"K-kde, že to jsem?" vykoktala jsem zmateně. Lékařka se na mě podívala. A zeptala se: "Na co si vzpomínáte?" Zavřela jsem oči, abych si lépe vzpomněla. Matka na mě křičí a pak mě shodí do sklepa a pak tma. "Na matku." odpověděla jsem. Lékařka se na mě zadívala. "Nevím, jak Vám to sdělit, ale Vaše matka je již dávno mrtvá. Zemřela před mnoha let, při autonehodě zbyl Vám jen Váš mudlovský otec. "Jak, to myslíte "mudlovský"? pronesla jsem. Madame Pomfreyová se pousmála a pověděla: "Já proti mudlům nic nemám. Díky, nim udělala naše medicína pokrok." říkala a hleděla mi přitom upřeně do očí. Matka je mrtvá a mám otce, ale vždyť můj táta je mrtvý a žiju s matkou a jaká hodina lektvarů k čertu?
"Mohla by jste mi prosím zopakovat, kde že to jsem?" požádala jsem. Vůbec nechápu, co se to k čertu děje. "Samozřejmě, drahoušku, já se jmenuji Poppy a ty se momentálně nacházíš ve škole čar a kouzel v Bradavicích, přesněji na ošetřovně, protože jste měla nehodu při hodině lektvarů." Bradavice, hodina lektvarů,... cože, jsem oficiálně blázen! "Dobře, tohle už vážně není vtipný. Mohla bych mluvit s velitelem? Vedoucím? Nebo prostě s někým jiným, než jste vy," zeptala se jsem se malinko nepříjemně. Ale musíte mě pochopit, tahle ženská si ze mě dělá srandu, jako kdybych toho neměla za svůj život už dost.
"Samozřejmě, drahoušku obleč si uniformu a já tě za ním dovedu." řekla ta praštěná ženská, která se vydávala za postavu z knihy. No super a co si jako mám vzít na sebe? o se jí řekne obleč e. Kašlu na to půjdu v téhle divně bílé košili. Stejně už jsem tu jak v blázinci tak co.
Vyšly jsme jak jsem se dozvěděla z ošetřovny a šly jsme dlouhou chodbou. Kolem nás pobíhali lidi v černých uniformách. Přesně takových jakou jsem měla na sobě já. Došli jsme do ředitelny a Madam Pomferyiová vyslovila heslo. "Kyselé bonbóny." obraz uhnul a my jsme vstoupily do ředitelny. "A Haley, čekal jsem tě." Ozvalo se z křesla.
Jestli jste se dočetli až sem tak vám blahopřeji právě jste zdolali Mont Everest :D Komenty a vote potěší :*
ČTEŠ
Ve Světě Harryho Pottera
FanfictionHaley je dívka, která nemá moc přátel, protože její vrstevníci nesdílejí její nadšení pro knihy a knihovny. Haley ze všech knih nejvíce miluje Harryho Pottera. Co s ní bude,když se pro ní tato kniha stane reálnější, než si kdy dokázala představit?