~Bölüm 10~
Taksiden inip ağır adımlarla oraya doğru yürümeye başladım.Neymar'ın arkası dönüktü arkadaşları omzuna falan vurarak beni işaret etti.Noluyordu burada?Biraz daha yaklaşıp.
-Selam
dedim herkes 'selam' falan dedi.Neymar ayağı kalktı
-Biraz konuşalım mı?
diye sorunca kafamla onu onayladım.
-Buradada konuşabilirsiniz
dedi birisi sessiz bir şekilde konuştuğu için kim olduğunu seçememiştim.Neymar'a meraklı gözlerle baktım o mükemmel elalarla bana baktı
-Tamam,burada konuşalım
-Peki
diyerek onu onayladım.
-Melissa...
diyerek söze girdi
-Evet,yani efendim
Yine heyecanlanmıştım.Diğerleri gülmeye başladı kafamı onlara doğru çevirip gülümsedim daha sonra Neymar'a baktım hala gülerken o bana bakmış ve gülüyordu.İçimden sevinç çığlıkları atıyordum.
-Melissa
dediği zaman
-Efendim
-Ben...
Ay!Beni çıldırtacaktı!
-Evet.Sen...
-Sana...
Of
-Ne olmuş bana?
Bu sefer daha yüksek kahkahalar geliyordu ama Neymar'ın gözlerinden bir salise bile ayırmak istemiyordum gözlerimi.Ama onları ve Neymar'ı güldürmüş olmam beni daha çok mutlu ediyordu.
-Sana bir şey olmadı ama az sonra olabilir.
Güldüm.
-Bana bir şey oldu.
hiç durmadan cevap verdim
-Ne oldu sana?Bir şeyin var mı?Hastaneye falan gidelim mi?İstersen eve de gidebiliriz?
daha devam edecekken beynimdeki kötü düşünceler Neymar'ın sözümü bölmesiyle gitti.
-Hayır öyle bir şey değil.
-Peki ne o zaman?
ammada hazır cevapmışım.
-Ben sana aşık oldum
dediği an başım dönmeye başlamıştı
-Ney?
-SEN BANA BEN MELİSSAYA AŞIKSIN NEYMAR DA SİLVA BANA AŞIK!!
Diye çığlık attım.Bu sefer Neymar'da kahkaha atmıştı.Hemen boynuna atladım o da beni döndürmeye başladı.Yere indirdiğinde.
-Koluma yumruk atsana ama sert yumruk at.
Biraz onların kahkahasını dinledim ne çok güldürmüştüm.Ve tekrar söze girdim.
-Beni sakın uyandırmayın çünkü rüyanın en güzel yeri şu aptal içmediğim ilaçları sonra içermiş gibi yaparım.
Diye bağırdım gözlerim kapalı bir şekilde.Tek gözümü açınca.Kendime sert bir tokat attım.Baya sert olmuştu canım acımıştı.Neymar'ın herkesten yüksek kahkahası kulaklarımı doldurdu.Tanrım!Gerçekti.
-Melissa,benimle çıkar mısın?
dediği an beynim bana dans etmem için sinyal gönderiyordu ama kendime hakim oldum ve ağzımı açtım
-Nereye?Ayy yok yok Evet senin sevgilin olurum.
Neymar beni tekrardan kucağına alıp döndürdü.Neymar'dan önce eve gidip salak saçma dans etmem lazımdı hemde çok acil yoksa burada dans edip rezil olacaktım.
Neymar beni yere indirdi ve yanağımı öptü.Bende onun yanağını öptüm ve
-Neymar benim acilen hastaneye gitmem lazım kalbim atmıyor ve nefes almayı unuttum galiba
Bana sarıldı ve saçlarımın arasına bir buse kondurdu.Evet bende ona sarıldım.
-Ayy Neymar ben cennetteyim dimi öldüm falan
güldü ve
-Şu an sen benim bende senin kollarının arasındayım ben cennetteyim şu ab sende öyle
Romantikliğini yerler senin!Annem ya şuna bak çok tatlı!Ama artık benimsin Melissa ve zafer!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Sensiz Yok || Neymar Jr
FanfictionKahramanımız Melissa‚Neymara karşı aşırı derecede büyük bir sevgi besliyor.Peki Neymar bu sevgiye karşılık verecek mi?