Reguli de aur pentru flirt

114 2 0
                                    

Legile flirtului sunt un pic diferite de cele ale seductiei. Stapaneste reguli de aur pentru flirt, pentru a-ti testa in conditii de siguranta afectiva feminitatea!

Apropiere cu scantei

Teoretic, poti flirta cu oricine: cu o cunostinta intamplatoare, cu un coleg, cu un prieten, cu un sef. Flirtul e menit sa-ti dea incredere in tine si-n feminitatea ta, sa trezeasca interesul auditoriului masculin, sa-ti mareasca puterea de convingere. Insa "arma" trebuie folosita cu tact si masura. Acesta este una din cele mai importante reguli de aur pentru flirt.

Cand sa te abtii?

Exista situatii in care altele sunt calitatile pe care trebuie sa mizezi, in afara capacitatii de a atrage atentia prin tandreturi verbale si gestice.

Atentie! Nu flirta cu fostii iubiti si nici la job

Nu flirta:

•La job (aici, calitatile tale profesionale trebuie sa primeze)

•Cu iubitii sau sotii prietenelor tale (ce tie nu-ti place altuia nu-i face)

•Cu oamenii legii (sa flirtezi cu un politist gata sa-ti dea amenda poate fi cu doua taisuri, desi uneori functioneaza)

•Cu fostii iubiti (doar daca nu intentionezi sa reaprinzi vreo flama...)

Cum se face?

Un flirt reusit presupune abilitati speciale la cateva capitole: apropiere, zambet, simt al umorului, atingeri "intamplatoare" si contact vizual.

•Apropie-te de tip la o distanta de cativa pasi, cat sa-l faci constient de farmecele tale, fara a-i intra prea mult in spatiul intim. Nu te lipi de el - asta nu mai e flirt, ci invitatie fatisa la amor.

•In timpul conversatiei, atinge-i cu diverse pretexte umerii sau mainile. De exemplu, cand razi in hohote la vreo gluma, sprijina-te usor de el.

•Fii amuzanta, fara a fi vulgara, zambeste-i cand iti vorbeste si razi cu pofta daca face vreo gluma buna.

Priveste-l in ochi, apoi masoara-l lent din cap pana in picioare si cauta-i zambind din nou privirea. Succes garantat!

Strecoara in conversatie cate un compliment sub forma de intrebare, cum ar fi: "Intotdeauna esti asa de priceput?" Metoda nu da gres niciodata.

Fiecare dintre noi are stilul, dar aceste reguli de aur pentru flirt sunt valabile mereu, oricand cu oricine. Respecta-le!


Sfaturi utile despre femei si barbatiWhere stories live. Discover now