BÖLÜM 1

133 7 6
                                    

-Başak'ın Ağzından-

Dün akşam yine Ahmet ile kavga etmiştik.Bir türlü düzgün konuşamıyorduk şu çocukla.Ama ne olursa olsun yine gönlüm almayı başarıyordu.Yine de ona sinirliydim.Saçımı boyatmamı istemiyordu çünkü.Ama ben boyatmak istiyordum.Saçımı maviye boyatmak istediğim içinde izin vermiyor olabilirdi tabi

Yine hepimiz her zamanki mekanımız olan mahalledeki eski depoya gittik.Buraya birkaç eski mobilya koyup ev gibi yapmıştık.Ben oraya gittiğimde sadece Ahmet vardı

.Koltuklardan birine uzanmış düşünüyordu.Ben kapıyı zorla açıp kapatmaya çalışırken arkamdan güldü,''Anlaşılan pandamız kapıları kapatamıyor.''dedi ve benim iki elimle iterek kapatamadığım kapıyı yüzüme bakarak tek eliyle nazikçe kapattı.

''Sen gelmeseydin ben kapatıyordum bi kere'' dedim ve ona trip atmaya devam ettim.Geçip üçlü koltuğa oturdum o da iyice dibime oturdu.Ben kayıp geri çekilince o da iyice yanıma geldi.

Ona ters ters baktım.Ben sonunda koltuğun sonuna geldiğimde başını dizime koydu.Bir türlü kızamıyordum şu çocuğa.Onu rahatsız etmek için bacak bacak üstüne attım ve kafasının düşmesini sağladım.

''Kızım napıyosun ya?'' diye söylenerek kafasını tekrar dizime koydu.''Neyse,böyle daha rahat zaten.'' Bu kez hiç birşey yapmadım. ''Saçlarını bana söylemeden boyatmazsın değil mi?'' diye sordu. ''Hayır,boyatmam.Ama beni kızdırırsan kendim boyarım saçlarımı.'' dedim.

Hemen dizimden kalkıp bana baktı ''Seni birdaha asla kızdırmayacağım.Söz.'' dedi.Ona gülümsedim. ''Artık barıştık mı?'' dediğinde ben de ona ''Barıştık'' dedim.Hemen bana sarıldı.''Seni seviyorum benim tatlı pandam''dedi.

''Ben de seni seviyorum delim.'' dedim ve bende ona sarıldım.O an da içeri Özgür girdi ve bizi sarılırken görünce bir ıslık öttürdü.''Ooo çetenin delisi pandayı ikna etmiş'' dedi.

Ben ona ters ters baktım.Ama Ahmet ''Ne sandın koçum .Ben senin gibi her kıza sulanmıyorum.Bana Pandam yeter.'' dediğinde ona gülümsedim.

Özgür de köşesine çekildi.Onun ardından hemen Eren gelip Özgür'ün yaına oturdu.''Kanka şu kız nasıl lan''Özgür kızı görünce gözleri parladı ve numarasını şstedi.Eren de hemen ''kanka dünden beri kurtulamadım.Al numarasını.''dedi ona.Özgür de hemen numarayı yazıp aradı ve kalkıp diğer odaya gitti.

Kapının açılmasıyla hepimiz kapıya döndük.Yağmur ve Serhan içeri girdi.Serhan,Yağmur'u 10.sınıftan beri seviyordu.Ama bir türlü söyleyememişti.Yağmur hariç herkes biliyordu gerçi.Özgür hemen ''Oooo bizim çifte kumrular gelmiş.! '' diye iğneleme yaptı.

Serhan ona öyle bir baktı ki ben bile korkup Ahmet'e sığındım.Ahmet bana daha sıkı sarıldı.Yağmur gelip bizim yanımıza oturunca,Serhan da onu izlemek için karşısına oturdu.

Biz deponun bir odasına da mutfak eşyaları alıp orayı mutfak olarak kullanmıştık.Ben''Ben acıktım.'' deyince Ahmet bana döndü.''Bu gidişle gerçek panda boyutuna ulaşıcaksın.'' deyince kocaman gözlerle ona baktım ve kolunu ittim.Hemen''Şaka yaptım sevgilim.Ben seni her türlü seviyorum.'' deyince yumuşadım.

