İSPANYA

181 7 1
                                    


Uçaktan indim etrafıma bakındım sebepsiz bir mutluluk kapladı içimi ama anında aklıma bir şey dank etti 'KALACAK YERİM YOKTU' Camp Nou'da maç izleyecektim sonrası yoktu.Camp Nou'ya gitmek için taksilerin bulunduğu bölüme doğru yürümeye başladım.Boş olan bir taksiye bidim.Kalacak yerimin olmaması umrumda bile değildi üç senedir görmeyi beklediğim hayatımın aşkı,Neymarım bu maçta oynuyordu.Düşüncelerimden taksicinin sesiyle sıyrıldım nereye gideceğimi söyledim.Biletimi almıştım zaten.Kulaklıklarımı taktım ve açtığım müziğin akışına bıraktım kendimi.


90dakikanın sonunda maç bitmişti ve Neymar iki gol atmıştı zaten maç 2-0 bitmişti mutluydum herkes dağılıyordu biraz sonlara kalmayı düşündüm çünkü çıkış çok kalabalıktı biraz telefonumla oynadım ve futbolcularda yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı zaten o elalar ve o muazzam gülüşü görünce kalbimin ritmi değişti nefesimi düzene sokmaya çalışırken sanki bana inatla kalbim daha hızlı çarpıyordu nefesim daha da sıklaşıyordu başım dönmeye başladı en son hissettiğim soğuk tribünlerdi.

Gençler bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölüm daha uzun olacak ayrıca kitap kapağı falan yaptım yeni diğer bölümlerde 5.bölüm sanırım iki part olcak yani iki bölüm atçam o gün bu bölümün kısa olduğunu unutun.Seviliyosunuz umarım okunmalar daha çok artar.
Hikaye kapağı nasıl olmuş?

Hayat Sensiz Yok || Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin