Başak'ın Ağzından
Okuldan gelince Yağmur'u aradım.Ailem iki haftalığına yurdışına iş gezisine gitmişlerdi.Tek başıma kalacaktım.Bu yüzden Yağmur'a 'birlikte kalabilir miyiz?' diye sordum ve kız gecesi yapmaya karar verdik.Bu akşam bize gelecekti.Hemen ailemin bana bıraktığı paranın bir kısmını ve telefonumu alıp markete gittim.Ne kadar abur cubur varsa hepsini doldurmuştum.Elimdekiler ağır olduğu için Ahmet'i aradım.''Alo Ahmet?'' ''Efendim?'' ''Benim yanıma gelebilir misin dicektim?'' Ne oldu?Bir sorun mu var?'' ''Ya hayır elimdekiler çok ağır taşıyamıyorum.'' dedim.''Tamam.Geliyorum.'' dedi ve kapattık.Yaklaşık 10 dakika sonra yanıma geldi ve söylenmeye başladı.''Ya kızım bu kadar çok şeyi napıcaksın?Çok ağır bunlar.'' ''Ya Yağmur gelicek bugün kız gecesi yapıcaz dedim gülerek.''Gıybet var diyorsun yani?'' dedi gülerek.Bende güldüm.
Eve gelince poşetleri içeri bıraktı.''Geldiğin için teşekkür ederim.'' deyıp ona sarıldım.O da bana sarılıp,''Sevgililer bunun için var.'' dedi.Gülümsedim.Ahmet biraz oturdu.Yağmur gelince o da gitti.İkimizde acıkmıştık.Hemen pizza söyledik.Bu bizim kuralımızdı.Aile evde yoksa hemen abur cubura koşardık.Birazdan pizzacıyı korkutmak için yüzümüzü boyadık.O kendine çok ağır bir makyaj yaparken ben kendime panda yüzü çizip pandalı pijamalarımı giymişitim.
Yüz boyama işi bitince kapı çaldı.Pizzacının geldiğini düşünüp kapıyı hızlıca açtık ve ''BöÖöÖ'' diye bağırdık ama gelenlerin bizimkiler olduğunu görünce hemen kapıyı yüzlerine kapattık.Tekrar zile bastılar.Bu kez kapıyı tam olarak açtım.Bizimkiler gülüşüyordu.Gördüler tabı bizi böyle.Hepsi bir yorum yaptıktan sonra içeri girdiler.Ahmet hala yanımda bana bakıyordu.Utanarak başımı eğdim.Tek eliyle başımı kaldırdı ve ''İşte şimdi pandam oldun.''dedi.Ona sarıldım.
Hemen içeri girdik.Onlardan sonra tekrar kapı çaldı.Tam kalkıyordum ki Ahmet beni oturttu ve Özgüre bir bakış attı.Kalkıp kapıyı o açtı.''Pizzacı gelmiş!'' diye bağırdı bize doğru.Özgür parayı ödedi ve pizzaları sehpanın üstüne koydu.Yağmur,Özgür'e 'niye geldiniz' der gibi bakınca ''Sizi tek başınıza mı bıraksaydık?'' diye sordu.
Ahmet'le hemen ''Gıybetinizi mi böldük panda hanım?''dedİ bana dönüp.Bende ''Yoo ne bölmesi siz burdaykende yaparız biz''diyip Yağmur'a döndüm.''Yağmur duydun mu Elif sevgilisinden ayrılmış.'' ''Yaa!'' ''Ya evet sorma, dün söyledi.'' dedim.Çocuklar bize ''Ne diyor bunlar?''der gibi bakıyorlardı.Güldük.
Oturup hemen pizzaları yedik.Ve televizyonu açtık.Bir süre sonra ''Ne izleyeceğiz?'' kavgası oldu.Ben bilim kurgu istemiştim.Yağmur romantik komedi istiyordu.Erkekler ise korku izlemeyi teklif ediyordu.En sonunda bir aksiyon filmi açıp izlemeye başladık.Biz esnemeye başlayınca ''Birileri çok yorulmuş galiba?'' dedi Serhan bize bakıp gülümseyerek.Bizde ona gülümsedik.Yağmur gidip Serhan'ın kolunun altına girince Serhan ona sarıldı.
Bende Ahmet'e sarılmıştım. Özgür,Eren'e 'bi biz sap kaldık ya!''dedi.Eren de ''ben sap değilim,istediğim an birini bulurum.Sen kendini düşün.''diyerek önüne döndü.Özgür suratını asarak oturdu ve filme devam etti.Bir süre sonra biz uyuya kalınca Ahmet ve Serhan bizi odalarımıza taşıdılar.Kendileride salonda yattılar.