NEYLİSSA

122 4 3
                                    

~Bölüm 8~
-Yazar Bölümü 'Rihanna Work' dinleyerek yazdı sizede tavsiye ediyor.-
Sabah kalktığımda birbirimize sarılmış bir şekilde uyumuş olduğumuzu fark ettim gece uyuyakalmış olmalıydım neyseki onu izlemiş ve uyurken fotoğraflarını çekmiş ve ekran görüntüsü yapmıştım.Ona baktığımda bana baktığını fark ettim
-Günaydın cesur prens.
-Sanada günaydın korkak prenses.
Bir süre durduktan sonra söze atıldı
-Bu gün antrenman biraz erken başlıyor yemek yiyelim mi?
dedi bende onu onaylar sesler çıkardım sonra aşağıya indik.Evde tek kalmak istemiyordum zaten o evdeykende kendimi ayak bağı olarak hissediyordum.Okulum zaten yarım kalmıştı okula gitsem ve iş bulsam fena olmazdı değil mi?Onun yanından gitmek istemesem bile kendimi fazlalık olarak görüyordum.Neymarla bu konuyu konuşacaktım.Kahvaltı hazırdı ikimizde yerlerimizi aldık çalışanlar vardı ama akşamları gidiyorlardı.Çalışanlar çıktıktan sonra boğazımı temizledim ve söze başladım
-Neymar şey dicektim ben...
dediğimde bana ve kendisine hazırladığı yemek tabağınından gözlerini çekti ve mükemmel elalarını bana sabitledi.
-Evet.Sen.
dedi bende söyleyecektim sadece okul işini.
-Şey...Amerika'da okulu yarım bırakmıştım burada okul bulup gitsem hem sen antrenmana gideceksin.
dedim o da güldü
-Bana neden soruyosun ki?
dediği an kendimi rezil gibi hissettim yanaklarımın şu anda kızarmış olduğuna dair size Neymar'ın üzerine yemin bile edebilirim.Sarı ve dalgalı saçlarımla yüzümü kapatmaya başladım ve başka tarafa baktım bir şeyler söyleme gereği duyuyordum.
-Hani şu anlık aynı evde yaşıyoruz ya
-Şu anlık değil o hep
diye sözümü kesti oldukça ciddi duruyordu korkmuştum.
-Peki.Hani aynı evde yaşıyacağız ya o mantıken söyledim yani haberin olsun diye
dedim biraz yumuşamışa benziyordu.
-Peki.Seni bırakmamı falan ister misin?Yada yanında biri falan gelsin?
-Hayır.Gerek yok zaten konuma falan bakarım ya da insanlara sorarım çok zor durumda kalırsam da seni ararım ama bir sorun var senin telefonun bende yok.
dediğimde gülümsedi resmen telefonun istemiştim.Sürekli kullandığım telefonuma kaydedecektim.
-Peki.hangi telefonunu en çok kullanıyorsun?
evet diğeri kapalıydı sürekli kullandığım telefon ise yanımdaydı.Ona telefonumu uzattım.
-Al.Kendini kaydet.Şifreyi biliyosun zaten seninle ilgili tahmin etmen kolay.Seni senden daha iyi tanıyorum bilmemende normal.
kıkırdadı ve telefonu elimden aldı.Kendi telefonunu uzattı ve
-Şifre açık kendini kaydet
dediği an kendimi nasıl kaydetsem diye düşündüm ama önce şifreyi değiştirecektim.Şifreyi kendi doğum tarihim yaptım.
-Şifren çok kolaymış benim doğum tarihim.
dedi ve bende söze atıldım
-Evet.Öyle.
daha sonra kendimi '❣My Girl❣' diye kaydettim.Telefonu kapatım ona uzattım o da bana kendi telefonumu uzattı şifrem aynıydı.Kendi telefonuna giriş yapamayınca kıkırdadım.
-Neye gülüyosun sen?Şifrem ne söyle.
Bu sefer kahkaha attım ve
-Benim doğum tarihim.
dediğimde kaşlarını kaldırdı.Bense hala gülüyordum bir süre sonra oda gülmeye başladı bende doğum tarihimi söyledim o da şifresini öyle bıraktı.


Neymar az önce çıkmıştı bende şimdi kendimi okula kaydedecektim.-kız üniversite gidicek üniversite yönetimini bilmiyorum o yüzden hikaye üniversitede geçtiği zamanlar yanlışım olabili.Yanlışım olursa yorum yazarak düzeltin yanlışlarım içinde sorry.-Bende üzerime siyah ince askılı buluz altımada siyah kısa şort giydim Neymar bu kısa şeyleri almamam için bana yalvarmıştı nerdeyse.Akılma gelince kendi kendime kıkırdadım.Ayakkabı olarak siyah ve beyaz karışımı ayakkabımı giydim.Siyah ve beyaz kareli gömleğimi belime bağladım.Aynanın karşısına geçip siyah eyelinerimi çektim,siyah kalemimide çektim daha sonra maskaramı çektim ve kırmızı zor çıkan rujumla işim bitmişti oldukça güzeldim.Siyah capımı ve siyah gözlüğümü taktım tekrardan aynadaki yansımama baktım çok güzeldim sonra merdivenlerden aşağıya indim inerken Neymar'a mesaj attım çıktığıma dair o da tamam dedi.Taksi durağına gittim gideceğim yeri söyledim ve kulaklığımı çıkartıp 'Rihanna - Kiss It Better' şarkısını dinlemeye başladım bir yandanda yolu izliyordum geldiğimde taksiciye parasını ödeyip aşağıya indim kulaklıklarımı çıkarıp içeri doğru yürüdüm kaydımı yaptırdıktan sonra buralarda olan bir taksi durağı bulup bir taksiye bindim daha sonra kitaplarımı alıp eve gittim eve gelince.Neymar'ın eve gelmiş olduğunu gördüm daha sonra akşam yemeğimizi yedik ve biraz konuşup,fifa oynadıktan sonra odalarımıza çekilip uyuduk.

Multideki kız :Melissa

Hayat Sensiz Yok || Neymar JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin