Sfaturile unui bărbat pentru o relaţie perfectă

156 1 0
                                    

Fă-l să te invite în oraş

Acum vreo doi ani am asistat la nunta uneia dintre tipele pe care le-am adorat în secret, Andreea. După câteva pahare de şampanie la recepţie, amica ei mi-a mărturisit că Andreea a fost îndrăgostită lulea de mine un an. Păi şi eu de ce nu am ştiut? Cum de am ratat momentul? Să anuleze cineva nunta! Dacă ştii să transmiţi semnalele potrivite, într-un final ne vom prindem de ce anume vrei să ţi se întâmple.

1.Zâmbeşte „Râdea la toate glumele mele. Şi făceam multe glume proaste. Acum sunt genul de om care nici nu-şi mai aminteşte cât de caraghios era în rolul de bufon pe la terase. A părut firesc să o rog să devină rapid soţia mea", recunoaşte prietenul meu Dragoş. Ce a gândit el? Că dacă are răbdare cu mici grosolănii de acest gen, e clar că tipa va incerca să-l cunoască cât mai bine!

2.Atinge Este puternic şi indiscutabil sentimentul de intimitate pe care îl provoacă o femeie care îţi atinge delicat spatele la o petrecere sau te poartă prin mulţime sprijinindu-ţi mijlocul. Dacă se distrează povestind despre noi în timp ce semnalează prin contact fizic că sunt al ei şi-a garantat deja pirostriile.

3.Obrăzniceşte-te! Ia-mă peste picior şi o să vreau să devii prietena mea. Am ieşit cu o tipă numai pentru că a râs de mine la un meci de fotbal, când eu pe teren, transpirat şi înjurând, am ratat un gol. M-a admonestat nonşalantă: „Cine te-a învăţat să şutezi?" Cred că exact în acel moment m-am îndrăgostit puţin. Majoritatea bărbaţilor îşi pierd vremea încercând să te facă să crezi că ei sunt macho, încrezători, deştepţi, frumoşi, competenţi. E distractiv să îţi amintească cineva că nu eşti chiar aşa, dar că eşti un bărbat foarte plăcut, oricum. Chestiile mici CHIAR fac diferenţa. Dar aminteşte-şi să şi râzi când critici!

4.Cere-mă! Mă poţi „peţi" pentru un date. Suntem în secolul 21! E cu atât mai incitant cu cât ne soliciţi să te însoţim la activităţi pe care noi nu putem avea pretenţia să ţi le propunem. Exemplu: la un joc de Twister cu amicii tăi, la unul dintre ei acasă, ori la o piesă de teatru fabuloasă la care se întâmplă ca prin minune să ai un bilet extra.

Impresionează-l! Sau nu...

În primele 30 de minute de întâlnire cu Ioana, ne aflam în lobby-ul unui restaurant italienesc la care rezervasem masă cu o săptămână înainte. Sala ne privea, un chelner spilcuit ne conducea pompos la masă, moment în care ea se aplecă spre mine, îmi linge lobul urechii şi îmi spune "Hai la tine. Vreau să ne f***m până nu vom mai fi în stare să mergem vertical" Ei bine am fost siderat. Ştiu că nu sunt chiar un sex simbol căruia să-i poţi rezista cu greu şi că ea nu mă placea neapărat, cât mai ales îşi dorea să nimerească repede într-un pat (iar al meu părea la îndemână). Deci am optat pentru o porţie îndestulătoare de penne al'arrabiatta şi un nani bun. Singur!

1.Vorbeşte Femeile îi acuză pe bărbaţi că nu vorbesc decât despre ei. Ce fac de fapt ei? Umplu spaţiu conversaţional predestinat... goliciunii! Adesea femeile sunt mai prietenoase la petreceri decât dacă le scoţi la un cico pe după amiaza. E de-a dreptul frustrant ca tu să stai lângă mine. Eu să vorbesc. Punct. Scoate câteva cuvinte de încurajare, chiar dacă sunt numai despre vreme.

2.Fii inteligentă Crezi că degeaba se spune că bărbaţii sunt intimidaţi de femeile deştepte? Smart = sexy! Poate şi ochelarii de vedere intră în această ecuaţie, dar asta e o ciudăţenie personală...

3.Poţi să fii sexy, dar nici prea sexy „Atunci când am văzut cum a venit îmbrăcată la întâlnire eram convins că aş fi putut să câştig şi bani cu ajutorul ei până la finalul serii. Şi am fost cât pe ce să intru într-o bătaie ca să-i apăr chipurile, onoarea", îmi povestea vecinul meu Mihai. Serios, lasă-o moale cu rochiile până la fund şi cu paiete. Dacă nu credeam că arăţi bine, nu insistam să te scoatem în oraş.

Sfaturi utile despre femei si barbatiWhere stories live. Discover now