Bölüm 8

54 2 2
                                    

ÇOK ÖNEMLİ OLMASADA ÖNEMLİ OKUYUN :)

Eveeeetttt bir günde muhtemelen 1 saat ya olmuştur yada olmamıştır 8.bölümle karşınızdayızz...Umarım beğenirsiniz kısa ama olsun 

Sınav haftamız başladığı için yazamıyoruz bu yüzden sizleri beklettiğimiz için özür dileriz.Okuyorsunuz biliyorum.Peki beğeniyor musunuz?

 Bunlar hakkında yorum da yapabilirsiniz,oylayada bilirsiniz ve mesaj da atabilirsiniz bu size kalmış birşey sadece sizlere ihtiyacımız var.Sizler bizim İLHAM KAYNAĞIMIZsınız.Medyadaki şarkıyı dinlemeyi unutmayın. :)Seviliyorsunuz. :* 


Başak'ın Ağzından

      Depodan herkes dağıldıktan sonra Ahmet beni evime bırakmak için yürüdü.''Sen evde korkmayacak mısın?''dedi.''Hayır.korkmam.''dediğimde ''Tamam.Ama korkarsan söyle tamam mı''diye sorduğunda başımı salladım.

Eve doğru yürürken ''Şu Serhan'a çok üzülüyorum ya.''dedi.Bende ''Evet.Keşke açılabilse.'' dedim.O da ''Evet.Aslında açılsa çok mutlu olacaklar.Bak ben açıldım.Çok mutluyuz şuan.Sadece benimsin.'' dediğinde gülümsedim.

Evin önüne gelmiştik.Yanaklarımdan tuttu.''Seni çok seviyorum.'' dedi.Onun gözlerine bu kadar yakından bakabilmek beni heyecanlandırıyordu.''B-bende seni çok s-seviyorum.''dedim kekeleyerek.Güldü.

Yanaklarımın kızardığını hissettim.Önce yanaklarımdan öptü beni.Sonra yaklaştı,yaklaştı ve yaklaştı.Yüzü bana çok yakındı.Çok heyecanlıydım ve kızarmıştım.Yanaklarımı okşadı ve bana daha çok yaklaştı.

Çok heyecanlıydım.''A-ahmet...'' dedim fısıldayarak.''Şşştt.'' dedi ve beni susturdu.Biraz daha yaklaştığında gözlerimi kapattım yoksa heyecandan bayılabilirdim.Dudaklarımın üstüne kapanan dudaklarını hissedince gözlerimi açtım.

Bana bakıyordu.Utanarak gözlerimi tekrar kapattım.Beni yavaşça öpmeye başladı.Ne yapacağımı bilmeyerek dudaklarımı kıpırdattım.Ona karşılık verdim.Bir süre sonra kendini geri çektiğinde hızlıca ona sarıldım.İkimizde çok heyecanlıydık.

Onun yüzüne şuan bakamazdım.Utanıyordum.Bende başımı eğip gülümsedim.Başımı kendisine doğru kaldırdı ve beni tekrar öptü.''Seninle gelmemi ister misin.? dediğinde 'Hayır'anlamında başımı salladım.''Seni seviyorum.''deyip yanaklarından öptüğümde o da ''Bende seni seviyorum.''deyip dudaklarımdan öptü.Birbirimize iyi gecelere diledik ve ben eve girdim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin