plang oriunde.
Barbatii considera plansul un act de vulnerabilitate, prin urmare se abtin de la a-l face public.Femeile plang mai des si mai intens decat barbatii..
3. Femeile vorbesc si gesticuleaza mult mai mult decat barbatii.
Intr-o zi obisnuita femeile poate spune de la 8 la 42.000 de cuvinte iar barbatul de la 7 la 10.000. Ele folosesc limbajul pentru a se apropia de cineva sau pentru a rasplati o persoana, barbatii, in schimb, folosesc limbajul pentru a comunica fapte si informatii.
4. Femeile pot avea orgasme multiple, barbatii nu.
Spre deosebire de barbati, la care erectia dispare rapid, femeile pot avea orgasm dupa orgasm. Dupa primul orgasm placerea si excitarea lor nu dispare, asa cum se intampla in cazul barbatilor, care au nevoie de ceva timp de repaus intre partidele de sex.
YOU ARE READING
Sfaturi utile despre femei si barbati
RandomIn aceasta carte m-am gandit prezint diferentele si asemanarile dintre barbati si femei dar si despre relatiile dintre cele doua sexe. Sper sa va placa :)