HASTANEDEN KAÇIŞ

237 8 0
                                    


Bu lanet yerden bir an önce kurtulmam lazımdı ailem bana Neymar'a karşı olan sevgimden dolayı deli gözüyle bakıyordu.Ailem ben daha 17 yaşındayken yani üç sene önce başlayan adını 'NEYMAR HASTALIĞI' olarak koyduğum bu aşırı derecede Neymar'a karşı hissetiğim sevgi başlamıştı.Barcelona'nın koyu taraftarlarındandım Amerika'da yaşadığım halde İspanya'ya gider maçlarını izlerdim bir gün transfer haberlerine bakarken o elalarla karşılaştım bana göre ilk bakışta aşktı 2013 yılı benim için çok kötü geçerken o elalar sayesinde mükemmel ötesi bir yıl geçirdim üç yıl boyunca sevgim her geçen gün artıyordu ama bunun bir dezavantajı vardı ailem bana deli muamelesi uyguluyordu.Annemin psikiyatrist arkadaşının yanına gittim unutamadığım için beni bu delilerin arasına tıktılar.Bu gün buradan kurtulacaktım üzerime siyah elbisemi ve siyah botlarımı giydim buraya zaten 3-5 kıyafetle gelmiştim.Asker yeşili sırt çantamı aldım eşyalarımı toplamaya başladım.İlk defa biryerden kaçıcaktım kalbimin hızlı çarptığını hissede biliyordum.Siyah capımı taktım.Kapıya doğru yürüdüm kapının kulpunu hafif bir şekilde aşağıya indirdim ah! açıktı içimden tanrıya şükürler ettim.Kafamı kapıdan uzattıktan sonra dışarıyı süzdüm bomboştu hızlı hızlı yürüdüm ve çıkış! dışarı yavaş yavaş yürüdüm.Çantamı karıştırdım evet oradalardı.Ailemin parsı olduğu için rahatça ve düzenli harcıyacaktım.Telefonumu çıkardım ve bilet aldım evet İspanya'ya gidiyordum.Hemen bir taksi çevirdim ve bindim adresi söyledim kulaklıklarımı çıkarıp Rihanna'nın Work şarkısını dinledim.

Havaalanına gelince biraz daha fazla para verdim buraya gelmeyi düşünmüyordum.Uçağın kalkmasına daha iki saat vardı gece saat 4'te kalkacaktı uçak.Yeni bir hat almam lazımdı.Bi beş dakikanın ardından varmıştım iki telefonuma ayrı ayrı hatlar aldım sonra tekrardan havaalanına gittim.Rihannanın Anti albümünü iki kere falan dinleyip diğer şarkılarımı dinledim sonra uçağım kalkma saatinin geldiğini duydum anonslar yapılıyordu uçağa hızlıca gidip uçağa bindim gece yolculuklarını seviyordum.

Hayat Sensiz Yok || Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin