Arkadaşlar tek ricam okuyanlarınızdan vote yapması bu sayede diğer insanlarda kitabı keşfedebilir hem yazım yanlışları olursa şimdiden özür diliyorum ^^
Sınıfa varır varmaz üzerime atlayan 4 gorille yere yapışmıştık ve halimize kahkahalarla gülüyorduk.
"Delimisiniz ya " üstümü silktim ve sıraya ilerledim.
"Ee bugün için bir fikrim var. Diyen belinaya döndük hepimiz belinay aramızdaki sarıydı. Arada civciv diye takılmaya bayılıyordum.
"Buyur civcivim dinliyoruz. Sırıttım gözlerini devirip devam etti.
"Diyorumki annesinden izin alıp tuğbayı evinden alalım diğerlerimiz ona balon şeker falan alsın. Bizim kulübeye gidelim hem bizede iyi gelir.
"Oha süpersin civciv hanım. Bunu Emre söylemişti hepimiz onaylayınca derse giren hoca yüzünden tahtaya döndük."Ahh matematik lanet matematik seni bulanın kemikleri sızlasınnn.."
"Ay içimi çürüttün suss bizde matrmatik dersini seninle dinledik diye yakındık. Cidden eslem matematik aşırı derece nefret ediyodu. Bende bayılmazdım ama bu kadar değildi.****************************
" Merhaba Susan abla biz tuğbaya minik bir süpriz yapmak istiyoruzda. Onu bikaç saatliğine sizden çalabilirmiyiz
"Tabi tabi ben hemen tuğbayı çağırıyim.İçerden gelen çığlık sesiyle güzel birşey yaptığımızı hissedip gülümsedim.
"Arya abla.
"Merhaba minikk. Bugün seni kaçırmaya geldim.
"Emrelerde olcakmı?
Gülümsedim"Olucak tabi ki olmazmı.
Tuğba küçük yaşına rağmen Emre ye hayrandı çoğu kız gibi. Emre tam olarak siyah saçlı beyaz tenli uzun ve yüz hatları olabildiğince keskindi onu tanımayan biri kesinlikle onun eğlenceli ve berbat esprilere sahip bi çocuk olduğunu anlamazdı.Emre'den
Yolda gördüğümüz ilk seyyar satıcıya doğru ilerliyorduk civciv le.
"Abi bize 6 tane pamuk şeker versene
"Tabi abim buyur.
Civciv atladı tabi "Arya tatlı sevmezki.
"Iryı tıtlı sivmizki hiç bilmiyodum yani sağol bizim canavara iki tane aldım bitane yetmiyor hanfendiye.Gözlerini devirdi
"Bana göz devirme civcivv yoksa senin o sarı tüylerini yolarım."Kes sesini emre hadi bak geç kalıcaz. Eslemle Sena külübeyi hazırlamıştır. Şurdaki marketede bi uğrayalım bizede bişeyler alalım.
"Tamamdır civciv.Arya'dan devam.
Tuğbayla sohbet ederek yola devam ediyorduk ve takip ediliyomuşuz gibi hissediyordum. Arkama döndüm sakince.Kimse yoktu. Kuruntu yaptığımı düşünüp önüme döndüm.
"Arya ablaa nereye gidiyoruz.
"Süprizz söyleyemem.Ağaçların arasından gözüken kulübeyle geldiğimiz yere hayranlıkla bakan Tuğba ya baktım. Keşke dedim Kıvançımda burda olsaydı. Kulübenin önüne geldiğimizde Tuğba'dan gözlerini elleriyle sıkı sıkı kapatmasını istedim. Pembe tüllü elbisesi ve beline kadar gelen açık kahve rengi bukle bukle saçları onu daha da tatlı kılıyordu. Kapıyı anahtarla açıp ayağımla ittirdim. Tuğba'yı omuzlarından içeriye doğru ilerlettim. Herkes içerdeydi. Ağzına kadar cerezle dolu bir masa ve en sevdiği şey olan pamuk şeker vardı bissürü.
"Açabilirsin minik. Dememle hızlıca açtı.
"VUHUUU YAŞASINN EMRE ABİ? Çok sağol arya ablaacım.
Der demez emrenin üzerine atladı.Kahkahalara boğuldu herkes. Emrede çapkınca sırıttı.
"Bak civcivleri çok hayranım var. Vee benim premsesim mi gelmiş. Premsesim evet Emre prenses demek yerine premsesi tercih ediyordu. Güldük.
"Emre abi hepinizi çok özledim ben. Pamuk şekerler benimmi oh be annem izin vermiyordu yememe.
"O ov premses hanım eğer siyah çürük dişler istemiyorsan sadece bir tane.
"ikide anlaşsak. Olmazmıı? Atladım hemen yoksa Emre kıyamıcaktı yüzünden belliydi.
"Sadece bir tane tuğba yoksa hasta olursun bak.
"peki arya abla.
Sofraya kurulduk hepimiz Tuğba Emrenin kucağından inmiyordu elleriyle besliyodu çocuğu. Kızlarla bir olduk başladık dedikoduya. Kafamı dağıtmak zorundaydım..Ayy valla karnım ağrıdı emre çekişmeyin artık. Saatlerdir Emreyle Belinay kavga ediyorlardı. Aşırı tatlılardı. Tuğba Emreyi nasıl bıraktı anla-
Tuğba TUĞBA tuğba nerde?
-LAN TUĞBA YOK. diye anırmamla herkes etrafına akındı apar topar çıktık kulübeden.
