"Cine sa inteleaga femeile?", e o fraza pe care o aud adesea, dar eu va intreb acum: cine intelege barbatii? Suntem atat de diferiti incat realmente avem impresia uneori ca venim de pe planete diferite. Si totusi atunci cand ne ciocnim, se lasa cu minunate focuri de artificii.Am tinde sa credem ca dupa o viata petrecuta impreuna reusim sa ne intelegem mai bine partenerul si totusi, uitandu-ma in jurul meu, realizez ca asta nu se intampla prea des.
1. De ce cred ca pot purta o pereche de sosete mult mai mult decat ti se pare tie acceptabil.
2. De ce jocurile ocupa un loc atat de important in viata lor. Sincer, acum, chiar cred ca vor urca pe scara sociala daca termina nivel dupa nivel din jocul acela pe care il joaca seara de seara?
3. De ce au o cutie plina cu cabluri pe care nu le folosesc niciodata, dar refuza sa le arunce.
4. De ce stiu totul despre echipa lor favorita, dar nu isi amintesc sa duca gunoiul atunci cand ii rogi sa o faca.
5. Cum de reusesc sa se spele pe fata, corp si par cu un simplu sapun si sa arate perfect, in timp ce tu ai nevoie de o lotiune speciala pentru fata, un gel de dus, un sampon special, o masca de par si lista poate continua.6. Incapacitatea lor de a face mai multe lucruri in acelas timp. Tu alergi prin casa cu telefonul la ureche si cosul de rufe in mana, in timp ce verifici sa nu se arda mancarea, iar el nici macar nu te poate auzi atunci cand se chinuie sa lipeasca un fir.
7. De ce intreaga baie arata ca o adevarata piscina dupa ce au facut ei dus. Sincer, acum, cum reusesc sa dea atata apa pe langa? Si de ce nu o strang dupa?
8. De cred ca vechiul costum pe care l-au purtat la nunta acum X ani inca mai e o solutie viabila.
9. De ce nu vor intelege niciodata nevoia de a avea mai mut de doua perechi de pantofi.
10. De ce nu observa niciodata atunci cand te tunzi si iti vopsesti radacinile, desi te chinui sa te faci remarcata
11. De ce cred ca tricoul lor preferat se strica putin cate putin dupa fiecare spalare, astfel ca nu poate fi spalat decat o data pe an.
12. De ce sportul trebuie vizionat la volum maxim. Si de ce nu se pot bucura cu un dans al fericirii, spre exemplu, in loc sa urle "Gooooool!" in toiul noptii.
13. De ce nu simt nvoia sa faca shopping decat atunci cand au nevoie de un nou tricou alb, deoarece cel vechi s-a rupt.
14. Pe de alta parte, de ce sunt atat de obsedati de gadgeturi? De ce au nevoie de ultimul model de iPhone daca oricum il folosesc doar la 10% din capacitatea lui?
15. De ce par atat de lipsiti de sentimente uneori. Si de ce, in discutiile de cuplu, par ca inteleg nemutumirile tale si apoi continua sa faca aceleasi lucruri fara sa incerce sa schimbe ceva.
YOU ARE READING
Sfaturi utile despre femei si barbati
De TodoIn aceasta carte m-am gandit prezint diferentele si asemanarile dintre barbati si femei dar si despre relatiile dintre cele doua sexe. Sper sa va placa :)