Díj

2.2K 91 6
                                    


Megkaptam a második díjamat RockH007-től, amit még egyszer nagyon szépen köszönök! :) 

És egye fene, ezúttal szabályok szerint játszok, tehát akkor először is, itt van 10 dolog rólam. 

1: Halálosan félek a sáskáktól. Sáskafóbiám van. Nagyon komoly sáska fóbiám. Ha lenne most a szobában egy sáska, most nem gépelnék, hanem menekülnék az utcára. 

2: Tizenkilenc és fél évem alatt, még sosem voltam szerelmes. Legalábbis komolyan. Azt hiszem.... 

3: Ez a szerencseszámom :D 

4: Rák a csillagjegyem. Aki szintén rák, vagy ismer rákot, az tudja, hogy ez az egyik legnehezebb esetű csillagjegy. Még néha én se bírom magam elviselni. 

5: Kaptam ajándékba a lakótársamtól tegnap egy sziámi harcoshalat. A neve Rubus Idaeos. Ami málnát jelent. De hívhatjátok csak Rubynak. 

6: Félek a fodrászoktól és a kopasz emberektől. Nem bízom bennük. 

7: Az imént néztem meg egy újabb Walking Dead (<3 <3 ) részt. Most már tudom, hogy néz ki belülről egy gyomor.  

8: Két fiú testvérem van. Egy öcsém meg egy bátyám, szóval mindkét fajtából jutott. 

9: Tegnap megnéztem a moziban, a Hogyan legyünk szinglik c. filmet? Nagyon nagyon vicces, tehát csak ajánlani tudom, ám a problémámat nem oldotta meg :( :D 

10: Mindig olvasom valamit. Jelenleg Rick Riordantól, Az Elveszett Hőst. Ami a percy jackson spin-offja. De most komolyan. Görög félistenekről beszélünk. Kell ennél több? 

És akkor jöjjenek RockH007 által feltett kérdések. 

1: Mi a kedvenc kajád? 

A spagetti! Vagy a lasagna. A spagettis lasagna na. 

2: Hány éves vagy? 

Szigorúan csak 19. Tehát még tinédzser vagyok. Még van majdnem fél évem, míg öreg leszek. 

3: Melyik filmben szerepelnél szívesen? 

Nos, kedves RockH007, ez egy baromi jó kérdés. Mondhatnám fenomenális. De aki ismer akár egy kicsit is, az tudja, hogy nem fogok tudni csupán egyet választani. Sorry a szabályszegésért. Tehát. A Perl Harborban nagyon nagyon szívesen szerepelnék. A háborút, meg a vért és a halottakat leszámítva, imádtam azt a kort, a divatot, és a szokásokat. És akkor már a katonákról ne is beszéljünk. Fiatal Ben Affleck és Josh Harntett? Ohhhhhh *.* Szívesen szerepelnék a Gyakornokokban. Azért nem a first timeban, mert bár ott lenne egy pár igencsak jó jelenetem Dylan Obriennel, de embernek még nem állt olyan jól a szemüveg mint neki a Gyakornokokban. Aztán majd megoldanám, hogy a first timeos jelenetek is meglegyenek :D Aztán nagyon szívesen szerepelnék még egy katasztrófa filmben. Mármint egy olyan posztapokaliptikus tinédzser drámában. Azok olyan izgik. És az utolsó jelöltem pedig a Gengszter osztag című film. Ryan Gosling öltönyben és kalapban? Azt hiszem ehhez nincs mit hozzáfűzni. Ja! És még egy. MINDENKÉPPEN akarok szerepelni egy kosztümös filmben. Ahol természetesen királynőt játszanék. Hercegnők? Pff. 

4: Milyen telefonod van? 

Iphone 5S. Amire nagyon büszke vagyok, mert én magam kerestem meg rá minden egyes forintot nyári munkával. 

5: Mit csináltál 10 perccel ezelőtt? 

Csapdába ejtettem egy büdös bogarat egy dunsztos üvegben. De nem tudom kinyitni az ablakot, úgyhogy nem tudom mi legyen. Azt hiszem meg kell várnom míg megfullad :( 

6: Ha lenne egy kívánságod, mit kívánnál? 

Attól függ. Több kívánságot lehet kívánni? 

7. Szereted a tejet? 

Igen, sőt imádom! De az életnek mint tudjuk, borzalmas humora van. Elméletileg nem ihatok tejet, mert rossz hatással van a bőrömre és az immunrendszeremre. De azért néha néha csalok, de erről csss, mert anyukám nem tudja. 

8: Mióta ismered a Wattpadet? 

Amióta egy bájos volt olvasóm ellopta és sajátjaként tette közzé a történeteimet és minden elismerést bezsebelt érte. ( Puszillak Bogi! :) ) 

9: Milyen az öltözködésed? 

Classy and Fabulous. :D És IMÁDOM a vintage dolgokat. 

10: Szerinted is nehéz tíz normális kérdést összehozni? 

Nem tudom. Őszintén mondom, túl lusta vagyok hozzá, hogy megpróbáljam. 

Red Riding Hood and the Wolf: An Untold storyWhere stories live. Discover now