Yağmur'un Ağzından
Serhan'ın,Berk'e attığı yumruk ile bir çığlık attım.Şu Berk'e peşimi bırakmasını söylemek için gelmiştim ama o ileri gitmişti.Serhan'ın ard arda inen yumruklarıyla ağlamaya başladım.
Ağladığımı gören Serhan hemen Berk'in üstünden kalktı ve bana geldi.Korkup bir iki adım geriledim.Kolumdan tutup dışarı çıkardı.Ben hala ağlıyordum.Motorun yanına gelince yüzüme baktı ve bana sarıldı.
''Ağlama...'' Ben cevap vermedim.''Şşşt.Tamam.Sakin ol.Ağlama.Hadi ne oldu anlat bana.'' Ona daha sıkı sarıldım ve biraz sakinleşince ona herşeyi anlattım.
''Niye bana söylemedin? Ben gelmeseydim kim bilir daha neler yapardı o adam sana.'' dedi ve sessiz bir küfür savurdu.''Özür dilerim.'' dedim hemen ve ona sarıldım.''Hadi gidelim burdan başımın belası.'' dedi ve güldü.
Ben de gülüp ''Tatlı belası dimi?'' diye sordum masumca.O da bana ''Tatlı belası'' dedi.Ve motora atlayıp depoya doğru yola çıktık.
Saat oldukça geç olmaya başladığı için bizimkiler gitmişti.Serhan da beni evime bıraktı.İçeri girinceye kadar arkamdan bakmıştı.Serhan,Başak ve bana karşı hep nazik olmuştu.
O bizim sırdaşımızdı.Herşeyimizi anlatırıdk ona.Bizi anlamaya şimdiden başladığı için evleneceği kadın çok şanslı olacaktı.
Duş alıp yatağa yattım ve bugün olanları düşünerek uykuya daldım.
Başak'ın Ağzından
Sabah uyandığımda çok mutsuzdum.Hormonlardan olsa gerek.Özel gün şeysi işte.Ahmet'te bilmediği için beni sinir edip duruyordu.
Depodaydık.Ahmet beni kızdırıyor ve bende ona sinirleniyordum.Serhan''Gitme kızın artık üzerine'' dedikçe''Sen girme Pandamla benim arama'' diyordu.
Yağmur da durumu bildiğinden Ahmet'i susturmaya çalışıyordu.Maşallah onda da bir çene vardı,bir türlü durmuyordu.
Aman neyse ben onu böyle seviyorum.Yine depoda rutin sohbetimizi yapıyorduk ki Eren üniversite mevzusunu açtı.Bunun üzerine asık olan suratım daha da asıldı.
Herkes farklı yerleri düşünüyordu.Bende küçüklükten beri hayalim olan Anadolu Üniversitesi 'nin turizm bölümünü istiyordum.
Ahmet'te orayı istemişti.Ayrılmak istemediğinden ve beni korumak içindi bu.Bende gelmesini istemiyordum hayalini yapmasını istiyordum.
Ama o hayalinin orası olduğunu söylemişti.Yine biizm aynı üniversiteye gideceğimizi söylediğinde herkes bunu düşündü ve hep beraber aynı üniversiteye gideceğimizi kararlaştırdı.
Mutluydum bunun için hep birlikte aynı lise,hep birlikte aynı üniversitee...