"Tuğbaaa minikkkk nerdesinn
"Premsesss
Yoktu hiçbiyerde yoktu ormanda yolu bulamazdı ki o
Dırırırıırırıeımm telefonum çalıyordu lanet olsun sena ablaydı.
-Şey Susan abla ya-
" Arya kızım sakın tuğbayı bırakmayın saklanın çıkmayın ordan sakın-"Abla noluyo abla bak Tuğ-"Kapatmak zorundayım Arya yalvarırım soru sorma Tuğbayı salmayın
Dıtt Dıtt Dıtt
"KAHRETSİN HEMEN TUĞBAYI BULMALIYIZ. Annesi aradı sakın salmayın dedi kayboldu diyemedim sanırım başları beladaydı ya ona bişey olursa.
Gözlerim dolmuştu aklıma Kıvanç gelmişti ona bişey olmadan bulmalıydık.
"Sakin ol Arya bulucaz söz veriyorum dedi Aklıma Kıvançın geldiğini anlayan Emre.
Sena ve Eslem arkalara doğru gitmeye başlamışlardı. Gözyaşlarımı tutamadım. Ağlamaya başladım.
"Tuğbaa nerdesin miniğimm. Nerdesin nolur ortaya çık bak söz tüm pamuk şekerleri sana vericem. Gözyaşlarımı sildim elimin tersiyle sanki ağaçların arasında birini görmüştüm. Çaktırmadım Emreye doğru yaklaştım
"Takip ediliyoruz galiba sanırım orda biri var diye fısıldadım. Çaktırmadan etrafa bakındı. O sırada Eslemin sesini duyduk
"Kızlarrrrr buraya gelinn hemen.
Koşmaya başladım korkmaya başlamıştım. Karşımda bir adet ağlayan Tuğbayla kızları görünce koşarak sarıldım miniğime.
"Şşşhhtt miniğim beni çok korkuttun ağlama nooldu canım benim.
"Be-Beni köpek kova-kovaladı. Çok korktum. Ağlamaya başladı,sarılıp sıkıca. "Niye çıktın sen bize söylemeden dışarı ah minik.
Kulübeye doğru yol aldık sessizce hepimiz korkmuştuk. Anneme kısa bir mesaj attım burada kalmamızın sebebine dair. İçeri geçince Tuğbayı koltuğa yatırıp üstünüde örttüm sessizce. Cama yöneldim perdeyi çekmek için yöneldiğimde gördüğüm siyah silüet düşüncelerimi doğruluyordu hızla içeri geçtim.
"Emre kapıyı kitle önüne şu masayı çek biri bizi takip ediyo karşıda biri var Susan abla söylemişti hızlı olun dedim. Korkuyorduk hepimiz hızla Emre masayı çekti kapıya hızlıca kızlar etraftan yiyecekleri toplayıp küçük yeryataklarını ve diğer çekyatları açtılar. Bende perdeden usulca dışarıya baktım.
Orda bir kişi yoktu orda birden daha fazla kişi vardı. Bizimkilere döndüm.
"Birkişiden fazlası ver diye fısıldadım. Gözleri şok etkisiyle açıldı. "Nabıcaz biz ben korkuyorum açıkcası .demişti Eslem. Sena onu destekledi.
Emre "Gidin elinize alabiliceniz kadar sert aletler bulun iş ciddiye binerse tedbirimiz olsun dedi. Haklıydı. kalbim kulaklarımda atıyordu. Kızlarla mutfaktan tava odun ne varsa aldık. Koltuğun önüne dizildik. Belinay tam cama yöneldiğinde berbat bit gürültü koptu. Cama taş hatta kaya atmışlardı çığlığı koparmıştık cam tuzla buz olmuştu. En naifimiz olan belinay ağlayıp hızla emreye sarılmıştı hemen onu arkasına aldı emre.
"KIZI VERİN SİZLE BİR DERDİMİZ YOK .
Diye bir ses yükseldi. Anında çığlık attım.
", ASLAAA.
Gelen silah sesiyle bir çığlık daha koptu Emre dahi çığırmıştı. Başka zaman olsa gülerdim ancak olaylar boka sarıyordu.
Hızla telefonunu çıkardım. 155 i tuşladım sadec bir çekiyodu araması için dualar ediyodum. Alo alo bakın telefon çok zor çekiyo koruluk parkının ormanlık alanının sol kuzey tarafındaki yolda bi kulübedeyiz burda silahlı adamlar var yalvarırım yardımcı olun
"Tamam sakin olun ekip yol- hat kesilmişti şükürler olsun en azından bu kadarını söyleyebilmiştim. Bir ses daha koptu.
"KIZI VERİN GİDELİM NİYETİMİZ SİZE ZARAR VERMEK DEĞİL.
"HAYIRR diye bağırdı Emre benim yerime.
Kızlar uyanan Tuğbayı sakinleştirmeye çalışıyodu
Bir kurşun sesi daha koptu.
Bu sefer havaya değildi tam olarak üstümüzeydi.
Kulaklarımı kapatıp yere eğildim herkes ağlıyor çığlık atıyordu. Deli gibi korkuyordum. Burdan nasıl çıkacaktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAHAR
De TodoAcıları bir olan iki paramparça yürek. Ve bahar bu iki yüreği bir araya getirirken aynı zamanda ayırıcakmı? Bu onların Baharımı olucaktı Son baharı mı? Akay & Arya Bu onların hikayesi...