Cum il faci sa te doreasca?

121 2 0
                                    

Se spune ca barbatii se gandesc numai la sex, dar ce te faci cand nu te numeri printre fanteziile lui, desi tu iti doresti asta? Il faci sa te doreasca daca stapanesti cateva trucuri simple prin care il poti ademeni pe omul dorit in bratele tale. Iata secretele seductiei feminine si cateva sfaturi despre cum se preia initiativa.

Lumina in culori calde

Daca ai de gand sa-l inviti la tine "la o cafea", desi e 9 seara, luminile vor face diferenta dintre o intrevedere amicala si una pasionala. Dezactiveaza luminile reci, tari, si pune in functiune lampi ambientale cu bec portocaliu sau roz pal - in stralucirea acestora pielea ta va arata minunat si se va crea o atmosfera intima, dar nu foarte sugestiva, ca in cazul luminilor rosii.

Un nu hotarat ambientului "fetita"!

Barbatii se simt inhibati de mobila roz, asternuturile cu floricele si dantelute si armatele de ursuleti de plus din camere. Scapa de toate accesoriile de fetita atunci cand vrei sa cuceresti un barbat. E timpul sa fii femeie!

Focus pe buze si gat

Cand vine vorba de machiaj si coafura, nimic nu incita mai tare un barbat decat un rosu intens pe buze si o linie a gatului senzual dezvelita. Fa-ti deci coc sau, daca preferi parul lasat pe umeri, dezveleste-ti ca din intamplare gatul, printr-un gest nu foarte teatral, in timpul conversatiei.

Miscari erotice

Nu te gandi inca la "prostii". Primele miscari erotice pe care trebuie sa le faci sunt umezitul buzelor, sezut in pozitia picior peste picior si automangaiatul bratelor. Repet, aceste miscari nu se fac ostentativ, ci cat de natural posibil, ca si cum nu le-ai constientiza.

Imbata-l cu mirosul tau

La intalnirea cu un barbat pe care il doresti poarta un parfum cu inima de vanilie, ambra sau... ciocolata. Se spune ca face minuni!


Sfaturi utile despre femei si barbatiWhere stories live. Discover now