Bölüm 4

55 2 0
                                    

Serhan'ın Ağzından

Ahmet bizim yanımızdayken Başak aradı. Biraz uzaklaşarak telefonla konuşmaya başladı. Biz de o sırada sohbet ediyorduk. Ahmet yanımıza geldi. Ona soran gözlerle baktığımızda ''Başak alışveriş yapmış.Ağır gelmiş poşetler yardıma gidiyorum.Gelicek olan var mı?'' diye sordu. Hep birlikte başımızı sağa sola salladıktan sonra Ahmet başını sallayıp depodan çıktıBizde çocuklarla biraz içtik.

Ahmet buraya gelince kızların kız gecesi yapacağını söyledi.Ben de hemen ''Bizde mi gitsek yalnız kalmasınlar.'' deyince hepsi onayladı. Biraz zaman geçtikten sonra ben motorumla Başakların evine doğru sürdüm. Ahmetler arkamdan geliyordu.

Ben ara sokaklardan gittiğim için hızlıca varmıştım. Ahmetler de gelince hep birlikte kapının önüne geçtik ve ben zile bastım. O anda kapı açıldı ve ''Bööö!!'' diye kızların sesini duyduk. Ben gülmemek için kendimi zor tutarken kapı kapandı. Tekrar çaldım ve benim süslüme baktım.

Çok güzel olmuş. Sonra hep birlikte içeri geçip oturduk. O sırada tekrar zil çaldı. Başak tam kalkıyordu ki Ahmet onu oturtup Özgür'e kapıyı açması için bir işaret çaktı. Özgür yerinden kalkıp kapıya doğru ilerledi ve ''Pizza gelmiş!!'' diye bağırdı içeriden.

Hemen pizzaları aldı ve orta sehpaya koydu. Pizzaları yedikten sonra kızlar çöpleri mutfağa götürdü. Döndüklerinde film muhabbeti açıldı ve film izlemeye karar verdik.

Her zaman olduğu gibi yine tartışma başladı. Başak bilim-kurgu, Yağmur romantik komedi, biz erkekler ise korku istemiştik. En sonunda aksiyonda karar verdik. Yağmur hemen yanıma gelip kolumun altına girdi. Ben de o  böyle yapınca hemen ona sarıldım. Başak'ta Ahmet'in yanına gidip sarıldı. Halimden memnundum kokusunu özlemiştim Yağmur'un.

Biraz zaman geçtikten sonra baktım esnemeye başladılar, gülerek ''Birilerinin uykusu gelmiş galiba.'' dedim. Kızlar güldü. Zaten çok zaman geçmeden de uyumuşlardı.

Ahmet Başak'ı yukarıya odasına götürdü.Ben de Yağmur'u buradaki odasına götürdüm. Çok güzel ve masumdu.Onu hiç bırakmak istemiyordum. Onu üzmek istemiyordum. Onu her zaman korumak istiyordum.

Onun benim olmasını istiyordum. Düşüncelere dalmışken kapı açıldı. Hemen kapıya döndüm ve Ahmet'e baktım. Gülümseyip aşağıya işaret verdi. Ben de tamam anlamında başımı salladım.

Birkaç saniye Yağmur'a baktıktan sonra yanağından öpüp aşağıya indim. Koltuklara gidip kollarımı dizime, ellerimi de başıma yaslayıp derin bir nefes aldım.

Eren , Özgür ve Ahmet bir şeyler konuşuyordu, anlamıyordum, çünkü dinlemiyordum.Sonra biri omzumu sıvazladı. Başımı sağa çevirdiğimde Ahmet'i gördüm. Sol omzumda sıvazlandı, sola döndüğümde ise Eren ve Özgür'ü gördüm. Fısıltı gibi çıkmıştı sesim''Daha fazla dayanamıyorum'' dedim.

YAZARLARDAN

Arkadaşlar kitabımızı okuduğunuz için çok teşekkür ederiz. Dediğimiz gibi karakterlerde lütfen bize yardımcı olun. İlk kitabımız olduğu için yanlışlarımız olabilir affedin. Oy ve yorumlarınızı bizden esirgemeyin.Medyayı dinleyin:) Sizleri seviyoruz. 

Lise ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin