Diyar mutfaktan çıkıp salona girdiğinde gördüğü manzarayla dudaklarında oluşan tebessümü engelleyememişti.Devran arkasına yaslanmış ayaklarını masaya uzatmış imdat dercesine Sahrayı izliyordu.Sahra da film izlemek için dvd leri karıştırıyordu.O geceden sonra bir hafta geçmişti.Ve Sahra sandığından güçlü çıkmıştı.Gerçi içten içe hala korktuğunu biliyordu ama Devranı üzmemek için hissettirmemeye çalışıyordu kuzeni.Salona girdiğinde elindeki bir kap dolusu patlamış mısırı Devrana uzattı.'Film keyfi mısırsız çıkmaz dimi ama.'
Devran bakışlarını Sahra'dan çekip ters ters Diyara baktı.'Sen ye mısırını Diyar, bana bulaşmayın.'
Diyar uzattığı mısırı kendine çekip tekli koltuğa oturdu.'Sahra sanırım kocanın pek film izleyesi yok.'
Sahra bir türlü film seçemeyince dudak bükük Diyara baktı.'Ne yapayım bilmiyorum dışarı çıkalım diyorum çıkmıyoruz, film izleyelim diyorum istemiyor.'
Sahra'nın tek amacı Devranın kafasını dağıtmaktı.Kocası bir haftadır doğru dürüst uyumuyordu dışarı çıkmıyordu.Kendisi zaten okula gidemiyordu Devranın kesin emriyle.Ortalık rahatlasın diyordu Devran.Kendisi okula gitmek istese de Devran'ı üzmek istemiyordu.Zaten yeterince karışıktı kocasının kafası.
'Hadi bir şey yapmıyorsunuz beni neden çağırıyorsunuz acaba..Ben evimde iyiydim.'
Devran koltukta biraz daha yayılarak başını yastığa yasladı.
'Tek istediğim sessizlik desem.'
Devran bir haftadır Yavuz aracılığıyla babasıyla haberleşip duruyordu.Babasıyla konuşmasa da birbirlerinden mecburen haberdar oluyordu.Gerçi Bekir ağa konuşmak istemişti ama Devran istememişti.O korkuyu yaşadıktan sonra nasıl davranacağını şaşırmıştı.Neyseki Bekir ağa sorunu halletmişti ama tabî ki bu Devranın içini tam anlamıyla rahatlatmamıştı.Hala çok dikkatli davranıyordu ve korumaları bir an olsun evin çevresinden ve Sahranın çevresinden ayırmıyordu.
'Gel biz mutfağa geçelim.'diyerek kalktı Diyar ve salondan çıktı.
Sahra da tam gidecekken Devranın yanına gidip koltuğun kenarına oturdu ve kocasının yüzüne eğildi.Devranın gözleri kapalıydı ama dudakları Sahranın gelişiyle kıvrılmıştı.Sahra bunu görünce kısa bir tereddütten sonra dudaklarına dokundurdu dudaklarını.Devran karısının cüretkarlığıyla kendini uzun zamandan sonra iyi hissetmişti.Ve hiç beklemeden karısının davetini kabul edip dudaklarını aralamıştı.Karısının gittikçe acemiliği üstünden atması Devranı kışkırtmaya başlamıştı.Başını kaldırıp Sahranın yüzünü iki elinin arasına alıp öpücüklerini daha da derinleştirdi..Dudakları tutkuyla birbirine dokunurken Sahra nefes nefese geri çekildi.
'Demek ki ancak bu şekilde canlanabilirsin.'
Sahra yanakları kızarsa da tek kaşını kaldırmış imalı gözlerle bakıyordu kocasına.
'Demek ki başka yollar denemen gerekiyormuş karıcığım.'
Sahra Devranın sesinde eğreti duran karıcığım kelimesine tebessüm ederken.Eskisi gibi Devrandan çekinmediği için mutluydu.Hala karşısında kıpkırmızı oluyordu ama bu durum kocasına yaklaşmasına engel olmuyordu.'Canlandığına göre görevimi yerine getirmiş oldum..Yani-'
'Yani odamıza çıkabiliriz.'diyerek Sahranın boynuna götürdü dudaklarını Devran.
Sahra teninde hissettiği sıcaklık yüzünden gözlerini hazla yumdu.Ama saniyesinde kendine gelip geri çekildi.'Misafirimiz var Devran..Sessizlik istemiştin hani.'Diyerek kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karatlı Gelini #Wattys2016
Ficción GeneralÜniversiteye gitme hayali kurarken kendini bir anda beyaz gelinlikleri içinde bulan genç bir kız.Umutlarının paramparça olduğuna inanırken,hayallerine ket vurmasına neden olan nişanlısının düğüne bir hafta kala kaçıp gitmesi tekrar yeşertti umutları...