Daha sonra Eren'e döndüm ve ona yürüyen kızlar gibi''Erenciğim,canım kankam.Ahmet'ten sonra en çok seni seviyorum biliyorsun dimi.?'' dedim.Eren ve diğer herkes bana döndü.Eren bana sırıtırken Yapmur kocaman gözlerle bana bakıyordu.

Eren''Acıktın tabi şişko panda'' dedi bana.Ahmet'te ''şişko deme lan sevgilime''dedi.Bense gülüyordum.Yağmur bana dönüp ''Demek Ahmet'ten sonra en çok Eren'i seviyorsun ha?'' diye sorunca ona göz kırptım ve ağzımı oynatarak ''Acıktım.'' dedim.

Yağmur da bu şekilde yumuşadı.Özgür bana dönüp ''Ayıp ediyosun kanka biz neyciyiz burada?'' deyince bende ''Sen ayrısın'' dedim ona.O da hemen gaza gelip ''ben size yemek yapayım.'' deyince Yağmur ile birbirimize bakıp güldük.

Bana tepki vermeyen tek kişi Serhan'dı.Ona döndüm.Yağmur'dan gözlerini alıp bana baktı.''Sen bana bakma.Git Ahmet'ten sonra Eren'e bak.Sırlarını da ona anlat.'' dedi.Hemen onun yanına gittim ve ona sarıldım.''Sen başkasın benim için.Hem sen yorulma diye öyle şey ettim ben''diye saçmalayınca güldü ve o da bana sarıldı.

Ahmet'te bana tepki göstermemişti.'Ahmet'ten sonra' dediğim için onun keyfi yerindeydi.Özgür az sonra yanımıza gelip Yağmur'un yanına oturup kolunu Yağmur'un omzuna attı.

''Kanka sizin süslülerden güzel kız varsa bana ayarlasana.'' deyince Yağmur ve Serhan ona ters ters baktı.Yağmur sorusu için,Serhan da Yağmur'un omzundaki kolu için baktı.

Özgür,Serhan'ın bakışını görünce hemen kolunu çekti.''Tamam,lan ellemedik.'' Deyince Yağmur hariç hepimiz güldük.Yağmur hala ona ters ters bakıyordu.

Bir süre sonra Yağmur'da iş olmayacağını anlayınca Özgür bana döndü.''Başak,panda arkadaşlarından bana ayarlasana.''deyince ona cevap vermeyip bende ters ters baktım.

Yağmur hemen ayağa kalktı ve ''Ben bara gidiyorum.'' deyince hepimiz ona baktık.Serhan hemen ''Neden?'' diye sordu.

O da ''Randevum var biriyle'' deyince Serhan'ın yüzüne bir üzüntü ve sinir düştü.Yağmur'da hepimizi öpüp gitti.

Yağmur'un Ağzından

Bara gittiğimi söyleyince Serhan'ın yüzündeki siniri gördüm ve ne olduğunu sonradan sormayı aklıma not ederek çıktım dışarıya.

Hava kararmıştı.Serhan'ın dışarı çıktığını gördüm.Bana dönüp ''Ben seni götürürüm.Hava karardı.'' dedi.Bende hemen kabul ettim ve birlikte yola çıktık.

Serhan'ın Ağzından

Bara gideceğini söyledi. BARA! Zaten orada çalışmasını hiç sevmiyorum, birde randevum var diyor.Ona, onu götüreceğimi söylediğim de kabul etmesine sevindim.

Motorumun arkasına bindi.Onun kollarını belimde hissetmeyi seviyorum.Onu bara götürdüm.Motordan indi ve beni öpüp bara yöneldi. Arkasından ona baktım ve içeri girince motordan inip barın girişine yöneldim.

Bir adamla aynı koltukta oturuyordu. Onları görebileceğim bir yere oturdum. Yağmur yine o nefret ettiğim eteklerinden birini giymişti.

Adam neredeyse onun içine düşecekti, kendimi şimdilik sakinleştirdim.Yarım saat sonra adam elini Yağmur'un bacağına koyunca artık dayanamadım.

Ve adamın üstüne atladım... Yağmur bir çığlık kopardı. Bende adamın yüzüne yumruğu geçirdim.

Lise ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin