~Bölüm 5 PART 2~
Kıyafetlerimin arasından seçim yaptım oldukça güzel ve sporlardı zaten başka kıyafetlerimde yoktu.Kıyafetlerimi giydikten sonra makyajımı yaptım makyaj dediğime bakmayın, eyeliner,kırmızı bir ruj ve biraz allık ve yüzüme biraz kapatıcı uyguladıktan sonra odamdaki banyoya girdim dişlerimi fırçaladım rujum şu çıkmayanlardandı ellerime kremimi sürdüm ojelerimi kontrol ettim düzgünüdüler evet son kez aynadaki yansımama baktım çok güzeldim sırtıma çantamı takıcaktım ki evde olmadığımı hatırdadım zaten burada daha mutluydum.Dalgalı saçlarımı tarak yardımıyla biraz düzleştirdim daha sonra saçlarımı tepeden topladım şimdi hazırdım.Çoraplarımı ve ayakkabılarımı ayağıma geçirdim sonra aşağıya inmek için kapının kulpunu aşağıya indirdim.Aşağı kattaydı ve mükemmel ötesiydi o ulaşılamaz bir çekiciliği ve yakışıklılığı vardı.Simsiyah bir şekilde giyinmişti evet bende siyah capımı takmıştım o da takmıştı, ne kadarda uyumlu bir çifttik fakat ben siyah giyinmemiştim kendime lanetler okudum ve yaratıcı küfürler ettim kendime.Koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
-Ben hazırım.
dediğim an yüzünü bana çevirdi ve
-tamam gidelim
dedi.Bende onay verircesine sesler çıkardım.Arabaya doğru yürüdük ve incelik yapıp kapımı açtı çok tatlıydı.
Kapımı kapatıp sürücü koltuğuna doğru gidip kendi tarafına bindi.
-Çok incesin
dediğim an kıkırdadı ve
-Öyleyimdir
dedi bende ona karşı güldüm ikimizde gülüştük kısa bir gülme molasının ardından arabayı çalıştırdı radyoda 'Hermitude-The Buzz' adlı şarkı çalıyordu kendimi şarkının akışına bıraktım hızlı bir şarkıydı melodisine bayılıyordum zaten gözlerimi kapattım ve herkesin güzel dediği ama benim beğenmediğim sesimle kısık bir şekilde eşlik ettim.AVM'ye geldiğimizde tekrardan kapımı açtı koşmuştu kahkaha attığımda oda bana eşlik etti elimden tutup bana arabadan inmem için yardım etti elimi tuttuğu an daha çok elimi tuttuğu yer ve daha sonrasında tüm vücudum uyuştu.Kapıları kapatıp yanıma geldi.
-Hadi alış-verişe başlayalım.
dedi bende anında cevap verdim.
-Hadi başlayalım.Alış verişin sonunda onun zevkiyle benim zevkimin aynı olduğunu fark ettim o da kendine birşeyler aldı ve tüm aldıklarımı o ödemek için ısrar etti bende kabul etmek zorunda kalmıştım.Şimdi evdeydik ve dolabıma yeni aldığımız eşyaları birlikte yerleştiriyorduk az öncede onun eşyalarını yerleştirmiştik.Ellerimiz ellerimizde deyiyordu tanrıya bilmem kaç kez düşüp bayılamamak için yalvarmıştım.Kalbimin atışını duyduğunu düşünmemiş değildim.
BÖLÜM SONUU...OKUNMALAR ARTAR UMARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Sensiz Yok || Neymar Jr
FanfictionKahramanımız Melissa‚Neymara karşı aşırı derecede büyük bir sevgi besliyor.Peki Neymar bu sevgiye karşılık verecek mi?