5. Barbatii sunt mai selectivi in impartasirea emotiilor si trairilor interioare, spre deosebire de femei care, traiesc orice moment mai intens.
Suntem mai emotive si nu ne ferim sa impartasim acest sentiment cu cei din jur, iar acest lucru se datoareaza firii umane. Suntem construite cu nevoia de afectiune si siguranta, iar barbatii cu nevoia de apreciere si acceptare.
6. Cand un barbat observa o femeie, primul lucru la care se gandeste este cum arata ea dezbracata.
Cand o femeie observa un barbat, se gandeste ce fel de persoana este el. Ca barbatii se gandesc la sex mai des decat femeile, e lucru binecunoscut.
8. Barbatii nu sunt atenti la alimentatia lor, mananca la orice ora din zi si din noapte si nu tin cont de grasimile si zaharurile pe care mancarea le contine.
Femeile isi calculeaza caloriile din fiecare aliment pe care doresc sa il consume si citesc etichetele de pe produsele alimentare si nu numai.
9. Diferentele dintre barbati si femei se observa si in momentul in care se pregatesc pentru o calatorie.
Bagajul unei femei este vizibil mai mare decat cel al unui barbat si asta pentru ca suntem mai precaute si vrem sa avem la indemana toate cele necesare: forfecuta, pila de unghii, cosmetice, plasturi, servetele umede, periuta de dinti, pasta de dinti, gel de dus, sampon, prosoape etc.
10. Femeile retin chipurile oamenilor mai bine decat barbatii si tind sa se concentreze mai mult decat acestia asupra trasaturilor celor cu care intra in contact.
YOU ARE READING
Sfaturi utile despre femei si barbati
RandomIn aceasta carte m-am gandit prezint diferentele si asemanarile dintre barbati si femei dar si despre relatiile dintre cele doua sexe. Sper sa va placa :)