Bölüm 5

48 2 0
                                    


Yağmurun Ağzından

           Film başlamadan hemen Serhan'ın yanına gidip,kolunun altına girdim.Serhan'da hemen beni çekip sarıldı,bende ona belinden sarıldım.Onun kollarında nedense huzur buluyordum.Filmin ortalarına doğru uykum gelmişti.

Hiç rahatımı bozmadan Serhan'ın göğüsünde kapattım gözlerimi.Daha sonra havalandığımı hissettim ama umursamadım ve iyice uykuya teslim oldum.

Sabah uyandığımda Başak'lara sık sık kalmaya geldiğim için Tülay teyze bana da oda yaptırtmıştı.

Daha sonra tam kalkmıştım ki başım döndüğü için tekrar oturdum ve gözlerimi kapattım.O sırada kapı açıldı başımı kaldırıp gelene baktığımda Serhan gelmişti.Tekrar gözlerimi kapatıp ellerime yasladım başımı.

Serhan gelip yanıma oturduğunda ''Yine mi başın tuttu süslü''dedi.Sadece kafa sallamakla yetindim.Arada böyle tutuyordu.

Önce başım dönüp sonra ağrı yapıyordu.Serhan ellerimi indirip dizine başımı yasladı ve parmaklarıyla masaj yapmaya başladı.

Sonra kapı tekrar açıldı ve içeri Başak ve Ahmet girdi.Başak heme yanıma gelip ''canım iyi öisin'' diye sordu.Başımı sağa sola salladım. ''İlaçların nerede'' diye sordu bu sefer Ahmet.''Bitti.'' dedim sadece.Serhan hemen atıldı

 ''Neden ban söylemedin ilaç alırdım gelirken'' dedi.''Önemli değil bugün gidicem zaten'' dedim.''Tamam'' anlamında başını salladı ve birlikte kahvaltı yapmak için aşağıya indik.

Ahmet'in Ağzından

         Gece Serhan la birlikte kızları yukarı çıkarmıştık.Başak'ı yatağına bırakıp onun yanına oturdum.Ne kadar da masum uyuyordu öyle.Adeta bir panda! Onu biraz daha izledikten sonra yanağından öpüp odasından çıktım.

İyi geceler tatlı pandam! Serhan da Yağmur'u odasına bırakıp dışarıya çıkmıştı.Birlikte aşağı indik.

Özgür ve Eren çoktan uyumuşlardı.Bunu fırsat bilerek birlikte balkona çıktık.Bir sigara çıkarıp yaktım ve bir tane de Serhan'a uzattım.

Biz sadece birlikteyken içerdik sigarayı.Kızlar rahatsız oluyordu.''Çok seviyorsun değil mi?'' diye sordum.Sorduğum soru karşısında afallamıştı.''Seviyorum.'' dedi bana dönüp.''Söylemelisin artık ona Serhan'' dedim.''Söyleyemem'' dedi.''Neden peki?'' diye sordum.''O beni... kardeşi gibi görüyor.Olmayan abisi gibi.Ona bunu yapamam.''

Yine de yorulduğu gözlerinden belliydi.Bana hep Yağmur'u anlatırdı.Yağmur'a söylemesini istiyordum artık.

Serhan kardeşim gibiydi.Onun acı çekmesini,üzülmesini istemiyordum.Bir süre daha oturup yattık.Sabah Özgür'ün üzerimde tepinmesiyle uyandım.

''Kalk artık abi ya ! Kaç saattir uyanmıyorsun!'' diye söylendi. ''Kalk lan üstümden deyip onu ittim.

Kalktı ve Serhan'ın üstüne atladı bu kez.Ona söyleyeceğim şeylerden vazgeçip Başak'ın odasına çıktım.Hala uyuyordu.Ama farklı bir şekilde.

Yastığın biri yerdeydi.Diğeri kucağında.Biri başının altında diğeri de üstünde.Bir bacağı da dışarıdaydı.Çapraz şekilde yatmıştı.

Onun bu haline gülümseyip yanına gittim.''Başak'' diye seslendiğimde ''Hıı?'' diye bir ses çıkardı.''Hadi uyan güzelim sabah oldu.'' deyince bu kez yastıkları atıp bana sarıldı ve uyumaya devam etti.

''Tamam pandalar uyumayı sever de sen bu tespiti aşmışsın biraz.'' dediğimde kıkırdadı.

Çok seviyordum  bu kızı.Onu gıdıklamamla uyandı ve beni yanağımdan öptü.''Günaydın'' dedi gülümseyerek.''Günaydın'' dedim ve kalkıp Yağmur'un odasına gittik.Sonra da onları alıp aşağıya indik.


Lise ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin